dat valt wel mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het formaat Stef/Pierre/Mich hebt, anders kost het me een vermogen
Geluidsvervuiling.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking ideaal weer voor een motor tochtje over de veluwe, net gereden en ben echt verliefd op dat gebied geworden
nu alleen nog een chopper erbij voor nog meer plezier
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte, kut hippie
Hoeveel rpm draait je brommert.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geluidsvervuiling als in duidelijk geen toerenbeuken.
Ik heb weinig tot geen respect voor alles wat met een max van minder dan 9000 RPM draait. En mij een hippie noemen.
Die draaide 8500. Maar die heeft het dan ook niet overleefd.quote:
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Theorieën, cijfers, grafieken, en dat allemaal om later die hypotheek en belasting te betalen, het is niet leuk
Ah zemmel.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom gewoon eigen zaak open maken klaar.
Slecht trekken?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch een fucking vette plaat.![]()
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
Trek het ff slecht en moet echt ff iets doen
Wat een ongelofelijke nar ben jij toch ook he.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch een fucking vette plaat.![]()
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
Trek het ff slecht en moet echt ff iets doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |