kijk eens in welk forum je zit tsjokkiequote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, bedoel je met dat zwaaien dat je het opgeeft? Want nu praat je dus eigenlijk onzin.
Nee, dat jij een randdebiel bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, bedoel je met dat zwaaien dat je het opgeeft? Want nu praat je dus eigenlijk onzin.
Wek nou niet de suggestie dat atheïsme een geloof is, want dat heeft veel meer te maken met wetenschap.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee, dat jij een randdebiel bent.![]()
Je doet het net voorkomen alsof alles bij gelovigen anders werkt. Ieder mens (gelovig/ongelovig) heeft te maken met een mate van beïnvloeding; we worden allemaal beïnvloedt door onze ouders, vrienden, kennissen, cultuur, school, films, muziek etc. Op jonge leeftijd in sterkere mate, maar naarmate we ouder worden beginnen wij de keuze te maken over onze omgeving.
De meesten kiezen voor veilig en houden het bij hetgeen wat ze kennen. Maar een andere groep neemt risico's (ex-gelovigen of ex-atheïsten).
Omg ja.quote:
Gaar hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:06 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Als ik dat vertel dan ben ik mensen aan het bekeren
Beter kan ik mijn religie voor me houden; like a slave
Atheïsme is niet veel anders dan religie op dit punt; beide doen uitspraken over God terwijl Hij niet zichtbaar is voor ons.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:40 schreef Weka het volgende:
[..]
Wek nou niet de suggestie dat atheïsme een geloof is, want dat heeft veel meer te maken met wetenschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |