Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zwevenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Cliffy het volgende:
Kan je met die Minecraft Trial ook nog multiplayer () doen of moet ik daar eerst 1600 punkte voor neerleggen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zweven. Zal best leuk zijn als je echt niets anders te doen hebt.
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenquote:
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 06:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenWij doen ook elk jaar mee als team
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofdquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 06:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofd
Waar krijg je een opleiding voor/in?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik word deze week opgeleid, weinig zin in
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.quote:
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.
Het werk zelf lijkt me wel chill, beetje complexe vragen en klachten oplossen over leningen.
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd welquote:Op maandag 21 mei 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedBak koffie erin gooien en leuk meedoen
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"quote:Op maandag 21 mei 2012 07:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd wel
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservicequote:Op maandag 21 mei 2012 07:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"
Naja, het had zo kunnen zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservice
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuinquote:
Bam, tannen chillen jersey shore allezquote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuin
Hehe neequote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |