Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
zoeken jullie het naaktstand?
Welkom in Katwijk, het is maar 3km lopen
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaanquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we zoeken een strand waar je een kampvuur mag maken, en waar je mag BBQ-en
Meh, dan hang ik in het buitenland.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)
op vakantiequote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, dan hang ik in het buitenland.
Jij mag bij mij slapen op de bank.quote:
hoe ziet ze eruit? details!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Mag ik trouwens de eerste zijn die meldt dat de chick van myst best wel hot is?
Heeft die jongen goed gedaan![]()
we slapen toch gewoon p het strandquote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
Wie is myst en heb je een foto zodat anderen jouw oordeel kunnen toetsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Ik moet de 16de werken op het Indian Summer Festival dus kan dan misschien niet de hele nacht door, maar is opzich prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag 15-06?
Dan is Rob weg en kan ik heel de nacht wegblijven
(15-6 zou sowieso mijn BBQ zijn hier... en de meeste hadden al toegezegd dat ze die dag vrij zouden houden)
en ik dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bij mij slapen op de bank.
Omdat je tof bent!
ga in je hunnebed slapen andersquote:
Leuke brunette, vrij lang. Puyke chickquote:
Ik ben blij voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef screwloose het volgende:
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maarquote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mag nergens, maar oogluikend wordt het wel toegestaan
Ik denk aan Katwijk, lekker weg gooi bbq mee en dan 2 km buiten het centrum (richting zuid)
Twi weet dit
Niks kom er ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen heeft dat ook, wat is daar zo speciaal aan?
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
ga in je hunnebed slapen anders
sorry kon het niet laten.
Maar in NL is alles dicht bij 2-3 uur rijden en je ben overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |