Hoezo is seks een zonde?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Beter hoor; minder zondes enzo.![]()
(no troll)
Kan ook via PM of DM natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nah; geen zin om t gesprek van het millenium te worden
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Plastic_zak het volgende:
ohne wacht ik heb 28 maart nog sexytimes gehad :$
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.
GHB alleen was al genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaan
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeensquote:
trololololoquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
Wtf is dit?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het wel een hardnekkige, tijdje terug was ze ook al een hele nachtbagger zo bezig.
Dag des oordeels in me broekquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet sprekenquote:
Ik ga toch niet trouwen en in de hell kom ik toch wel. Ik geef geen fuck.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee, maar buiten het huwelijk wel(kans is klein dat iemand hier getrouwd is)
waarom open je dan het topic?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet spreken![]()
Jullie zijn ongelovig, doen jullie het hier niet dan wel ergens anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |