Ook in mijn toekomstige crib staat altijd een Parbo voor je klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Had gehoopt dat Panda Pierre naar Utje zou komen.
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denken
Oooh, dan zit ik meer dan veiligquote:Op maandag 21 mei 2012 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamen
Lat weuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
quote:
quote:
quote:
quote:
Gecondoleerdquote:
quote:We moeten met zijn allen weer meer gaan werken en de 40-urige werkweek moet terug. Ook moet Tweede Pinksterdag geschrapt worden als verplichte verlofdag.
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn ideequote:''De omstandigheden zijn nu sterk veranderd: steeds minder werkenden moeten zorgen voor steeds meer niet-werkenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)r-loonbelasting.html
[..]
[..]
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn idee
Tauch jij was toch een D66-fan?super idee, ik ga alvast in de bijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn idee
Tauch jij was toch een D66-fan?Las ergens dat 1 zo'n dag waar heel Nederland op vrij heeft ons 200miljoen euro kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Volgens nu.nl is dat 1 miljardquote:Op maandag 21 mei 2012 09:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Las ergens dat 1 zo'n dag waar heel Nederland op vrij heeft ons 200miljoen euro kost.
[..]
[..]
Tauch jij was toch een D66-fan?Wat is er vreemd aan een 40-urige werkweek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Deze man weet. En werkweken van 40u? Kijk eens naar de rest van de wereld, die werken allemaal 60+ per weekquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en met het schrappen van die verplichte verlofdagen ben ik het absoluut eens. Wie geeft er een reet om Pinksteren? Of Hemelvaart? Ik werk liever die dagen en dan extra dagen zomervakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |