Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaasquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe neeGister ook in de zon gezeten neus verbrand en sproetenkop. White people problems.
50 centquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttin
Michhas weetquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.
Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaas
Lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinNog minder dan 3 weekjes.
RoRo you's a window shopper,quote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttin
Waar ga je naar toe verhuizen?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LekkerIk ga niet op zomervakantie, ben in januari al geweest
Ga deze zomer verhuizen, huis inrichten en extreem chillen daarna. Of werken. Ik heb 2,5 maand vakantie
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenMet samenwonen? Daar zou ik nog niet zo zeker van zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
[..]
[..]
[..]
Snel naar huis, hele dag Diablo!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |