SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Mijn god.quote:Laat hem met schreeuwen stoppen, ik heb al koppijn.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Die commentator gaat wel helemaal los, jesusquote:![]()
![]()
Ik zie hem nog wel vertrekken hoorquote:Hahaha dat is nog niksquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die commentator gaat wel helemaal los, jesus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
yeahhh 1337
what up
Ik snap 'm nu pas en je bent inderdaad een faalhaas.quote:
quote:Goh vandaar ook dequote:Op zondag 20 mei 2012 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap 'm nu pas en je bent inderdaad een faalhaas.
zag het net al ja, zal nog wel erger wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Rellen op de tribune bij Willem II - Den Bosch
Stream?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Rellen op de tribune bij Willem II - Den BoschHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Is al een tijdje geleden hoorquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kijk al die 'echte' voetbalfans hier dan. Ongelooflijk dat mensen zoveel van een sport kunnen houden.![]()
Wedstrijd staat gewoon op omdat net iemand zei dat het rellen wasquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
Kijk al die 'echte' voetbalfans hier dan. Ongelooflijk dat mensen zoveel van een sport kunnen houden.
Ik lach alleen om die tokkies, ik zou zelf nooit met vuurwerk naar anderen gaan gooienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
Kijk al die 'echte' voetbalfans hier dan. Ongelooflijk dat mensen zoveel van een sport kunnen houden.![]()
tokkies nu ook op het veld, valt mee dat ze er geen van DB neer tikkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik lach alleen om die tokkies, ik zou zelf nooit met vuurwerk naar anderen gaan gooienTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zo, ik zit dus hier thuis te leren. Kenkerhuisgenoot die niks zelf kan en te dom is om te poepen, daarbij sociaal gestoord (topics geleden al over verteld), heeft zijn ouders en familie over de vloer omdat hij jarig is geweest. Het vermelden waard is dat de beste jongen bij mij al zware agressie triggert op het moment dat ik hem zie.
Het eerste wat de ouders zeggen tegen mij als ze binnenkomen: "Wat een smerig huis en wat heb je een smerige kamer". Neger wat? Het is hier thuis toch aardig schoon moet ik zeggen, en mijn kamer al helemaal. Ik heb ze maar vriendelijk gewezen waar de schoonmaakspullen en de stofzuiger staan, zodat ze het dan zelf kunnen opruimen, en de deur dicht gesmeten. Sodemieter op he, dat komt een beetje haten hier op mij.
"Nou, je huisgenoot is ook met zijn verkeerde been uit bed gestapt he. Je vertelde al dat het zo'n onaardige jongen is". Smerige, vieze, achterbakse teringkenkerjehova's, ik ga zometeen hier echt met een knuppel lopen zwaaien, raaagggrgrghhrgrhgrhr![]()
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
lief dagboekTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Stiekem wel, maar dit soort mensen, ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Nee geintje Pierrie! Maar vind je het zo erg dat alleen het vermelden al erg is? Is toch beter dat ie het zegt dat er mensen over de vloer komen?
Verder is het wel een achterlijk jong
Ik steek het liefste zijn volledige 8 m2 kamer met aanwezigen nu in de fik eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee geintje Pierrie! Maar vind je het zo erg dat alleen het vermelden al erg is? Is toch beter dat ie het zegt dat er mensen over de vloer komen?
Verder is het wel een achterlijk jongHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat is tegen de wet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik steek het liefste zijn volledige 8 m2 kamer met aanwezigen nu in de fik eerlijk gezegd![]()
Die hele familie woont bij jou om de hoek in Weert, ga je alsjeblieft je gang als je een keer dronken bentquote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wil er wel bij zijn als Pierre los gaat met zijn knuppel
Ongeveer 4 tot 4,5.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat boeit een papiertje met wat woorden erop nou?![]()
Ik ga Jou dirty work niet doen tenzij er geld bij komt kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die hele familie woont bij jou om de hoek in Weert, ga je alsjeblieft je gang als je een keer dronken bent![]()
Ik zal je rijkelijk belonen, je gewicht in souvlakiquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga Jou dirty work niet doen tenzij er geld bij komt kijken
Oh mijn god.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal je rijkelijk belonen, je gewicht in souvlaki![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak dalijk de trein naar Weert.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Naar Tilburg, ze zitten nu hierquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pak dalijk de trein naar Weert.
Is er ook een andere beloning?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nopequote:Shoarma? En vast nog wel meerquote:
Op een zondag? uhm what?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat is Stoma hequote:
What the fuckquote:Waarom
![]()
![]()
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogenquote:
Praat je nou echt over jezelfquote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen
Oermannen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen![]()
Het gaat niet om formaat he, het gaat om gewicht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen
Gelukkig zijn mijn hersenen en mijn schwanz alleen al 50 kilo, dus dat zit wel goed.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hier gaan we weerTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Leugensdepeugens bastaardquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat niet om formaat he, het gaat om gewicht.
Gelukkig zijn mijn hersenen en mijn schwanz alleen al 50 kilo, dus dat zit wel goed.![]()
dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen![]()
Fucking ideaal weer voor een motor tochtje over de veluwe, net gereden en ben echt verliefd op dat gebied geworden
nu alleen nog een chopper erbij voor nog meer plezier![]()
Geluidsvervuiling.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking ideaal weer voor een motor tochtje over de veluwe, net gereden en ben echt verliefd op dat gebied geworden
nu alleen nog een chopper erbij voor nog meer plezierYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Lekker werkstuk aan het maken nu enzo.. Altijd leuk.
Beetje groeistrategie van Ansoff en Meso/macro shizzle. jewait.
![]()
![]()
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte, kut hippie
Ik heb weinig tot geen respect voor alles wat met een max van minder dan 9000 RPM draait. En mij een hippie noemen.
Hoeveel rpm draait je brommert.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.
Ik heb weinig tot geen respect voor alles wat met een max van minder dan 9000 RPM draait. En mij een hippie noemen.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Die draaide 8500. Maar die heeft het dan ook niet overleefd.quote:
Die tomos draait zo'n 1500.
Theorieën, cijfers, grafieken, en dat allemaal om later die hypotheek en belasting te betalen, het is niet leuk![]()
![]()
Je kan ook gewoon zoals ik in je ochtendjas buiten in de zon hangen met je laptop en geen fuck uitvoeren.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Theorieën, cijfers, grafieken, en dat allemaal om later die hypotheek en belasting te betalen, het is niet leukna regen, ben ik er.
Ah zemmel.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
Blijft toch een fucking vette plaat.![]()
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
Trek het ff slecht en moet echt ff iets doen
Slecht trekken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
na regen, ben ik er.
Wat een ongelofelijke nar ben jij toch ook he.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
For real?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
Daar zit ik dan. 10 hoog in mijn flatje in Utrechtmet 1600 andere studenten om me heen
![]()
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
watquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Frankii het volgende:
Daar zit ik dan. 10 hoog in mijn flatje in Utrechtmet 1600 andere studenten om me heen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Vet walkout liedje als je naar de ring/kooi moet.![]()
Fuck man, die onweer was al bizar, nu regent het kkhard en vallen er hagelstenen zo groot als knikkers naar beneden.![]()
![]()
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier begint het ook, huldiging van Willem II begint zo
na regen, ben ik er.
Wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.
Pieter, line-up van Studuction.
Het mooiste open feest van Delft is er weer bijna!
24 mei is het zover, vele grote artiesten zullen Delft bezoeken
en iedereen kan er bij zijn!
UITVERKOCHT!!!
Line up:
Don Diablo
Joris Delacroix (fr)
De man zonder Schaduw
Tek-One (uk)
Black Sun Empire
Gregor Salto
Melon
Nuno Dos Santos
Patrice Baumel
Mitchell Niemeyer
L'atelier
A-Flex
Adrian Waterhouse
Skyrise
Tim Peek
Jesper MentingYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk land om een EK te houden lijkt me zo![]()
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Inderdaad laat staan Brazilië daar kennen ze geeneens kartel gerelateerde moorden.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.![]()
Hou toch op man. Lang niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Organiseer zo'n EK toch gewoon in West-Europa en niet in het achtergestelde Oostblok waar politici de bak in worden gegooid en homo's en kleurlingen afgeraden wordt de straat op te gaan. Ik hoop dat dat toernooi massaal geboycot wordt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.![]()
Zelf ook geen 1 minuut kijken he als je er zo stellig over bent. Er gebeurt in west Europa net zulke shit. Bijvoorbeeld de maffia in Italië en die kebab moorden in Duitsland.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hou toch op man. Lang niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Organiseer zo'n EK toch gewoon in West-Europa en niet in het achtergestelde Oostblok waar politici de bak in worden gegooid en homo's en kleurlingen afgeraden wordt de straat op te gaan. Ik hoop dat dat toernooi massaal geboycot wordt.![]()
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelf ook geen 1 minuut kijken he als je er zo stellig over bent. Er gebeurt in west Europa net zulke shit. Bijvoorbeeld de maffia in Italië en die kebab moorden in Duitsland.![]()
De vergelijking is mischien niet ultra goed, maar het is zo kortzichtig als je zegt dat dit alleen in oost Europa gebeurtquote:![]()
![]()
Yup is toch de waarheid. In ieder land gebeurt domme shit moet je dan maar de mensen die er wel veel aan hebben straffen?quote:![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vet walkout liedje als je naar de ring/kooi moet.
Nog beter, maar true orgineel is wel tof
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup is toch de waarheid. In ieder land gebeurt domme shit moet je dan maar de mensen die er wel veel aan hebben straffen?![]()
Dan wil je Brazilië ook afschaffen toch? Het levert juist ook heel veel op voor die mensen. Verder had iedereen hier 4 jaar geleden over moeten beginnen met janken en geen maand van te voren. Dat noem ik nou kudde gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.![]()
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga ook eens snel in dat mw2 slowchat bij games kijken dan
Net alsof het alleen hier kliekjesvorming is
All good things are wild and free.![]()
Het levert ook veel op ja, maar normaal gesproken zijn de kosten toch hoger dan de baten. En verder gaat dat andere niet echt op, want er was ook veel ophef over de toewijzingen aan Qatar en Ruslandquote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil je Brazilië ook afschaffen toch? Het levert juist ook heel veel op voor die mensen. Verder had iedereen hier 4 jaar geleden over moeten beginnen met janken en geen maand van te voren. Dat noem ik nou kudde gedrag.![]()
Triest mensquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!![]()
![]()
5 minuten op hef en dan hoor je er niets meer van tot een maand van te voren. Niet alles draait om geld tauchie de mensen hebben ook iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het levert ook veel op ja, maar normaal gesproken zijn de kosten toch hoger dan de baten. En verder gaat dat andere niet echt op, want er was ook veel ophef over de toewijzingen aan Qatar en Rusland![]()
Tauch, het is heel simpel. Op het moment ben jij net zo verkeerd bezig als die Oekraïnse fascisten, omdat ook jij nu net als zij politiek wil betrekken bij het EK. En als er iets is waarvan ik wil dat de politiek met z'n grijpgrage, vernietigende klauwen ervanaf blijft, dan is het het EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Wat een treurig pauper wijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!![]()
Dat is waar, misschien denk ik teveel in nutquote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
5 minuten op hef en dan hoor je er niets meer van tot een maand van te voren. Niet alles draait om geld tauchie de mensen hebben ook iets om trots op te zijn.![]()
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!
Best fijn scheldwoord eigenlijk, stoephoer. Vaker gebruiken.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ik ga wel een keer langs haar en dan crush ik haar hoofd tussen mijn borst en biceps, beiden in kokend lood gewassen en zo hard als staal.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.
Best fijn scheldwoord eigenlijk, stoephoer. Vaker gebruiken.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
Zolang ze zich normaal voorstellen zeker niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Nou, ik ken er eentje die we keihard hebben weggejaagd hoor.Haar naam was geloof ik iets met Hoe, en haar voornaam was Skank. Haar 2e naam was Speez.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.![]()
![]()
Precies, maar dat is toch ook niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zolang ze zich normaal voorstellen zeker niet.
Anyhow, wel flink NSB om even te reageren dat ze de MW2SC ook maar moeten checken
Ik denk dat doopstah daar wel het een en ander over te zeggen zou hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Jullie pesten mij altijdquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Michhas noemt mij sticker
Opdoeken deze bende![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Opdoeken deze bende![]()
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte bob ik wil ooit bier met Jou jepperenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.
Nick of Sold, zin om deze week zo'n co-op championship te doen met F1 2011?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
JIJ NOEMDE MIJ EERST BISUEEL HOORquote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Opdoeken deze bende![]()
![]()
Op zich wel, al heb ik de code nog niet gebruikt bij F1 2011quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Rossdale het volgende:
Nick of Sold, zin om deze week zo'n co-op championship te doen met F1 2011?
Nou...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
![]()
![]()
...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je altijd met trolly love behandeld![]()
![]()
En ik geen berichtjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Je zei dat ik een hommo wasquote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...![]()
![]()
ja manquote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Veel content ook, bruisend forum etceteramoest ik gewoon voor school maken
![]()
![]()
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja manmoest ik gewoon voor school maken
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Die foto's van BBN soms op Facebook, dude wtf
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voet![]()
![]()
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.quote:![]()
![]()
Ga kleffe kaassoufles eten man.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.![]()
Pics!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanrakenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken![]()
![]()
Scherp, origineel antwoord +1quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1quote:Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Maak er een 0 van,vanwege DAG MENEER DE BURGEMEESTER WOPWOOOPquote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp, origineel antwoord +1
[..]
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1
[..]
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Stoma 1quote:
Sold 1
Morgen- NIKSTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nee, dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?![]()
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ach mischien als ooit minecraft 8.0 uitkomt en ze ook nog eens graphics hebben toegevoegd kan het nog wel leuk worden.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.![]()
![]()
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?![]()
![]()
![]()
![]()
Niet non-stop natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?![]()
Jij kan beter beerquote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Af en toe, maakt het fris en fruitig hequote:Ja dit gejank kennen we nu wel bezemquote:
Ja lekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]![]()
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Ja dit gejank kennen we nu wel bezem![]()
![]()
Hahahahahahahaahaquote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
NeeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja maar nu kan ik niet verder met de NS spoorwegen in MCquote:
![]()
Wel een leuke controller
Saaaaaaaaanggg.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.na regen, ben ik er.
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak snel een account aan voor je deejay.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?![]()
![]()
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk![]()
Zal het eens gaan zeggen danquote:
ach ik ga slapen
Je bent zelf een piemelquote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.![]()
Hihi doe Tank de groeten hij bezorgd me altijd mega veel plezier als ik hem laat draven :$.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Liefs je b0y xoxoxo![]()
Ik moest ook gewoon lachen hèquote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Doeii.
Kan je met die Minecraft Trial ook nog multiplayer () doen of moet ik daar eerst 1600 punkte voor neerleggen?
![]()
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zwevenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Cliffy het volgende:
Kan je met die Minecraft Trial ook nog multiplayer () doen of moet ik daar eerst 1600 punkte voor neerleggen?
. Zal best leuk zijn als je echt niets anders te doen hebt.
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zweven. Zal best leuk zijn als je echt niets anders te doen hebt.
![]()
![]()
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenquote:Wij doen ook elk jaar mee als team
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 06:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenWij doen ook elk jaar mee als team
Hoe laat is je toets?![]()
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofdquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 06:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofd
Ik word deze week opgeleid, weinig zin in![]()
![]()
Waar krijg je een opleiding voor/in?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik word deze week opgeleid, weinig zin inHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.quote:
Het werk zelf lijkt me wel chill, beetje complexe vragen en klachten oplossen over leningen.![]()
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.
Het werk zelf lijkt me wel chill, beetje complexe vragen en klachten oplossen over leningen.Bak koffie erin gooien en leuk meedoen
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd welquote:Op maandag 21 mei 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedBak koffie erin gooien en leuk meedoen
![]()
![]()
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"quote:Op maandag 21 mei 2012 07:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd welHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservicequote:Op maandag 21 mei 2012 07:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"![]()
![]()
Naja, het had zo kunnen zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservice
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuinquote:
Bam, tannen chillen jersey shore allezquote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuin
T volgende week:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttinna regen, ben ik er.
Hehe neequote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]Gister ook in de zon gezeten neus verbrand en sproetenkop. White people problems.
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaasquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe neeGister ook in de zon gezeten neus verbrand en sproetenkop. White people problems.
50 centquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
And you ain't got nuttin
Michhas weetquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaasNog minder dan 3 weekjes.
Lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinNog minder dan 3 weekjes.
Ik ga niet op zomervakantie, ben in januari al geweest
Ga deze zomer verhuizen, huis inrichten en extreem chillen daarna. Of werken. Ik heb 2,5 maand vakantie
RoRo you's a window shopper,quote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
And you ain't got nuttin
Mad at me, I think I know why.
RoRo you's a window shopper,
mad as fuck when you see me ride by.![]()
Waar ga je naar toe verhuizen?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LekkerIk ga niet op zomervakantie, ben in januari al geweest
Ga deze zomer verhuizen, huis inrichten en extreem chillen daarna. Of werken. Ik heb 2,5 maand vakantie
na regen, ben ik er.
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinquote:Die heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
Wat leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenMet samenwonen? Daar zou ik nog niet zo zeker van zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
na regen, ben ik er.
[..]
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
[..]
![]()
![]()
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo![]()
Snel naar huis, hele dag Diablo!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzoHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denkenquote:![]()
![]()
Ook in mijn toekomstige crib staat altijd een Parbo voor je klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Had gehoopt dat Panda Pierre naar Utje zou komen.
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denken
Oooh, dan zit ik meer dan veiligquote:Op maandag 21 mei 2012 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamen![]()
![]()
Lat weuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo![]()
![]()
http://www.7dfps.org/
Is dit geen leuke challenge voor jou Tim?Teampje samenstellen en knallen?
Volgens mij zoekt SuperFruitig nog mensen om mee samen te werken
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:quote:quote:quote:Gecondoleerdquote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
http://www.nu.nl/economie(...)r-loonbelasting.htmlquote:We moeten met zijn allen weer meer gaan werken en de 40-urige werkweek moet terug. Ook moet Tweede Pinksterdag geschrapt worden als verplichte verlofdag.Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn ideequote:''De omstandigheden zijn nu sterk veranderd: steeds minder werkenden moeten zorgen voor steeds meer niet-werkenden.
Tauch jij was toch een D66-fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)r-loonbelasting.html
[..]
[..]
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn idee
Tauch jij was toch een D66-fan?super idee, ik ga alvast in de bijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
[..]
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn idee
Tauch jij was toch een D66-fan?Las ergens dat 1 zo'n dag waar heel Nederland op vrij heeft ons 200miljoen euro kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Volgens nu.nl is dat 1 miljardquote:Op maandag 21 mei 2012 09:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Las ergens dat 1 zo'n dag waar heel Nederland op vrij heeft ons 200miljoen euro kost.Maar dat kan ook een Telegraaf-getal zijn
[..]
[..]
Tauch jij was toch een D66-fan?Wat is er vreemd aan een 40-urige werkweek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Oh, en met het schrappen van die verplichte verlofdagen ben ik het absoluut eens. Wie geeft er een reet om Pinksteren? Of Hemelvaart? Ik werk liever die dagen en dan extra dagen zomervakantie
Deze man weet. En werkweken van 40u? Kijk eens naar de rest van de wereld, die werken allemaal 60+ per weekquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en met het schrappen van die verplichte verlofdagen ben ik het absoluut eens. Wie geeft er een reet om Pinksteren? Of Hemelvaart? Ik werk liever die dagen en dan extra dagen zomervakantie
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: