Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga toch niet trouwen en in de hell kom ik toch wel. Ik geef geen fuck.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengen
gewoon je hele leven zondes begaan en net voordat je dood gaat even met een denkbeeldig vriendje pratenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:43 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Triest; terwijl je nog leeft en er nog verandering in kan brengen
Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van het bestaan van God
Like a boss
Omdat God mensen beoordeelt op basis van hun intentiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?
Je kan helemaal niet droogstaan als er nooit water is geweest.quote:
Ik jullie lastig vallen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forumquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik jullie lastig vallen?
Ik word dagelijks, o.a. hier op fok!, lastig gevallen met ongeloof/gespot
Nee; take it like a man
Zo gezellig zal het daar niet zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga naar de hel, gelukkig gaan alle bazen naar de hel dus het zal er erg gezellig zijn
in de hemel komen alleen maar verzuurde mensen
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |