Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
preciesquote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
Oh je bedoelt die klootzak die al 13 jaar lang niks van zich laat horen?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat goed dat je dit durft te delen
hoe reageerde de vader?
Backtracing, cyberpolice.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Consequences will never be the same
Zo bijzonder is het niet hoor dat een poepfabriek ook daadwerkelijk poeptquote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
en prima dat je trots bent als je kind poept of zo
wie weet ben ik dat ook ooit wel (maar ik gok van niet
maar er is nog steeds meer in het leven he
en je hebt een f*@#*&ing naam en die is niet mama
nee daaromquote:Op zondag 20 mei 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor dat een poepfabriek ook daadwerkelijk poept
jij weetquote:
Doei doei rokjequote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet
maar goed, nu zal ik toch echt eens even gaan eten, anders ga ik straks nog nokkie
tot vanavond waarschijnlijk, beste mensen![]()
Fijne dag Rokje.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet
maar goed, nu zal ik toch echt eens even gaan eten, anders ga ik straks nog nokkie
doegquote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij weet
Dat je dat weet, is best disturbing..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoor
Begrijp ik dat nu goed je vindt helemaal niets leuk aan baby's maar toch heb je zelf doorgezet wanneer de vader adieu zei?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die klootzak die al 13 jaar lang niks van zich laat horen?
Kijk ik was 18 toen ik mijn kind kreeg, niet echt gepland maar dat maakt niks uit. Ik ben gewoon geen standaard mama.
Alleen maar okay?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen maar okay?![]()
Hij is nu trouwens echt veel groter dan jou. Sterker nog, hij is mij al voorbij gegroeid
Woei! Daar heb ik ook ooit nog eens die 100-vragen-lijst voor ingevuld.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk als je baby van 3 maanden de zoveelste symphonie van Beethoven na kan spelen op de elektrische gitaar dan, en alleen dan mag je heel FB, twitter, FOK!, Hyves, CU2, MySpace enz volspammen!
En anders gewoon NIET!!
Nope. Mijn situatie is iets ingewikkelder dan datquote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Begrijp ik dat nu goed je vindt helemaal niets leuk aan baby's maar toch heb je zelf doorgezet wanneer de vader adieu zei?
sorry,ik wilde je niet schofferenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die klootzak die al 13 jaar lang niks van zich laat horen?
Kijk ik was 18 toen ik mijn kind kreeg, niet echt gepland maar dat maakt niks uit. Ik ben gewoon geen standaard mama.
Groeispurtje? damnquote:Op zondag 20 mei 2012 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen maar okay?![]()
Hij is nu trouwens echt veel groter dan jou. Sterker nog, hij is mij al voorbij gegroeid
Ghehe ik had ook een CU2 maar ik zat bij xhale.nl en daar waren ze anti-CU2 dus toen gedaan alsof ik die niet hadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woei! Daar heb ik ook ooit nog eens die 100-vragen-lijst voor ingevuld.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
sorry,ik wilde je niet schofferen
de reactie vond ik erg pappa achtig waardoor ik dacht dat de vder meer was van het kusjekroel
En als je het een aantal maanden eerder had geweten?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Mijn situatie is iets ingewikkelder dan dat![]()
Paar feitjes op een rij:
1) ik kwam er pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was
Dan was ik geen 18-jarige moeder geweest!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als je het een aantal maanden eerder had geweten?
nvmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En geeft niet hoor. Ik hou gewoon niet van kinderen, ik ga ook niet doen alsof ik baby's het leukste vindt wat er op deze aarde rondlooptpoept. Als ik alles over kon doen dan zou ik het allemaal anders gedaan hebben MAAR ik hou wel zielsveel van mijn monstertje
Ik heb die dag al een 'date'quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Ohja, knurftjes, over die meet. Als er nou in de komende 24 uur niet nog wat aanmeldingen zijn, dan heeft het niet zoveel zin en wachten we wel tot we de boel bij Faxie op z'n kop mogen komen zetten.
En als je zoon dit nu meeleest op fok .... ?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was ik geen 18-jarige moeder geweest!
Ik ben ook heel engquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik ken jou ook niet zo, ik vind nieuwe mensen eng om te meeten.
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Ohja, knurftjes, over die meet. Als er nou in de komende 24 uur niet nog wat aanmeldingen zijn, dan heeft het niet zoveel zin en wachten we wel tot we de boel bij Faxie op z'n kop mogen komen zetten.
Dat wil ik voorkomen, vandaar de aankondiging. Dan ben je voorbereid. Met vier mensen meeten is wel een beetje treurig namelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?
Dan leest hij iets wat hij al weet?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als je zoon dit nu meeleest op fok .... ?
ik wordtquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik wordt niet geditcht Assen stijl toch?
Ik hou ook van jouquote:
wat een verhaal zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan leest hij iets wat hij al weet?
Hij heeft heus wel eens gevraagd hoe dat nou was hoor om op je 18de een kind te krijgen en daar heeft hij gewoon een eerlijk antwoord op gekregen. Dat ik heel blij ben met hem, dat ik heel veel van hem houd maar dat het niet het meest ideale moment is om een kind te krijgen en dat ik hem dat ook niet aanraad en dat ik het anders had aangepakt als ik het eerder had geweten.
DG altijd goed voor de kritische noot in menig SCquote:Op zondag 20 mei 2012 13:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als je zoon dit nu meeleest op fok .... ?
18+14quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
Hoe oud ben je nu eigenlijk?
wanneer is dat danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef twi het volgende:
18+14..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
quote:
Ja las niet mee twi.quote:
nee die faxieonderstebovenkegelquote:Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zaterdag, 26 mei, PinksterenUtrecht, zie OP
Mjah jij loopt echt over van zelfvertrouwen!!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja las niet mee twi.
Was er weer even klaar mee.
Maargoed.
Hmm
Meet..Als ik nou kom komt er dan nog iemand anders?
ze is 32,kreequote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat een verhaal zeg.
Het gaat niet om de kwantiteit twi maar om de kwaliteit.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wil ik voorkomen, vandaar de aankondiging. Dan ben je voorbereid. Met vier mensen meeten is wel een beetje treurig namelijk
Ik wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah jij loopt echt over van zelfvertrouwen!!
Jij hebt maar weinig nodig om over te lopenquote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom je ook dan? Om de kwaliteit te waarborgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Het gaat niet om de kwantiteit twi maar om de kwaliteit.
Met Myraela erbij heb je sowieso al vreugde voor 30!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom je ook dan? Om de kwaliteit te waarborgen?
Mooi getal wel. Maar de anderen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met Myraela erbij heb je sowieso al vreugde voor 30!
Die verbleken sowieso naast Myra!!quote:
Je kan het met twee pennenstreken opschrijven. Dat is een rendement van maar liefst 15 per pennenstreek!quote:
what about me?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met Myraela erbij heb je sowieso al vreugde voor 30!
Geen idee ik ken jou nog nietquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke meid wel. Waarom weet ik daar niets van?
lijkt me ook alleen maar goed!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar DG. Mijn zoon is niet achterlijk. Ik kan hem beter eerlijk vertellen dat 18 gewoonweg nog te jong is om een ouder te zijn.
Hij begon zijn vraag ook met: mama, je was 18 toen ik geboren werd he. Wilde je mij wel want 18 is wel heel jong hoor!
jij bent constant aan het sletten met Myr!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke meid wel. Waarom weet ik daar niets van?
Wat is het cijfer met het grootste rendement per pennenstreek?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan het met twee pennenstreken opschrijven. Dat is een rendement van maar liefst 15 per pennenstreek!
Nou!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt maar weinig nodig om over te lopen![]()
Sorry
Zeg, dat klinkt verdacht veel als mijzelf..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen vergeten mij nogal snel, ik ben een beetje onzichtbaar. Komt omdat ik zo rustig ben en altijd op de achtergrond blijf.
FML.
Alleen bij de één is het sarcasme en bij de andere niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, dat klinkt verdacht veel als mijzelf..
Cijfer is 9 natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is het cijfer met het grootste rendement per pennenstreek?
Dat was een prachtige voorzet schat, alleen Torres zou die missenquote:
Mjah en als ik had verteld dat het allemaal rozengeur en maneschijn was en gepland enz dan vergroot ik alleen de kans dat ik nog voor mijn 40ste oma word.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me ook alleen maar goed!
kinderen van jonge ouders hebben een veel grotere kans om zelf jong ouder te worden
jij weet hoe het was en niets kan hem beter weerhouden van zo'n situatie dan een open en oprecht antwoord. Dat het zwaar was
wil niet zeggen dat je niet van hem houdt natuurlijk
klinkt alleen maar alsof je echt het beste hebt gedaan in een moeilijke situatie (ook toen met de vader bedoel ik)
Trutquote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad jofu, niet liegen, bij jou is het sarcastisch, ik ben serieus. Dat gespot met mijn verlegenheid altijd.
Nah sorry, ik mag niet knuffelen met vreemden van mamaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen bij de één is het sarcasme en bij de andere niet.
Knuffelen?
Ok ok, eigenlijk ben ik zo outgoing als de tering, krijg altijd hele clubs en café's mee enzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad jofu, niet liegen, bij jou is het sarcastisch, ik ben serieus. Dat gespot met mijn verlegenheid altijd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kom je ook dan? Om de kwaliteit te waarborgen?
De keeper stond niet in 't goalquote:Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een prachtige voorzet schat, alleen Torres zou die missen
Beter flikker je een 13-jarige gewoon tussen een groep dronken FOK!kers en trek je hem een "neuken voor een breezer" shirt aanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, ouders die kinderen willen "beschermen" door dingen niet te vertellen maar er eigenlijk alleen maar voor zorgen dat kinderen totaal geen beeld van de wereld krijgen en helemaal verward raken zodra ze richting de volwassenheid gaan.
Ja, ik vergeet iedere keer dat je er bent. En daarom onthoud ik je naam ook zo moeilijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen vergeten mij nogal snel, ik ben een beetje onzichtbaar. Komt omdat ik zo rustig ben en altijd op de achtergrond blijf.
FML.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter flikker je een 13-jarige gewoon tussen een groep dronken FOK!kers en trek je hem een "neuken voor een breezer" shirt aan![]()
Over bad parenting gesproken
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter flikker je een 13-jarige gewoon tussen een groep dronken FOK!kers en trek je hem een "neuken voor een breezer" shirt aan![]()
Die BBQ.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat LoLa ook ouder wasquote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."
c_Aquote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die BBQ.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis het. Ik stel voor dat we een reünie doen, maar dan bij iemand anders.
* system_overload *fluistert* ze zijn banger voor jou dan jij voor henquote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een meet met veel eten jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die BBQ.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een huis met tuin krijg dan wil ik de reünie wel doenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die BBQ.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kiddo was de held van de BBQquote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
* system_overload *fluistert* ze zijn banger voor jou dan jij voor hen
Dubbel balkon in dat Flatje van T he, dus die andere ook!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een huis met tuin krijg dan wil ik de reünie wel doen
Nee. Geen optie.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dubbel balkon in dat Flatje van T he, dus die andere ook!
Oh wacht, ja nee, we willen de buurt niet verzieken natuurlijkquote:
Whahaha dat zal toch wel meevallenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzz
Ik twijfel nog.... ik krijg een echtscheiding als het er zo uit gaat zien als bij Myr
Alsof dat nog mogelijk isquote:Op zondag 20 mei 2012 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, ja nee, we willen de buurt niet verzieken natuurlijk
Nouquote:
Wat de haarkleur... leuk voor die leeftijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzz
Ik twijfel nog.... ik krijg een echtscheiding als het er zo uit gaat zien als bij Myr
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat de haarkleur... leuk voor die leeftijd.
Waar wacht je nog op dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou![]()
Whahaha
Enige voordeel: mijn buurt. Mijn buren zijn totaal niet lastig en harde muziek tot 2 uur vinden ze geen probleem
Ik wil TEVEEL mensen uitnodigenquote:
Dan nodig je mij ook uit, kan 't nooit lang een bende blijven.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil TEVEEL mensen uitnodigen
En ik wilde het klein houdenEn ik ben erg netjes en hou niet van rotzooi
Iedereen die komt moet gewoon helpen puinruimen, simpel..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil TEVEEL mensen uitnodigen
En ik wilde het klein houdenEn ik ben erg netjes en hou niet van rotzooi
Jij bent van het opruimenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nodig je mij ook uit, kan 't nooit lang een bende blijven.
Ik weet het nog nietquote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen die komt moet gewoon helpen puinruimen, simpel..
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen die komt moet gewoon helpen puinruimen, simpel..
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:19 schreef screwloose het volgende:
Goddamn wat een hangover
Goeiemorgen skatjes
Dan uhummm overtuig je hem er van.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Kijk als ik geen partner had gehad, dan had ik het zo gedaan. Maar denk niet dat hij het leuk vind een huis vol fokkers
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Gewoon zorgen dat er overal wat afvalbakken en asbakken staan. Ipv zeggen "Probeer het maar over de struik te gooien, dan is het het probleem van de buren"
En 's ochtends iedereen je huis uit schoppen omdat je wil slapen, ipv even gewoon met een groepje alles op te ruimen scheelt ook al.
Je hebt gewoon een grote vriendengroep, dat 't internet is boeit toch niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Kijk als ik geen partner had gehad, dan had ik het zo gedaan. Maar denk niet dat hij het leuk vind een huis vol fokkers
Ja, ondanks dat iedereen je wel wilde helpen moest iedereen weg van jequote:Op zondag 20 mei 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Gewoon zorgen dat er overal wat afvalbakken en asbakken staan. Ipv zeggen "Probeer het maar over de struik te gooien, dan is het het probleem van de buren"
En 's ochtends iedereen je huis uit schoppen omdat je wil slapen, ipv even gewoon met een groepje alles op te ruimen scheelt ook al.
Ik heb geen zin in ruziequote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een grote vriendengroep, dat 't internet is boeit toch niet?
Ik had de nacht voor de BBQ 1 uur geslapen, en de nacht van de BBQ misschien 2 uur. Ik wilde even geen mensen meer zien.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat iedereen je wel wilde helpen moest iedereen weg van je
Ja, een vrouw die gisteren hier nog hard zat te klagen dat ze alleen was.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie
Is er niemand anders die alleen is en een tuin heeft
Die vent van je is gewoon lastig, wanneer is hij weer een langere tijd op zee?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie
Is er niemand anders die alleen is en een tuin heeft
Snarf? Uhmz ja, maar ze heeft net een nieuw huis. Geen idee of ze zomaar een bende fokkers in haar nieuwe huisje wiltquote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, een vrouw die gisteren hier nog hard zat te klagen dat ze alleen was.
Dat is dus echt geen optie he.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vent van je is gewoon lastig, wanneer is hij weer een langere tijd op zee?![]()
![]()
Ik heb geen tuin iig.. wel 2 kleine balkonsOF.. Dat zou een optie zijn.. we doen het hier aan de overkant aan het water op de parkeerplaats....
What could possibly go wrong?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf? Uhmz ja, maar ze heeft net een nieuw huis. Geen idee of ze zomaar een bende fokkers in haar nieuwe huisje wilt
Nou zo lastig is hij niet hoor, ik heb 1 van de makkelijkstequote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vent van je is gewoon lastig, wanneer is hij weer een langere tijd op zee?![]()
![]()
Ik heb geen tuin iig.. wel 2 kleine balkonsOF.. Dat zou een optie zijn.. we doen het hier aan de overkant aan het water op de parkeerplaats....
oh wij bbqen hier kei vaak op het gras van de gemeentequote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen optie he.Als je al politie aan de deur krijgt, krijg je al helemaal gezeik als je ergens in het openbaar gaat staan.
Off.. Aan de oude maas..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zo lastig is hij niet hoor, ik heb 1 van de makkelijkste
Als ik hoor dat sommige vrouwen nog geen eens mogen stappen![]()
Kunnen we niet gewoon ergens op het strand??? Kampvuurtje erbij??? Muziek
Dat soort plekken heb je wel, dat lijkt me wel leuk. Gaat qua vervoer wel even regelen worden dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Dorp of stad?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wij bbqen hier kei vaak op het gras van de gemeente
nog nooit gedoe mee gehad
maar we laten geen troep achter en schreeuwen de buurt niet bij elkaar etc
Je kan sowieso met mij meerijden tochquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort plekken heb je wel, dat lijkt me wel leuk. Gaat qua vervoer wel even regelen worden dan.
vrouwen niet mogen stappen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen drank, c_a. Daar kan Myra niet zo goed tegen...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind wel dat ik een goed plan heb bedacht
[..]
Je kan sowieso met mij meerijden toch
We overnachten dan gewoon met slaapzak op het strand
Biertje en wijntje erbijNU al zin in
stadquote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorp of stad?
Ik denk dat ze het midden in Rotterdam toch niet echt zouden waarderen, zeker niet met een grote en drukke groep.
Myr gaat dan giegelen hequote:Op zondag 20 mei 2012 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Geen drank, c_a. Daar kan Myra niet zo goed tegen...
Scheveningenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van DG mag ze wel stappen hoor, hij heeft dan alleen 25 spionnen rondlopen die hem constant op de hoogte houden. No problemo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Als je een relatie met DG krijgt... pas dan maar op hoor
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van DG mag ze wel stappen hoor, hij heeft dan alleen 25 spionnen rondlopen die hem constant op de hoogte houden. No problemo.
Ja inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
Overigens, vond ik het leuke aan de vorige groep, juist dat het niet een van de standaard groepjes was, maar echt een beetje een combinatie van alles. Dus dan moeten we nu ook wel weer overal de toffe mensen vandaan plukken en uitnodigen.
ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivierquote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit.. ik heb geen direct adres.. Maar er is een leuke plek vlak bij de maas, gingen we vroeger altijd heen..
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van DG mag ze wel stappen hoor, hij heeft dan alleen 25 spionnen rondlopen die hem constant op de hoogte houden. No problemo.
Uhm geen ideequote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja?? is dat niet verboden???
We moeten wel een plek hebben waar het mag
stalkaliciousquote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivier![]()
vind ik dan
[..]
ik ookquote:
Waarom zou je willen gaan stappen als je samen lekker traditioneel naar renesse kan gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Als je een relatie met DG krijgt... pas dan maar op hoor
Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm geen idee
Wel perfect bereikbaar met openbaar vervoer.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je willen gaan stappen als je samen lekker traditioneel naar renesse kan gaan.
Het strand is zwaar overrated.quote:
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?
Zuiderpark?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Het strand is zwaar overrated.
Zand
Parkjes!
Jup bij de bios rijden er nachtbussen. Maar taxi is dacht ik 15 euro delen door 4 is dat minder dan de nachtbusquote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-enquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
zoeken jullie het naaktstand?
Welkom in Katwijk, het is maar 3km lopen
naaktstrand..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Vrijdag 15-06?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
Strand, en een plek waar het gewoon toegestaan is. Een datum waarop in ieder geval ik en Miranda kunnen en dan is het sowieso een succesvolle meet.
Als er maar gras is!quote:
wel bbq erbij myrquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
Strand, en een plek waar het gewoon toegestaan is. Een datum waarop in ieder geval ik en c_a kunnen en dan is het sowieso een succesvolle meet.
bij eeen naakstrand moet je oppassen.Straks pak je het verkeerde worstje..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-en
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
bij eeen naakstrand moet je oppassen.Straks pak je het verkeerde worstje..
Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-en
Meh, dan hang ik in het buitenland.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)
op vakantiequote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, dan hang ik in het buitenland.
Jij mag bij mij slapen op de bank.quote:
hoe ziet ze eruit? details!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Mag ik trouwens de eerste zijn die meldt dat de chick van myst best wel hot is?
Heeft die jongen goed gedaan![]()
we slapen toch gewoon p het strandquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
Wie is myst en heb je een foto zodat anderen jouw oordeel kunnen toetsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Ik moet de 16de werken op het Indian Summer Festival dus kan dan misschien niet de hele nacht door, maar is opzich prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)
en ik dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
ga in je hunnebed slapen andersquote:
Leuke brunette, vrij lang. Puyke chickquote:
Ik ben blij voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maarquote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaan
Ik denk aan Katwijk, lekker weg gooi bbq mee en dan 2 km buiten het centrum (richting zuid)
Twi weet dit
Niks kom er ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ga in je hunnebed slapen anders
sorry kon het niet laten.
Maar in NL is alles dicht bij 2-3 uur rijden en je ben overal.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldigquote:
Het verbaast me dat er niet zo iets bestaat als een kampvuurvergunning.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Strand 3e Blok
Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland Ouddorp
Tussen de kilometerpalen 14.00 en 14.25 is het toegestaan een kampvuur te houden. Hiervoor dien je wel in het bezit te zijn van een ontheffing op grond van artikel 2.1.6.6.a van de APV van de gemeente Goedereede. Ook dien je hiervoor een borgsom te betalen. Deze borg krijg je weer terug wanneer het strand na afloop netjes is achtergelaten.
Verkeerde gedachte wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maar
juist jaquote:
Als het in scheveningen is slaap ik gewoon thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we slapen toch gewoon p het strand
Geen idee wie je bent. Ben je boven de 18? Dan mag je naast me in bed kruipen. De bank is al bezetquote:
Als je het op vrijdag houdt wel.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Verkeerde gedachte wel.
Raar image hebben mensen van katwijk.
Hoe veel keer ben je hier geweest?
Ik ga wel op de bank dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldig
Ja hequote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hunnebed in limburg?
ja wtf moeilijk doen over strand?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
Ik rij met jou mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
BIJ JOYSA IN DE TUINquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja wtf moeilijk doen over strand?
hier in de tuin mag het ook wel heur.
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBQ mag ook niet overalquote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
quote:
quote:
Prima heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt nooit een FOK! meet houden in mijn tuin.
De rotzooi.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima heurIk wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Cap rijdt welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.![]()
Maar Captain is wagenziek, dus dan moet ze voorin. Maar daar ligt jouw pener al.
[..]
Prima heurwie? nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb TUC.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ikheb trek in eten, maar vergeten boodschappen te doen. Trek in chips enzo
Rotzooi? Al die fokkertjes die zwaar autistisch zijn, ALLES MOETEN OPRUIMEN enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
De rotzooi.
[..]
Prima heurJij bent duidelijk niet ij Myra geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
Beter onethisch dan oneetbaar
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet ij Myra geweest.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
Goed idee. Dan kan ik op de achterbank aan twi zitten.quote:
ik,kree en tjaquote:
Ik zie echt een brandende tuin voor me met gillende mensenquote:
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Dan kan ik op de achterbank aan twi zitten.
Aanmeldingen tot de de dag zelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet ij Myra geweest.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zie echt een brandende tuin voor me met gillende mensen
Op de trekhaak.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.
Ik denk vooral kree.quote:
Whehehe mensen die naast de kattenbak sliepen enzquote:
Iedereen wilde metje zoenen?quote:
Jij kan dan naast Captain zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFhet verschil niet kennen tussen leuk en "kankerjosti" goedzo verteld meer over jou als over mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop eens met dat schelden en vooral het in spoilers zetten (kijk ik zeg wat hihihihihi, harde taal)
Maargoed weet het nu alweer, krijg hier ook alweer ruzie om.
Do what you love, love what you do!
Hahahaquote:
hoiquote:
Deal.quote:
daar zat sate inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha
Wie de fuck heeft die bak Bona leeg zitten kanen?
Ik probeer niet leuk te zijn hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
het verschil niet kennen tussen leuk en "kankerjosti" goedzo verteld meer over jou als over mij.
Stop eens met dat schelden en vooral het in spoilers zetten (kijk ik zeg wat hihihihihi, harde taal)
Maargoed weet het nu alweer, krijg hier ook alweer ruzie om.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha
Wie de fuck heeft die bak Bona leeg zitten kanen?
Mijn tijgernootjes lagen er nog de volgende dag.quote:
We hadden aangeboden om te helpen maar Myr wilde ons allemaal zo snel mogelijk weg hebben dus we mochten niet helpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
De rotzooi.
dat weet ik allang ik zou niet eens willenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
S_O hoeft het ook niet te proberen hoor.
DAAR ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja wtf moeilijk doen over strand?
hier in de tuin mag het ook wel heur.
Neuh, i dont fucking carequote:
mag ik komen snuffelen?quote:
Dat gaat dus al snel mis!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het hoeft geen bende te worden he
gewoon een bak voor afwas neer zetten, 1 voor afval en kratjes voor je flesjes
en slaan als ze het niet in de juiste bak doen
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat weet ik allang ik zou niet eens willen
Nope, dat was het minst erge stukje van de tuin.quote:
Ja, jij moet komen. Sowieso.quote:
kotsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.
Kut gebeurt niet en nu is probeert meneer ineens niet leuk te zijn.
Jah zinnige post wel dus
hoiquote:
Tevens kan ik natuurlijk aan een busje komen ivm vervoer..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivier![]()
vind ik dan
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
Ik had het gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze missen je in ONZ Myr: [ONZ-FB] Onzin Feedback - Wij zijn moderators, Wij zijn de beste
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, dat was het minst erge stukje van de tuin.
mmh klinkt als een lekkere lamsrackquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruik je naar kaneel, munt, lavendel en honing?
doe niet zo dom murdera. je maakt jezelf belachelijk zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]Kerel.
Denken dat je mij kunt inschatten met je aspergerhersentjes.
Mjah de pubers waren dus NIET aan het kotsenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
kotsen?
we zijn toch geen pubers meer!
KREE!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.
Kut gebeurt niet en nu probeert meneer ineens niet leuk te zijn.
Jah zinnige post wel dus
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruik je naar kaneel, munt, lavendel en honing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |