Jij bent een schoolvoorbeeld.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Niks moet
Het is gewoon achterlijk; just giving my opinion based on reality check
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van het bestaan van God
Like a boss
Omdat God mensen beoordeelt op basis van hun intentiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet pas mijn leven verbeteren wanneer ik 80 ben?
Je kan helemaal niet droogstaan als er nooit water is geweest.quote:
Ik jullie lastig vallen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk voor jou. Maar ga ons er niet mee lastig vallen. Open er dan een topic in TRU over.
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forumquote:Op zondag 20 mei 2012 02:54 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik jullie lastig vallen?
Ik word dagelijks, o.a. hier op fok!, lastig gevallen met ongeloof/gespot
Nee; take it like a man
Zo gezellig zal het daar niet zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga naar de hel, gelukkig gaan alle bazen naar de hel dus het zal er erg gezellig zijn
in de hemel komen alleen maar verzuurde mensen
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ziektes verspreiden is niet iets wat wordt gewaardeerd op het forum
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En ze bloedenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
In de hemel moet ik maagden neuken. Maagden zeuren alleen maar dat het pijn doet.
Valt wel mee, denk niet dat er veel fokkers zijn die niet ziek in hun kop zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorgen of proberen te zorgen dat een FOK!ker niet meer fysiek of psychisch normaal kan functioneren.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?
mensen proberen te bekerenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Wat wordt er onder ziektes verspreiden verstaan?
ja en 1 probleem is al meer dan genoeg tochquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef blek het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk niet dat er veel fokkers zijn die niet ziek in hun kop zijn.
Ben je christen, moslima of jodin?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van het bestaan van God
Like a boss
Whaaaatquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zorgen of proberen te zorgen dat een FOK!ker niet meer fysiek of psychisch normaal kan functioneren.
Wel als je ze overtuigt!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Whaaaat
![]()
![]()
Dus als ik vertel dat ik overtuigd ben van God's bestaan; dan gaan mensen doordraaien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |