Lijkt wel of ze een bom op Duitsland gegooid hebben. Wauw.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:07 schreef ACT-F het volgende:
De pit boven Duitsland wordt steeds groter:
[ afbeelding ]
En hier in Goor begint het helemaal dicht te trekken vanuit het ZW.
Ja jij hebt daar beter zicht op dan mijquote:Op zondag 20 mei 2012 19:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tenzij je dan nog denkt dat je nat regent, dan zal het niet gebeuren.
Maar ik denk ook niet dat er nog veel kans is dat het nog enigszins deze kant op trekt.
En het ontstaan van iets groots lijkt alleen steeds oostelijker weggelegd.
We vallen weer op het randje buiten de boot. Ik kijk wel recht uit op tilburg en daar is het wel steeds donkerder aan het worden, maar dat redt het nooit naar hier.
ja klopt ja, als ik richting Nijmegen kijk zie ik nog een bui en daarachter opklaringenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Ten westen en zuiden van Nijmegen onweer. Richting Duitsland / Achterhoek nog veel opklaringen.[ afbeelding ]
twitter:Harm_Wolters twitterde op zondag 20-05-2012 om 18:45:12Overstroming A28 thv nunspeet wolkbreuk legt groot deel van de weg blank
reageer retweet
Ja, niet zo gek hé, als die bui zowat stil staat..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Harm_Wolters twitterde op zondag 20-05-2012 om 18:45:12Overstroming A28 thv nunspeet wolkbreuk legt groot deel van de weg blank [ afbeelding ] reageer retweet
West-Brabant ook nog mooi, wel wat bewolking, maar echt geen spoor van onweer.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Djeez het volgende:
Hier in Assen stralend weer, mooie blauwe lucht
Regio Utrecht komt er nu aan. Duurt alleen een beetje lang.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Infection het volgende:
Omgeving Amersfoort al de hele dag niet veel te beleven...
vanuit wolvega naar de bui achter twente lijkt me wel erg verquote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zie vanuit deauto ten hoogte van wolvega richting het oosten een flinke aambeeldwolk. Is dat de bui in duitsland of een nieuwe bui?
http://www.amazon.com/APC(...)tector/dp/B000BKUSS8quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Shispeed het volgende:
tering ik denk dat ik het internet zo maar effe uit mijn laptop trek
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Houden we ook even N-Oost Frankrijk in de gaten? Daar ontploft het nu echt als een gek!
Volgens mij kijk ik nu naar dezelfde in Nijverdal.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:20 schreef rgn het volgende:
Vanuit Enschede een soortgelijk plaatje als uit Goor (van ACT-F in de pagina hiervoor)
[ afbeelding ]
hee dat kende ik nog nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/APC(...)tector/dp/B000BKUSS8
Waardeloos. Met een beetje pech krijg je gewoon doorslag, vanwege het hoge voltage van de bliksem.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/APC(...)tector/dp/B000BKUSS8
mij ook, maar dan zou buienradar nu toch ook wel iets asn moeten gaan gevenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
vanuit wolvega naar de bui achter twente lijkt me wel erg ver
Buurmanquote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Er lijkt weer iets nieuws te ontstaan, de wolken rechtsonder worden steeds hoger op het moment van schrijven:
[ afbeelding ]
Je kan toch ook gewoon W-Lan gebruiken?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Shispeed het volgende:
tering ik denk dat ik het internet zo maar effe uit mijn laptop trek
Buienradar geeft niks aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
Er lijkt weer iets nieuws te ontstaan, de wolken rechtsonder worden steeds hoger op het moment van schrijven:
[ afbeelding ]
Waar zit jij?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef zlotka het volgende:
[..]
Buurman
Zie het vanaf hier ook, ben benieuwd of we hier nog wat krijgen.
Delden.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar zit jij?
Vanui het ZW is er onweer op komst.
Vannacht wel, en daar is ook geen nieuws over geweest..quote:Op zondag 20 mei 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel grappig, in de randstad geen noodweer dus ook geen nieuws erover
Dat was boven Dordrecht... en toen was ik wakker en volgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Vannacht wel, en daar is ook geen nieuws over geweest..
Ik heb het nog nooit zo hard horen onweren als vannacht
Hier ten westen van tilburg veel gerommel en wat grote druppels niet overdreven veel nog.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Tilburg Centrum hier, gewoon droog inderdaad.... Ik hoor wel het gerommel van de buien rond ons heen...
9:28:32 20-05-12 07/016 GROUP-1 PRIO 1 6735 HEYHOEFPROMENADE 63 TILBURG Wateroverlast (INC: 01)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Tilburg Centrum hier, gewoon droog inderdaad.... Ik hoor wel het gerommel van de buien rond ons heen...
Heb je nog rommel gekocht ?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:35 schreef flugeltje het volgende:
wauw, fucking wauwquote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zit je lekker dichtbijWat een prachtig natuurfenomeen blijft het ook hè
![]()
[ afbeelding ]
Dat is de Reeshof.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
9:28:32 20-05-12 07/016 GROUP-1 PRIO 1 6735 HEYHOEFPROMENADE 63 TILBURG Wateroverlast (INC: 01)
Toch wateroverlast in Tilburg..
Dat is de Reeshof, dat ligt nog verder weg dan Oisterwijkquote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
9:28:32 20-05-12 07/016 GROUP-1 PRIO 1 6735 HEYHOEFPROMENADE 63 TILBURG Wateroverlast (INC: 01)
Toch wateroverlast in Tilburg..
nakende, heb je die ook heel groot? (wallpaper)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad mooi dichtbij, benieuwd of we nog wat gaan krijgen vanavond...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
nakende, heb je die ook heel groot? (wallpaper)
Nice.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
ga je ons een showtje geven ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
Ff het bed opmaken, en dan gaat de cam eer aan.
Thanks. Even als wallpaper instellenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker![]()
[ link | afbeelding ]
(c.a. 10MB)
Helemaal vergeten de webcam aan te zetten![]()
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
quote:
Thx....hij is idd mooiquote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker![]()
[ link | afbeelding ]
(c.a. 10MB)
Helemaal vergeten de webcam aan te zetten![]()
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
Ff het bed opmaken, en dan gaat de cam eer aan.
Heb de hoop ook opgegeven, zit nu lekker op het balkon naar het lichte gerommel in de verte te luisteren wat hier waarschijnlijk niet komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef lipjes het volgende:
nou ik ga de hoop opgeven dat er ook nog maar iets hier komt
en het is hier nog steeds bloedverziekkend heet
Toch weer niet voor niets die nachtkaars aangestoken.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb de hoop ook opgegeven, zit nu lekker op het balkon naar het lichte gerommel in de verte te luisteren wat hier waarschijnlijk niet komt.
De temp is er uitstekend voor.
Ik ben 't niet, zit van de keer in Zeelandquote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef lipjes het volgende:
alles valt alweer uit elkaar
wie heeft dat klote schild in breda weer aangezet ! :
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:03 schreef Fredo55 het volgende:
Zie ik het nou goed dat het indraaid richting zuidholland???
wtf zijn dit voor amerikaanse taferelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
twitter:helgavanleur twitterde op zondag 20-05-2012 om 19:56:18COOL! Vette Cumulonimbus! RT@BramvanderSluis @wolvenne @geertwwb http://t.co/O85kKyUp en http://t.co/ylaTmeWM reageer retweet
ik zou sowieso naaktfoto's eisen als wederdienstquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef ACT-F het volgende:
Mijn foto heeft Helga van Leur ook bereikttwitter:helgavanleur twitterde op zondag 20-05-2012 om 19:56:18COOL! Vette Cumulonimbus! RT@BramvanderSluis @wolvenne @geertwwb http://t.co/O85kKyUp en http://t.co/ylaTmeWM reageer retweet
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
ik zou sowieso naaktfoto's eisen als wederdienst
wel een aantalquote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef WeerServies het volgende:
Grootste bliksemrate nog steeds in het zuiden van Nederland!! Zijn daar nog geen meldingen van wateroverlast?
Live bliksemdetectie: http://www.noodweer.be/onweer/live-bliksemdetectie/
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef WeerServies het volgende:
Grootste bliksemrate nog steeds in het zuiden van Nederland!! Zijn daar nog geen meldingen van wateroverlast?
In het vorige topic heb ik een foto gepost.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef WeerServies het volgende:
Hier om 21uur 75mm/uquote:Op zondag 20 mei 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
20:30, een piek van ruim 35mm volgens de regen app
Alsof dat grafiekje daar wat aan kan doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef kiwiko het volgende:
ben ik weer blij mee dat Gouda grafiekje![]()
Bij normale regen staat het hier al blank
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef DJSmiley het volgende:
Hier in Nunspeet heeft het aardig geregend. Aan de oostkant (waar ik woon) niet zoveel, maar de andere kant (3-4km verderop) heeft de volle laag gehad, hoop straten enz ondergelopen.
[ afbeelding ]
A28 bij Nunspeet
[ afbeelding ]
Woonwijk
[ afbeelding ]
Centrum
[ afbeelding ]
Tankstation
[ afbeelding ]
Stout Grafiekje!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alsof dat grafiekje daar wat aan kan doen.
Je ziet de rode plekken oplossen iddquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef kermit71 het volgende:
ik denk dat wij in de Randstad weer alleen de regen krijgen
Het zal niet lang meer duren. Het trekt langzaam vanuit het ZW deze kant op. En wederom gerommel.quote:
Had jij ook niet forse regenval? Hier ging het namelijk los ( dat lijntje dus).quote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Gitank2 het volgende:
Wow, Cuijk/Mill/Zeeland krijgt een zwarte pit over zich heen.
Net als midden brabant (Tilburg?)
[ afbeelding ]
ib4 overstroomde straten of witte tapijtjes.
natte Willem 2 supporters?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef flugeltje het volgende:
Tilburg centrum nu sinds een klein kwartiertje lekker nat... Intensiteit wisselt af en toe, maar lijkt voorlopig nog niet droog te worden...
Aan de westkant niet echt, maar toen ik in mijn straat aan de oostkant kwam lagen daar grote(re) plassen (100 meter naar het westen bijna niks).quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Had jij ook niet forse regenval? Hier ging het namelijk los ( dat lijntje dus).
Hier nog ver weg, maar de intensiteit is hoog, het gaat achter elkaar door.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:25 schreef Toto69 het volgende:
ACT-F Je had gelijk, het rommelt hier nu ook een beetje.
Als Buienradar een beetje klopt, blijft het hier zelfs droog, laat staan onweer.quote:
Klopt helemaal, hoor veel gerommel maar wel ver weg ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier nog ver weg, maar de intensiteit is hoog, het gaat achter elkaar door.
Hier... nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier nog ver weg, maar de intensiteit is hoog, het gaat achter elkaar door.
De provincie Zeeland waarschijnlijk niet, die krijgen hun portie wel in aupluviustus of de maanden daarna.quote:
Niet in mijn stukje Twentequote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Drassss het volgende:
Beetje geluk gaat er nu ook wat in Twente ontstaan.
Ja, dat is in Breda ook al een uurtje of twee aan de gang, met wat laffe regendruppels als resultaat. Grofweg 10 km verderop in de Tilburgse Reeshof staan de tuinen blank. Bizarquote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef junkiexp het volgende:
Hier in Rotterdam begint het wel langzaam dicht te trekken, heel langzaam.
We zullen wel zien, rustig afwachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat is in Breda ook al een uurtje of twee aan de gang, met wat laffe regendruppels als resultaat. Grofweg 10 km verderop in de Tilburgse Reeshof staan de tuinen blank. Bizar.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
ik zou sowieso naaktfoto's eisen als wederdienst
http://ww.com/holland95quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Doxie231710 het volgende:
Zijn er geen streams? net als in die stormchasers in amerika?
Met Google Earth kan je wel webcams vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Doxie231710 het volgende:
Zijn er geen streams? net als in die stormchasers in amerika?
Dat vandaag een voorproefje is voor de zomerquote:
Dat er behalve onweer in omgeving Uelsen / Neuenhaus en omgeving Almelo, er ook in dat stukje ertussen wat gaat komenquote:
Kwaliteit een beetje te pruimen?quote:
Idd. Die hoor ik hier ook in Ndal. Gaat er net langs though.quote:
zo zie je maar dat er spontaan wat kan ontstaan in zo'n 15 min!!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
Onweer zit precies boven mij, maar geen inslagen in de grond:
[ afbeelding ]
En kijk eens daarachter richting Almelo
Die bij Antwerpen bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef roislecxe het volgende:
Toch weer prachtig te zien hoe de rode gebieden na tilburg oplossen en vervolgens een nieuwe rode pit net over de grens in Belgie ontstaat die met extreme precisie Breda weet te omzeilen
Zie hier niksquote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Richting welke kant is de foto genomen? De bui ontstond net hier boven Delden, maar geen regen of onweer. Alleen een beetje gerommel hier maar daaar blijft het bij..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Die ja, groeit snel, maar zal wel weer gauw oplossen. De warmte is er zo'n beetje uit en het wordt over een half uurtje langzaamaan weer donker.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die bij Antwerpen bedoel je?
Komt wel aardig deze kant op, heb er alleen geen goed gevoel over.
De foto is richting NO genomen. Links waar de cumulonimbus is kijkt naar het N. Hier een duidelijkere foto:quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef zlotka het volgende:
[..]
Richting welke kant is de foto genomen? De bui ontstond net hier boven Delden, maar geen regen of onweer. Alleen een beetje gerommel hier maar daaar blijft het bij..
wat een mooie plaat zeg!!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De foto is richting NO genomen. Links waar de cumulonimbus is kijkt naar het N. Hier een duidelijkere foto:
[ afbeelding ]
Vulkaanuitbarstingquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De foto is richting NO genomen. Links waar de cumulonimbus is kijkt naar het N. Hier een duidelijkere foto:
[ afbeelding ]
We horen hetzelfde.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef lipjes het volgende:
ik hoor onweer in regio moerdijk.... zou het!!!
En hier dezelfde (waarschijnlijk) vanuit Enschedequote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben dezelfde cumulonimbus gefotografeerd waarschijnlijk
Die in België is wel te zien en te horen richting zuid. Richting oost nog steeds gitzwart, richting west een flauw zonnetje. Ik woon er precies tussenin.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef roislecxe het volgende:
Toch weer prachtig te zien hoe de rode gebieden na tilburg oplossen en vervolgens een nieuwe rode pit net over de grens in Belgie ontstaat die met extreme precisie Breda weet te omzeilen
Volgens mij komt de bui eerst hier langs, lucht kleurt al lekker en het rommelen begint langzaam erger te worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
We horen hetzelfde.
Echt duimen dat de bui het volhoud.
Waar zit jij?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij komt de bui eerst hier langs, lucht kleurt al lekker en het rommelen begint langzaam erger te worden.
Jij moet weerman wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
Teken van onweer is de geur van regen en de groene lucht (als je niet naar de hemel kijkt).
Ikzelf krijg beetje hoofdpijn aan de voorkant, midden van mijn hoofd en bij mijn kruin een statisch gevoel (alsof mijn haren daar beetje overeind staan) en iets achter de oren richting de slaap een knetter gevoel. Ik voel onweer aankomen; soms 24 uur van te voren bij hevige wind en nu voel ik het sinds een uur geleden.
Dit gevoel heb ik ook bij sneeuw.
Een levende barometer. Ik weet dat ik niet de enige ben.
Momenteel in Amsterdam nog niets. Beetje wolken, maar niet speciaal.
Geloof me maar, vrijwel alle onweer dooft uit voordat het goed en wel boven de randstad is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
Teken van onweer is de geur van regen en de groene lucht (als je niet naar de hemel kijkt).
Ikzelf krijg beetje hoofdpijn aan de voorkant, midden van mijn hoofd en bij mijn kruin een statisch gevoel (alsof mijn haren daar beetje overeind staan) en iets achter de oren richting de slaap een knetter gevoel. Ik voel onweer aankomen; soms 24 uur van te voren bij hevige wind en nu voel ik het sinds een uur geleden.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
HAARPquote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
Ik geloof je.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geloof me maar, vrijwel alle onweer dooft uit voordat het goed en wel boven de randstad is.
Dat was ook gewoon voorspeld.
Komt allemaal vanuit D. En trekt volgens mij langzaam over Westervoort.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Adelante het volgende:
Arnhem meldt flitsen en ver weg gerommel, lijkt er langs te trekken
Ja idd jammerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:13 schreef marcel-o het volgende:
lijkt wel een forcefield links van Utrechtalles stopt daar
Op het moment van schrijven zie ik er niets meer van, maar deze foto maakte ik voordat het vager werd:quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef rgn het volgende:
[..]
En hier dezelfde (waarschijnlijk) vanuit Enschede
[ afbeelding ]
Ik krijg ook koppijn voor een onweersbui!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
High-five!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg ook koppijn voor een onweersbui!
Bij een lage luchtdruk krijg ik altijd koppijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Toto69 het volgende:
heb wel eens vaker gelezen dat mensen hoofdpijn krijgen bij naderend onweer/sneeuw inderdaad....
Lijkt me prima mogelijk, hoe het precies zit? Geen idee, maar ik geloof het zeker wel (en normaal gesproken ben ik nog wel sceptisch)quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij een lage luchtdruk krijg ik altijd koppijn.
Vanmiddag had ik het ook, nu de luchtdruk weer stijgt is het weg.
Groene onweerslucht trouwens richting oost.
Ik ook, maar vandaag niet, maar ja, ik zit dan ook in het forcefield links van Utrechtquote:[Bij een lage luchtdruk krijg ik altijd koppijn.
Vanmiddag had ik het ook, nu de luchtdruk weer stijgt is het weg.
Groene onweerslucht trouwens richting oost.
Hier ook, maar dat komt omdat over een kwartier de zon onder isquote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
Hier begint het echt donker te worden.
http://ww.com/holland95
Als het uit het Noorden/noordwesten komt krijgen we hier altijd de volle laag, meestal is dat in november een windkracht of 11quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier niksklote zooi het zuiden gaat er altijd weer mee vandoor..
troost je, ik woon in het zuiden en heb een paar druppels gehad, het is keurig om Venlo en omgeving heen getrokkenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Fucking forcefields in ArnhemDikke onweer om ons heen en hier niets
Sinds ik sinds afgelopen september zonder kruisband in m'n linkerknie door het leven stap, kan ik dat ook flink merken. niet prettig...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn broer merkt verandering in het weer in zijn schouder die ooit gebroken is.
De pot. Ook wij piesen ernaast.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee, ik zou naar de dokter gaan...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als het gaat onweren lichten al mijn aderen altijd fluoriserend blauw, groen en rood en paars op, is dat normaal?
Bij jou welquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als het gaat onweren lichten al mijn aderen altijd fluoriserend blauw, groen en rood en paars op, is dat normaal?
Niets aan de hand. Alleen als er groen spul uit je oren spuit moet je ff langs de huisarts.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Oh, ik ben weer eens te zorgzaam?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Alleen als er groen spul uit je oren spuit moet je ff langs de huisarts.
Kan makkelijk het is lekker weer... alleen vanochtend regende het wat..quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn moeder gaat nu de honden uitlaten....
De hond ligt hier voor de open deuren, maar die wil er nu echt niet uitquote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn moeder gaat nu de honden uitlaten....
hagel?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Green1 het volgende:
Wtf, de lucht wordt ineens geel hier.. in het oosten.
Weet iemand waar dat door komt?
verdampte pis uit limburg.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Green1 het volgende:
Schemering in combinatie met groen onweer licht?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Green1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |