Nopequote:
Shoarma? En vast nog wel meerquote:
Op een zondag? uhm what?quote:
Dat is Stoma hequote:
What the fuckquote:
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogenquote:
Praat je nou echt over jezelfquote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen
Oermannen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen
Het gaat niet om formaat he, het gaat om gewicht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Leugensdepeugens bastaardquote:Op zondag 20 mei 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat niet om formaat he, het gaat om gewicht.
Gelukkig zijn mijn hersenen en mijn schwanz alleen al 50 kilo, dus dat zit wel goed.
dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geluidsvervuiling.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking ideaal weer voor een motor tochtje over de veluwe, net gereden en ben echt verliefd op dat gebied geworden
nu alleen nog een chopper erbij voor nog meer plezier
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte, kut hippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |