Spinnen komen niet door je raam.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Waarom?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.quote:
Bij het woord knotsgek moet ik altijd aan SV denken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Knotsgekke wedstrijd in Frankrijk bezig. Montpellier kan kampioen worden tegen Auxerre maar de wedstrijd is al 2 x stil gelegd.
Zo goedkoop?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft een vriend van mij. Jaar abbo, half jaar 11 euro per maand, half jaar 22 euro per maand.
Auxerre fans zijn niet blij en protesteren tegen het wanbeleid van hun club ofzo. Auxerre vak is inmiddels schoongeveegd door de politie.quote:
Herkenbare klachtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme warm, maar als ik mijn raam open zet komen spinnen en andere vage beesten binnen
Een hor kopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bezoek een tandarts.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Kenkerveel pijn aan m'n tanden. Kan niet eens fatsoenlijk wat vreten
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef dimmak het volgende:
Wel extreem pijnlijk voor PSGquote:
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.quote:
Vroegah:quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?
[..]
Wel extreem pijnlijk voor PSG
Hij vindt zichzelf voornamelijk leukquote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.
Jep. Machtig mooi dit. Montpellier heeft voor 2 miljoen ingekocht deze zomer, PSG voor 106 miljoen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Auxerre is toch ook al gedegradeerd?
[..]
Wel extreem pijnlijk voor PSG
Basketbal is bijna altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
Soms is dat basketbal best aardig om te kijken, zeker de play-offs.
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclamesquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
Soms is dat basketbal best aardig om te kijken, zeker de play-offs.
Laatste wedstrijd van Koeman was ook tegen Auxerre.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Auxerre speelde toch nog een keer tegen Ajax. Scoorde Kalou geloof ik.
Daar wordt je echt letterlijk gek van. Niet normaal hoe kut en reclames zijn nog best lang ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclames
Sowieso met deze balquote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
Toen had iedereen een tas of schoen met R10 erop.
Ik heb een stuk van de superbowl gekeken dat was pas ernstigquote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclames
Ik vond hookers of new york wel lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat reportage is echt een smerig programma zeg![]()
![]()
Idd, maar dat is in Amerika echt doodnormaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van de superbowl gekeken dat was pas ernstig. Die rust periodes voor de spelers met een bierbuik groter dan de maan elke 10 minuten zijn langer dan de gehele rust bij voetbal en toen bleek er ook nog een officiele rust van een uur te zijn... Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Wut, die heb ik gemist dan, ik kijk volgens mij alleen de smerige afleveringenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hookers of new york wel lachen
Wat is dezenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer hebquote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Terin vanavond nog ibood hunt ook.
Kutzooi.
Drugs zijn slecht voor je.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man.
Heb ik wel vaker als ik iets teveel snuif.
Al heb je geld het gaat soms zo snel niet normaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer heb
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Honger gekregen door die kut Domino reclame.
Waarschijnlijk ben je niet zo slim.quote:
Hele reeks vorig jaar jaar al bekeken, prima serie.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
Nederland 2 checken dan maar. Altijd gaaf oude ingekleurde beelden.
Ziet er echt weer zo gemaakt uit. Ff snel blij naar elkaar kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Over 1 jaar komt Duets ook naar Nederland
Nog 1 assist en 2 rebounds en Lebron heeft een triple doublequote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt weer zo gemaakt uit. Ff snel blij naar elkaar kijken.
Alleen nog 2 rebounds. Heeft al 11 12 assists.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog 1 assist en 2 rebounds en Lebron heeft een triple double
O verkeerd gekekenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen nog 2 rebounds. Heeft al 11 12 assists.
Zou andersom eens moeten zijn, zo'n show waar alleen maar blanken naar kijken/komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er sowieso mensen die dat leuk vinden, op wat negerts na.
Lijkt net voetbalquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Loopt er geen topic in SPT ofzo?
Mannen die achter een bal aanrennen, en als ze hem dan hebben gooien ze hem weer weg
Komt me bekent voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Mannen die achter een bal aanrennen, en als ze hem dan hebben gooien ze hem weer weg
Nee dat is weer korfbal en dan mag je geen eens over de middenlijn heen. Al heb ik ook niks met basketbal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Ja dat is echt zo fucked up reclame.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag laatst een pizza dat je moest dippen
Zij hebben echt zo veel rare eten. Je snapt gelijk waarom er zoveel dikke daar zijn.quote:
Ontbijt daar is hier middag + avond etenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij hebben echt zo veel rare eten. Je snapt gelijk waarom er zoveel dikke daar zijn.
Je moet een keer Mountain Dew drinken. Echt 50procent suiker.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ontbijt daar is hier middag + avond eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |