Spinnen komen niet door je raam.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Waarom?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.quote:
Bij het woord knotsgek moet ik altijd aan SV denken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Zo goedkoop?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.
Auxerre fans zijn niet blij en protesteren tegen het wanbeleid van hun club ofzo. Auxerre vak is inmiddels schoongeveegd door de politie.quote:
Herkenbare klachtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Een hor kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |