Ja inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
Overigens, vond ik het leuke aan de vorige groep, juist dat het niet een van de standaard groepjes was, maar echt een beetje een combinatie van alles. Dus dan moeten we nu ook wel weer overal de toffe mensen vandaan plukken en uitnodigen.

ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivierquote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit.. ik heb geen direct adres.. Maar er is een leuke plek vlak bij de maas, gingen we vroeger altijd heen..

quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van DG mag ze wel stappen hoor, hij heeft dan alleen 25 spionnen rondlopen die hem constant op de hoogte houden. No problemo.

Uhm geen ideequote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja?? is dat niet verboden???
We moeten wel een plek hebben waar het mag

stalkaliciousquote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivier
vind ik dan
[..]

ik ookquote:

Waarom zou je willen gaan stappen als je samen lekker traditioneel naar renesse kan gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Als je een relatie met DG krijgt... pas dan maar op hoor

Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm geen idee
Wel perfect bereikbaar met openbaar vervoer.

quote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je willen gaan stappen als je samen lekker traditioneel naar renesse kan gaan.

Het strand is zwaar overrated.quote:

jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?

Zuiderpark?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Het strand is zwaar overrated.
Zand
Parkjes!

Jup bij de bios rijden er nachtbussen. Maar taxi is dacht ik 15 euro delen door 4 is dat minder dan de nachtbusquote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nachtbussen van Scheveningen naar Centraal?

nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-enquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
zoeken jullie het naaktstand?
Welkom in Katwijk, het is maar 3km lopen

naaktstrand..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:

Vrijdag 15-06?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
Strand, en een plek waar het gewoon toegestaan is. Een datum waarop in ieder geval ik en Miranda kunnen en dan is het sowieso een succesvolle meet.

)
 ) 

Als er maar gras is!quote:

wel bbq erbij myrquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
Strand, en een plek waar het gewoon toegestaan is. Een datum waarop in ieder geval ik en c_a kunnen en dan is het sowieso een succesvolle meet.

bij eeen naakstrand moet je oppassen.Straks pak je het verkeerde worstje..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-en

quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
bij eeen naakstrand moet je oppassen.Straks pak je het verkeerde worstje..
 Voor je het weet heb je het worstje van Kree tussen je broodje
  Voor je het weet heb je het worstje van Kree tussen je broodje   

Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:

Zandvoort wel, maarja. Da's gelijk weer een takke-eind verder voor de meesten.
 Zandvoort wel, maarja. Da's gelijk weer een takke-eind verder voor de meesten.

Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-en

Meh, dan hang ik in het buitenland.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)

op vakantiequote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, dan hang ik in het buitenland.

Jij mag bij mij slapen op de bank.quote:

hoe ziet ze eruit? details!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Mag ik trouwens de eerste zijn die meldt dat de chick van myst best wel hot is?
Heeft die jongen goed gedaan

we slapen toch gewoon p het strandquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!

Wie is myst en heb je een foto zodat anderen jouw oordeel kunnen toetsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:

Ik moet de 16de werken op het Indian Summer Festival dus kan dan misschien niet de hele nacht door, maar is opzich prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)

en ik dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!

ga in je hunnebed slapen andersquote:

Leuke brunette, vrij lang. Puyke chickquote:

Ik ben blij voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:

Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maarquote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaan
Ik denk aan Katwijk, lekker weg gooi bbq mee en dan 2 km buiten het centrum (richting zuid)
Twi weet dit

Niks kom er ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?

HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ga in je hunnebed slapen anders
sorry kon het niet laten.
Maar in NL is alles dicht bij 2-3 uur rijden en je ben overal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |