Ik vond hookers of new york wel lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat reportage is echt een smerig programma zeg![]()
![]()
Idd, maar dat is in Amerika echt doodnormaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen moeten ze die time outs verbieden.. of gewoon de spelers laten zien ipv al die fucking reclames
Zoiets?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van de superbowl gekeken dat was pas ernstig. Die rust periodes voor de spelers met een bierbuik groter dan de maan elke 10 minuten zijn langer dan de gehele rust bij voetbal en toen bleek er ook nog een officiele rust van een uur te zijn... Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Wut, die heb ik gemist dan, ik kijk volgens mij alleen de smerige afleveringenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hookers of new york wel lachen
Wat is dezenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was Madonna wel geweldig dat dan weer wel.
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer hebquote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Terin vanavond nog ibood hunt ook.
Kutzooi.
Drugs zijn slecht voor je.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man.
Heb ik wel vaker als ik iets teveel snuif.
Al heb je geld het gaat soms zo snel niet normaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die teringlijers plannen altijd zo een hunt als ik geen knaken meer heb
Je zou bijna zeggen dat ze het erom doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Honger gekregen door die kut Domino reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |