quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldigquote:
Het verbaast me dat er niet zo iets bestaat als een kampvuurvergunning.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Strand 3e Blok
Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland Ouddorp
Tussen de kilometerpalen 14.00 en 14.25 is het toegestaan een kampvuur te houden. Hiervoor dien je wel in het bezit te zijn van een ontheffing op grond van artikel 2.1.6.6.a van de APV van de gemeente Goedereede. Ook dien je hiervoor een borgsom te betalen. Deze borg krijg je weer terug wanneer het strand na afloop netjes is achtergelaten.
Verkeerde gedachte wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Katwijk, extreem gelovig. Vergeet dat toestaan maar
juist jaquote:
Als het in scheveningen is slaap ik gewoon thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we slapen toch gewoon p het strand
Geen idee wie je bent. Ben je boven de 18? Dan mag je naast me in bed kruipen. De bank is al bezetquote:
Als je het op vrijdag houdt wel.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Verkeerde gedachte wel.
Raar image hebben mensen van katwijk.
Hoe veel keer ben je hier geweest?
Ik ga wel op de bank dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight wel lief doen heh ik ben heel erg onschuldig
Ja hequote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE GRAPPiG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
hunnebed in limburg?
ja wtf moeilijk doen over strand?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
Ik rij met jou mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Conclusie is eigenlijk wel dat voor een normale barbeque het een ontieglijk gedoe is om het te gaan regelenKortom, snarf. Niet zo zeuren en gewoon die tuin beschikbaar stellen voor ons.
BIJ JOYSA IN DE TUINquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja wtf moeilijk doen over strand?
hier in de tuin mag het ook wel heur.
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBQ mag ook niet overalquote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Nouja, kampvuur hoeft niet echt, BBQ is genoeg. Ik ga geen borgsom betalen iig, ik vertrouw FOK!kers niet.
quote:
quote:
Prima heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt nooit een FOK! meet houden in mijn tuin.
De rotzooi.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima heurIk wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Cap rijdt welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf wel kan.![]()
Maar Captain is wagenziek, dus dan moet ze voorin. Maar daar ligt jouw pener al.
[..]
Prima heurwie? nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb TUC.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ikheb trek in eten, maar vergeten boodschappen te doen. Trek in chips enzo
Rotzooi? Al die fokkertjes die zwaar autistisch zijn, ALLES MOETEN OPRUIMEN enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
De rotzooi.
[..]
Prima heurJij bent duidelijk niet ij Myra geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
Beter onethisch dan oneetbaar
ohquote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet ij Myra geweest.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
Goed idee. Dan kan ik op de achterbank aan twi zitten.quote:
ik,kree en tjaquote:
Ik zie echt een brandende tuin voor me met gillende mensenquote:
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Dan kan ik op de achterbank aan twi zitten.
Aanmeldingen tot de de dag zelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet ij Myra geweest.Van de 20 die zouden komen bleven er 30 over
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zie echt een brandende tuin voor me met gillende mensen
Op de trekhaak.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.
Ik denk vooral kree.quote:
Whehehe mensen die naast de kattenbak sliepen enzquote:
Iedereen wilde metje zoenen?quote:
Jij kan dan naast Captain zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ergens, desnoods in de kofferbak.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFhet verschil niet kennen tussen leuk en "kankerjosti" goedzo verteld meer over jou als over mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop eens met dat schelden en vooral het in spoilers zetten (kijk ik zeg wat hihihihihi, harde taal)
Maargoed weet het nu alweer, krijg hier ook alweer ruzie om.
Do what you love, love what you do!
Hahahaquote:
hoiquote:
Deal.quote:
daar zat sate inquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha
Wie de fuck heeft die bak Bona leeg zitten kanen?
Ik probeer niet leuk te zijn hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
het verschil niet kennen tussen leuk en "kankerjosti" goedzo verteld meer over jou als over mij.
Stop eens met dat schelden en vooral het in spoilers zetten (kijk ik zeg wat hihihihihi, harde taal)
Maargoed weet het nu alweer, krijg hier ook alweer ruzie om.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha
Wie de fuck heeft die bak Bona leeg zitten kanen?
Mijn tijgernootjes lagen er nog de volgende dag.quote:
We hadden aangeboden om te helpen maar Myr wilde ons allemaal zo snel mogelijk weg hebben dus we mochten niet helpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef heloef het volgende:
De rotzooi.
dat weet ik allang ik zou niet eens willenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
S_O hoeft het ook niet te proberen hoor.
DAAR ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja wtf moeilijk doen over strand?
hier in de tuin mag het ook wel heur.
Neuh, i dont fucking carequote:
mag ik komen snuffelen?quote:
Dat gaat dus al snel mis!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
Naja het hoeft geen bende te worden he
gewoon een bak voor afwas neer zetten, 1 voor afval en kratjes voor je flesjes
en slaan als ze het niet in de juiste bak doen
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat weet ik allang ik zou niet eens willen
Nope, dat was het minst erge stukje van de tuin.quote:
Ja, jij moet komen. Sowieso.quote:
kotsen?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.
Kut gebeurt niet en nu is probeert meneer ineens niet leuk te zijn.
Jah zinnige post wel dus
hoiquote:
Tevens kan ik natuurlijk aan een busje komen ivm vervoer..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken wel wat plekjes, maar strand is wel leuke dan aan een rivier![]()
vind ik dan
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat dus al snel mis!!
Plastic bekers enz want die kunnen niet breken. Zodra de eerste gaat kotsen van de drank is het al een aflopende zaak wat betreft de tuin opgeruimd houden
Ik had het gelezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze missen je in ONZ Myr: [ONZ-FB] Onzin Feedback - Wij zijn moderators, Wij zijn de beste
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, dat was het minst erge stukje van de tuin.
mmh klinkt als een lekkere lamsrackquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruik je naar kaneel, munt, lavendel en honing?
doe niet zo dom murdera. je maakt jezelf belachelijk zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]Kerel.
Denken dat je mij kunt inschatten met je aspergerhersentjes.
Mjah de pubers waren dus NIET aan het kotsenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
kotsen?
we zijn toch geen pubers meer!
KREE!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
niet? wees maar eerlijk tegen jezelf, je wilde dat mensen met je meegingen.
Kut gebeurt niet en nu probeert meneer ineens niet leuk te zijn.
Jah zinnige post wel dus
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruik je naar kaneel, munt, lavendel en honing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |