For real?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
watquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bozz aan de minecraft. Waar gaat het heen?_
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Frankii het volgende:
Daar zit ik dan. 10 hoog in mijn flatje in Utrechtmet 1600 andere studenten om me heen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch een fucking vette plaat.![]()
![]()
Is er iemand aan het schieten ofzo ? Of iemand die toevallig penissen aan het bouwen is in Minecraft?
Trek het ff slecht en moet echt ff iets doen
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier begint het ook, huldiging van Willem II begint zo
Wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Pierre, hier lekker aan de Parbo. Wanneer gaan wij dan doen dan.
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk land om een EK te houden lijkt me zo
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.
Inderdaad laat staan Brazilië daar kennen ze geeneens kartel gerelateerde moorden.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso. Alle andere landen van Europa zijn allemaal zwaar veilig en shit.
Hou toch op man. Lang niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Organiseer zo'n EK toch gewoon in West-Europa en niet in het achtergestelde Oostblok waar politici de bak in worden gegooid en homo's en kleurlingen afgeraden wordt de straat op te gaan. Ik hoop dat dat toernooi massaal geboycot wordt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Want Ja dit gebeurd alleen daar en niet in ieder ander land in de wereld.
Zelf ook geen 1 minuut kijken he als je er zo stellig over bent. Er gebeurt in west Europa net zulke shit. Bijvoorbeeld de maffia in Italië en die kebab moorden in Duitsland.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hou toch op man. Lang niet op zo'n grote schaal in ieder geval. Organiseer zo'n EK toch gewoon in West-Europa en niet in het achtergestelde Oostblok waar politici de bak in worden gegooid en homo's en kleurlingen afgeraden wordt de straat op te gaan. Ik hoop dat dat toernooi massaal geboycot wordt.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelf ook geen 1 minuut kijken he als je er zo stellig over bent. Er gebeurt in west Europa net zulke shit. Bijvoorbeeld de maffia in Italië en die kebab moorden in Duitsland.
De vergelijking is mischien niet ultra goed, maar het is zo kortzichtig als je zegt dat dit alleen in oost Europa gebeurtquote:
Yup is toch de waarheid. In ieder land gebeurt domme shit moet je dan maar de mensen die er wel veel aan hebben straffen?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vet walkout liedje als je naar de ring/kooi moet.
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup is toch de waarheid. In ieder land gebeurt domme shit moet je dan maar de mensen die er wel veel aan hebben straffen?
Dan wil je Brazilië ook afschaffen toch? Het levert juist ook heel veel op voor die mensen. Verder had iedereen hier 4 jaar geleden over moeten beginnen met janken en geen maand van te voren. Dat noem ik nou kudde gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga ook eens snel in dat mw2 slowchat bij games kijken dan
Net alsof het alleen hier kliekjesvorming is
Het levert ook veel op ja, maar normaal gesproken zijn de kosten toch hoger dan de baten. En verder gaat dat andere niet echt op, want er was ook veel ophef over de toewijzingen aan Qatar en Ruslandquote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wil je Brazilië ook afschaffen toch? Het levert juist ook heel veel op voor die mensen. Verder had iedereen hier 4 jaar geleden over moeten beginnen met janken en geen maand van te voren. Dat noem ik nou kudde gedrag.
Triest mensquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!
5 minuten op hef en dan hoor je er niets meer van tot een maand van te voren. Niet alles draait om geld tauchie de mensen hebben ook iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het levert ook veel op ja, maar normaal gesproken zijn de kosten toch hoger dan de baten. En verder gaat dat andere niet echt op, want er was ook veel ophef over de toewijzingen aan Qatar en Rusland
Tauch, het is heel simpel. Op het moment ben jij net zo verkeerd bezig als die Oekraïnse fascisten, omdat ook jij nu net als zij politiek wil betrekken bij het EK. En als er iets is waarvan ik wil dat de politiek met z'n grijpgrage, vernietigende klauwen ervanaf blijft, dan is het het EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "lang niet op zo'n grote schaal". En verder vind ik het een slechte vergelijking als je weet dat de oppositie in Duitsland en Italië niet in de cel verdwijnt en lang niet 35% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, dingen waar in Oekraïne gewoon sprake van is.
Wat een treurig pauper wijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trolololo, aangezien ze er aan zitten te denken haar sc dicht te gooien naait ze er ons ook even bij. Wat lief!
Dat is waar, misschien denk ik teveel in nutquote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
5 minuten op hef en dan hoor je er niets meer van tot een maand van te voren. Niet alles draait om geld tauchie de mensen hebben ook iets om trots op te zijn.
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer langs haar en dan crush ik haar hoofd tussen mijn borst en biceps, beiden in kokend lood gewassen en zo hard als staal.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.
Best fijn scheldwoord eigenlijk, stoephoer. Vaker gebruiken.
Zolang ze zich normaal voorstellen zeker niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige wat ik hierop te zeggen heb, ik hoop dat de stoep waar ze zichzelf op prostitueert haar nog accepteert na dit gebackstab. Stoephoer dat het is.
Precies, maar dat is toch ook niet teveel gevraagd?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zolang ze zich normaal voorstellen zeker niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Jullie pesten mij altijdquote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Wij doen toch niet aan kliekjesvorming? Iedereen die hier binnenkomt wordt altijd vriendelijk ontvangen, mits er normaal gedaan wordtAlleen verdwijnt het grootste deel na een tijdje. Natte Bob is gebleven, Cliffy post nog af en toe mee, dat zijn toch de meest recente. Ringbewoner kwam hier eerst nog, is nou ook niet dat die weggepest is ofzo, toch?
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Michhas noemt mij sticker
Opdoeken deze bende
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte bob ik wil ooit bier met Jou jepperen
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je de griek overleeft.
JIJ NOEMDE MIJ EERST BISUEEL HOORquote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jullie pesten mij altijd
Michhas noemt mij sticker
Opdoeken deze bende
Op zich wel, al heb ik de code nog niet gebruikt bij F1 2011quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Rossdale het volgende:
Nick of Sold, zin om deze week zo'n co-op championship te doen met F1 2011?
Nou...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb je altijd met trolly love behandeld
En ik geen berichtjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...
Je zei dat ik een hommo wasquote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanmorgen stuurde ik je nog liefkozende berichtjes op Xbox Live...
ja manquote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Veel content ook, bruisend forum etcetera
Dat weet ik toch nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja manmoest ik gewoon voor school maken
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voetquote:Op maandag 21 mei 2012 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Die foto's van BBN soms op Facebook, dude wtf
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, want daar dacht ik net dus ook al aan toen ik die foto zag met die voet
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.quote:
Ga kleffe kaassoufles eten man.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Pics!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serieus heel fornuis gemaakt net wie wil me aanraken
Scherp, origineel antwoord +1quote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hoeft je gevoelens voor het mannelijk geslacht niet steeds op een spelletje te projecteren hoor.
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1quote:
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1quote:
Maak er een 0 van,vanwege DAG MENEER DE BURGEMEESTER WOPWOOOPquote:Op maandag 21 mei 2012 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp, origineel antwoord +1
[..]
Aha, een counter! Iets minder origineel maar toch deze krijgt ook een +1
[..]
Hier kan ik dan helemaal niks mee, ik geef dan ook een -1
Stoma 1quote:
Nee, dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
Magnetron. Steeksleutel. Oude kaas. Speklap. Joekel.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet eigenlijk echt niet wat Morgen- nou wil zeggen, is dat iets nieuws op fok? gewoon maar iets typen en kijken of iemand het leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |