quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Jullie pesten mij altijdquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Michhas noemt mij sticker
Opdoeken deze bende
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte bob ik wil ooit bier met Jou jepperen
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.
JIJ NOEMDE MIJ EERST BISUEEL HOORquote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Michhas noemt mij sticker
Opdoeken deze bende
Op zich wel, al heb ik de code nog niet gebruikt bij F1 2011quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Rossdale het volgende:
Nick of Sold, zin om deze week zo'n co-op championship te doen met F1 2011?
Nou...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je altijd met trolly love behandeld
En ik geen berichtjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...
Je zei dat ik een hommo wasquote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...
ja manquote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Veel content ook, bruisend forum etcetera
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja manmoest ik gewoon voor school maken
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Die foto's van BBN soms op Facebook, dude wtf
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voet
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.quote:
Ga kleffe kaassoufles eten man.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Pics!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
Scherp, origineel antwoord +1quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1quote:
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1quote:
Maak er een 0 van,vanwege DAG MENEER DE BURGEMEESTER WOPWOOOPquote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp, origineel antwoord +1
[..]
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1
[..]
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1
Stoma 1quote:
Nee, dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Niet non-stop natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Er komt toch niet zoveel onzin uit?
Jij kan beter beerquote:Op maandag 21 mei 2012 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.
Af en toe, maakt het fris en fruitig hequote:
Ja dit gejank kennen we nu wel bezemquote:
Ja lekker gekquote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Af en toe, maakt het fris en fruitig he
[..]
Ja dit gejank kennen we nu wel bezem
Hahahahahahahaahaquote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Ja maar nu kan ik niet verder met de NS spoorwegen in MCquote:
Saaaaaaaaanggg.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is chagi want komt buiten sinds 2008.
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak snel een account aan voor je deejay.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hij ging het jou ook vragen, heeft ie dat al gedaan dan?
Zal het eens gaan zeggen danquote:
Je bent zelf een piemelquote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen de EK stadions in Minecraft bouwen he sold. Maar Nick mag niet op onze server want dan maakt hij super veel piem0ls en dat vind ik niet leuwk
Hihi doe Tank de groeten hij bezorgd me altijd mega veel plezier als ik hem laat draven :$.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Ik moest ook gewoon lachen hèquote:Op maandag 21 mei 2012 01:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja is ook niet grappich, altyd die nicky die zo stom doet als ik hele mooien huisje heb gemaakt met ramen en deurenn dan gaat nicky die altyd stuk maken enzow.
Ik moet morgenn nog wel eerst naar paardrijles maar daarnna kan ik wel meedoen med minekraft.
Doeii.
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zwevenquote:Op maandag 21 mei 2012 01:23 schreef Cliffy het volgende:
Kan je met die Minecraft Trial ook nog multiplayer () doen of moet ik daar eerst 1600 punkte voor neerleggen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je 1600 punten voor neerleggen maar wat een kul zeg. Je kapt een boom door midden en alles blijft zweven. Zal best leuk zijn als je echt niets anders te doen hebt.
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenquote:
Nicequote:Op maandag 21 mei 2012 06:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In Tilburg wordt elk jaar het NK Stef Stuntpiloot gehoudenWij doen ook elk jaar mee als team
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofdquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 21 mei 2012 06:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
12 uur, vanmorgen om 5 uur opgestaan om nog even opgaven te oefenen. Zit het toch vers in je hoofd
Waar krijg je een opleiding voor/in?quote:Op maandag 21 mei 2012 06:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik word deze week opgeleid, weinig zin in
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.quote:
Ok, klinkt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leningengedeelte van het bedrijf. Wel chill, heb alleen weinig zin vandaag.
Het werk zelf lijkt me wel chill, beetje complexe vragen en klachten oplossen over leningen.
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd welquote:Op maandag 21 mei 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, klinkt goedBak koffie erin gooien en leuk meedoen
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"quote:Op maandag 21 mei 2012 07:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
We zijn maar met drie mensen, leuk meedoen doe ik altijd wel
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservicequote:Op maandag 21 mei 2012 07:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Ja halo u sprekt met bertus ik hep een lening afgeslotne vor mn plazmaa teevee maar in de klijne lettrtjes staat ineens dat k 17 proocend rente moet betalne hoe zit dit nou gr gr"
Naja, het had zo kunnen zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit op een backoffice man, niet op de klantenservice
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuinquote:
Bam, tannen chillen jersey shore allezquote:Op maandag 21 mei 2012 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes! Vandaag vrij, en de rest van de week van 7 tot kwart over 10 dat betekend de hele week lamballen in de tuin
Hehe neequote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bam, tannen chillen jersey shore allez
T volgende week:
[ afbeelding ]
Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaasquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe neeGister ook in de zon gezeten neus verbrand en sproetenkop. White people problems.
50 centquote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttin
Michhas weetquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is hoe ze rollen in Druten motherfuckaaaaaa.
Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinquote:Op maandag 21 mei 2012 08:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, lol. Ik heb mijn huis al 2 dagen niet verlaten helaas
Lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, in de Nederlandse zon verbrand ik altijd. Als ik op vakantie ben word ik altijd mooi bruinNog minder dan 3 weekjes.
RoRo you's a window shopper,quote:Op maandag 21 mei 2012 07:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
You said you a gangsta
But you neva pop nuttin
We said you a wanksta
And you need to stop frontin'
You go to the dealership
But you neva cop nuttin'
You been hustlin a long tyme
And you ain't got nuttin
Waar ga je naar toe verhuizen?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
LekkerIk ga niet op zomervakantie, ben in januari al geweest
Ga deze zomer verhuizen, huis inrichten en extreem chillen daarna. Of werken. Ik heb 2,5 maand vakantie
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinquote:
Wat leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
Van waar ik nu woon, naar een appartement, ik ga samenwonen met mijn vriendinDie heeft sinds kort een baan in Eindhoven gekregen ipv Utrecht, dus gaan we nu samen in Tilburg wonen
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, maar mannen schijnen daar altijd meer moeite mee te hebben dan vrouwenMet samenwonen? Daar zou ik nog niet zo zeker van zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
[..]
[..]
[..]
Snel naar huis, hele dag Diablo!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denkenquote:
Ook in mijn toekomstige crib staat altijd een Parbo voor je klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Had gehoopt dat Panda Pierre naar Utje zou komen.
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook een geweldig plan! Maar misschien is het slim om wat voor school te doen, al lieg ik mezelf een beetje voor door dat te denken
Oooh, dan zit ik meer dan veiligquote:Op maandag 21 mei 2012 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je nog tot je iets moet doen? Als het antwoord meer dan 1 is kan je met een gerust hart gaan gamen
Lat weuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:48 schreef Pixell het volgende:
Voor niets vroeg opgestaan vandaag, stond rond 8u bij het station, krijg ik net voordat ik de trein instap een sms dat het niet doorgaat.. geluk bij een ongeluk ofzo
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Gecondoleerdquote:
quote:We moeten met zijn allen weer meer gaan werken en de 40-urige werkweek moet terug. Ook moet Tweede Pinksterdag geschrapt worden als verplichte verlofdag.
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn ideequote:''De omstandigheden zijn nu sterk veranderd: steeds minder werkenden moeten zorgen voor steeds meer niet-werkenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)r-loonbelasting.html
[..]
[..]
Aha, dus we mogen niet alleen langer gaan werken tot ons 67e, maar ook meer gaan werken per week. Dit omdat er steeds meer niet-werkenden komen. Je wordt dus als loonslaaf bestraft omdat je de economie draaiende houdt. Fijn idee
Tauch jij was toch een D66-fan?super idee, ik ga alvast in de bijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |