Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.quote:
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).quote:
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.quote:
Ook wel een beetje dankzij PSV hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Lag dat aan van Marwijk of van Hooijdonk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laatste winnaar (ooit) van een Europese prijs met een Nederlandse club. Wist als enige in Nederland met Feijenoord een prijs te winnen na dat succes, stond zelfs eerste in de winterstop toen hij coach was (alleen blessures verneukten toen Feijenoords kansen op een hoge eindklassering).
Van Marwijk is echt een eindbaas alleen is hij nu ontzettend de weg kwijt.
Ajacied422 lult altijd maar wat.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
1998 Hiddink en 2000 Rijkaard dan? Beide selecties vond ik persoonlijk meer betere spelers dan de selectie van nuquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft het beste spelersmateriaal wat NL ooit gehad heeft.
Hij bedoelt hiddink denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Verdraai me woorden niet joh, lul.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onze verdediging is wereldklasse je hebt gelijk.
Fuck jou over Utrecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Al die smakeloze steden zoals Utrecht en Den Haag heb ik geen zin in. Straks doet Barbie van dat tyfusOhOhCherso nog de presentatie van de huldiging.
mijn god.
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens meegemaakt, dus ga niet zomaar wat lullen.
Oh, dan kan het.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik geen dvd's thuis heb liggen
Shit, straks komt paul ook de zooi verstieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck jou over Utrecht.
Utrecht>>alle andere steden.
Ik heb ook een dvd van Manolevquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Xaviquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lag het aan Drogba of aan Matteo dat Chelsea gisteren won ?
Won Barca de laatste jaren zoveel door Messi of Guardiola ?
Zoveel waarheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat hij zich gewoon normaal gedraagt in een wereld vol malloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |