Als je het op vrijdag houdt wel.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Verkeerde gedachte wel.
Raar image hebben mensen van katwijk.
Hoe veel keer ben je hier geweest?
Ik ga wel op de bank dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldig
Ja hequote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hunnebed in limburg?
ja wtf moeilijk doen over strand?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
Ik rij met jou mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
BIJ JOYSA IN DE TUINquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja wtf moeilijk doen over strand?
hier in de tuin mag het ook wel heur.
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBQ mag ook niet overalquote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
quote:
quote:
Prima heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt nooit een FOK! meet houden in mijn tuin.
De rotzooi.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima heurIk wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Cap rijdt welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.![]()
Maar Captain is wagenziek, dus dan moet ze voorin. Maar daar ligt jouw pener al.
[..]
Prima heurwie? nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb TUC.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ikheb trek in eten, maar vergeten boodschappen te doen. Trek in chips enzo
Rotzooi? Al die fokkertjes die zwaar autistisch zijn, ALLES MOETEN OPRUIMEN enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt nooit een FOK! meet houden in mijn tuin.
De rotzooi.
[..]
Prima heurJij bent duidelijk niet ij Myra geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
Beter onethisch dan oneetbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |