Hahahahahahahaahaquote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Ja maar nu kan ik niet verder met de NS spoorwegen in MCquote:
Saaaaaaaaanggg.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak snel een account aan voor je deejay.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?
Zal het eens gaan zeggen danquote:
Je bent zelf een piemelquote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Hihi doe Tank de groeten hij bezorgd me altijd mega veel plezier als ik hem laat draven :$.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Ik moest ook gewoon lachen hèquote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zwevenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Cliffy het volgende:
Kan je met die Minecraft Trial ook nog multiplayer () doen of moet ik daar eerst 1600 punkte voor neerleggen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zweven. Zal best leuk zijn als je echt niets anders te doen hebt.
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenquote:
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 06:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenWij doen ook elk jaar mee als team
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofdquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 06:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofd
Waar krijg je een opleiding voor/in?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik word deze week opgeleid, weinig zin in
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.quote:
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.
Het werk zelf lijkt me wel chill, beetje complexe vragen en klachten oplossen over leningen.
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd welquote:Op maandag 21 mei 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedBak koffie erin gooien en leuk meedoen
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"quote:Op maandag 21 mei 2012 07:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |