op vakantiequote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, dan hang ik in het buitenland.
Jij mag bij mij slapen op de bank.quote:
hoe ziet ze eruit? details!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Mag ik trouwens de eerste zijn die meldt dat de chick van myst best wel hot is?
Heeft die jongen goed gedaan![]()
we slapen toch gewoon p het strandquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
Wie is myst en heb je een foto zodat anderen jouw oordeel kunnen toetsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Ik moet de 16de werken op het Indian Summer Festival dus kan dan misschien niet de hele nacht door, maar is opzich prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)
en ik dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
ga in je hunnebed slapen andersquote:
Leuke brunette, vrij lang. Puyke chickquote:
Ik ben blij voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maarquote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaan
Ik denk aan Katwijk, lekker weg gooi bbq mee en dan 2 km buiten het centrum (richting zuid)
Twi weet dit
Niks kom er ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ga in je hunnebed slapen anders
sorry kon het niet laten.
Maar in NL is alles dicht bij 2-3 uur rijden en je ben overal.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldigquote:
Het verbaast me dat er niet zo iets bestaat als een kampvuurvergunning.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Strand 3e Blok
Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland Ouddorp
Tussen de kilometerpalen 14.00 en 14.25 is het toegestaan een kampvuur te houden. Hiervoor dien je wel in het bezit te zijn van een ontheffing op grond van artikel 2.1.6.6.a van de APV van de gemeente Goedereede. Ook dien je hiervoor een borgsom te betalen. Deze borg krijg je weer terug wanneer het strand na afloop netjes is achtergelaten.
Verkeerde gedachte wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maar
juist jaquote:
Als het in scheveningen is slaap ik gewoon thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we slapen toch gewoon p het strand
Geen idee wie je bent. Ben je boven de 18? Dan mag je naast me in bed kruipen. De bank is al bezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |