Doe danquote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet mijn plantjes hoognodig water geven.
Niet dat ik mij kan herinneren. Wat heeft zij verteld dan? Kan best dat ik ben gedrogeerd aangezien sommige momenten in mijn leven zwart zijn en niet meer kan herinneren.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had jij niet met rosepetals liggen ketsen?
Zolang is het geleden dat ik een vriendin had. Daarna nooit meer gepompt. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf die datum ook niet meer liggen zoenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
[..]
not sure if troll; maar dat is verdomd lang
maakt niet uit liefje, ik weet dat je prachtig bentquote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie![]()
Talking about desperate
Beter hoor; minder zondes enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang is het geleden dat ik een vriendin had. Daarna nooit meer gepompt. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf die datum ook niet meer liggen zoenen.
Oftewel: je bent lelijk ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie![]()
Talking about desperate
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Beter hoor; minder zondes enzo.![]()
(no troll)
Hoezo is seks een zonde?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Beter hoor; minder zondes enzo.![]()
(no troll)
Kan ook via PM of DM natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nah; geen zin om t gesprek van het millenium te worden
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Plastic_zak het volgende:
ohne wacht ik heb 28 maart nog sexytimes gehad :$
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.
GHB alleen was al genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaan
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeensquote:
trololololoquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
Wtf is dit?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het wel een hardnekkige, tijdje terug was ze ook al een hele nachtbagger zo bezig.
Dag des oordeels in me broekquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet sprekenquote:
Ik ga toch niet trouwen en in de hell kom ik toch wel. Ik geef geen fuck.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee, maar buiten het huwelijk wel(kans is klein dat iemand hier getrouwd is)
waarom open je dan het topic?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet spreken![]()
Jullie zijn ongelovig, doen jullie het hier niet dan wel ergens anders
Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga toch niet trouwen en in de hell kom ik toch wel. Ik geef geen fuck.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengen
gewoon je hele leven zondes begaan en net voordat je dood gaat even met een denkbeeldig vriendje pratenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengen
Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van het bestaan van God
Like a boss
Omdat God mensen beoordeelt op basis van hun intentiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?
Je kan helemaal niet droogstaan als er nooit water is geweest.quote:
Ik jullie lastig vallen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forumquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik jullie lastig vallen?
Ik word dagelijks, o.a. hier op fok!, lastig gevallen met ongeloof/gespot
Nee; take it like a man
Zo gezellig zal het daar niet zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga naar de hel, gelukkig gaan alle bazen naar de hel dus het zal er erg gezellig zijn
in de hemel komen alleen maar verzuurde mensen
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forum
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ze bloedenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
In de hemel moet ik maagden neuken. Maagden zeuren alleen maar dat het pijn doet.
Valt wel mee, denk niet dat er veel fokkers zijn die niet ziek in hun kop zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorgen of proberen te zorgen dat een FOK!ker niet meer fysiek of psychisch normaal kan functioneren.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?
mensen proberen te bekerenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?
ja en 1 probleem is al meer dan genoeg tochquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef blek het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk niet dat er veel fokkers zijn die niet ziek in hun kop zijn.
Ben je christen, moslima of jodin?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van het bestaan van God
Like a boss
Whaaaatquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zorgen of proberen te zorgen dat een FOK!ker niet meer fysiek of psychisch normaal kan functioneren.
Wel als je ze overtuigt!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Whaaaat
![]()
![]()
Dus als ik vertel dat ik overtuigd ben van God's bestaan; dan gaan mensen doordraaien?
Dagelijks lees ik hier reacties als ''God is een ...'', ''Religie is een ziekte'', ''Er bestaat geen God'' :dit heeft volgens jou geen invloed op bezoekers van fok?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mensen proberen te bekeren
oprotten met die teringzooi
Doe ik niet aan, ik spaar mijn lusten op en geef die cadeau aan de persoon waar ik van houdquote:
Ga je er ook vanuit dat de persoon waar jij van houdt dat doet?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik spaar mijn lusten op en geef die cadeau aan de persoon waar ik van houden niet aan een stuk plastic
Als ik dat vertel dan ben ik mensen aan het bekerenquote:
Moet diegene zelf weten.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ga je er ook vanuit dat de persoon waar jij van houdt dat doet?
Ga je tandenpoetsen en naar bedquote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Als ik dat vertel dan ben ik mensen aan het bekeren
Beter kan ik mijn religie voor me houden; like a slave
Ik zal het tegen hem zeggenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Beter van niet, dat is niet gezond voor zijn testikels
kijk eens in welk forum je zit tsjokkiequote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, bedoel je met dat zwaaien dat je het opgeeft? Want nu praat je dus eigenlijk onzin.
Nee, dat jij een randdebiel bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, bedoel je met dat zwaaien dat je het opgeeft? Want nu praat je dus eigenlijk onzin.
Wek nou niet de suggestie dat atheïsme een geloof is, want dat heeft veel meer te maken met wetenschap.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee, dat jij een randdebiel bent.![]()
Je doet het net voorkomen alsof alles bij gelovigen anders werkt. Ieder mens (gelovig/ongelovig) heeft te maken met een mate van beïnvloeding; we worden allemaal beïnvloedt door onze ouders, vrienden, kennissen, cultuur, school, films, muziek etc. Op jonge leeftijd in sterkere mate, maar naarmate we ouder worden beginnen wij de keuze te maken over onze omgeving.
De meesten kiezen voor veilig en houden het bij hetgeen wat ze kennen. Maar een andere groep neemt risico's (ex-gelovigen of ex-atheïsten).
Omg ja.quote:
Gaar hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Als ik dat vertel dan ben ik mensen aan het bekeren
Beter kan ik mijn religie voor me houden; like a slave
Atheïsme is niet veel anders dan religie op dit punt; beide doen uitspraken over God terwijl Hij niet zichtbaar is voor ons.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:40 schreef Weka het volgende:
[..]
Wek nou niet de suggestie dat atheïsme een geloof is, want dat heeft veel meer te maken met wetenschap.
Dit is wel diepquote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk staan we nooit droog. We bestaan verdomme voor 70% uit water.
Hoe weet jijd at eigenlijk? Want dat jouw favo boek is geschreven door mensen, niet door god.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:52 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Omdat God mensen beoordeelt op basis van hun intentie
Je bedoelt dat jij dat gelooftquote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hoe weet jijd at eigenlijk? Want dat jouw favo boek is geschreven door mensen, niet door god.
zo zie ik mijn zieltjes graagquote:
Wie watquote:Op maandag 21 mei 2012 06:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Sinds gisteravond, een uur of tien geloof ik.
Krijg aidsquote:
quote:
Wachtwoordenquote:Op maandag 21 mei 2012 06:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Sinds gisteravond, een uur of tien geloof ik.
Herkenbaar. Ik kreeg zelfs de confrontatie van mijn toemalige vriendinnetje. *ging uiteraard niet om dit topic*quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het altijd wel een beetje awkward wanneer bekende van mij dit soort topics lezen.
Geen medelijden met Fok inteelt kliekjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:47 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het altijd wel een beetje awkward wanneer bekende van mij dit soort topics lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |