Doe danquote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet mijn plantjes hoognodig water geven.
Niet dat ik mij kan herinneren. Wat heeft zij verteld dan? Kan best dat ik ben gedrogeerd aangezien sommige momenten in mijn leven zwart zijn en niet meer kan herinneren.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had jij niet met rosepetals liggen ketsen?
Zolang is het geleden dat ik een vriendin had. Daarna nooit meer gepompt. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf die datum ook niet meer liggen zoenen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:20 schreef hardlopen het volgende:
[..]
[..]
not sure if troll; maar dat is verdomd lang
maakt niet uit liefje, ik weet dat je prachtig bentquote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie![]()
Talking about desperate
Beter hoor; minder zondes enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang is het geleden dat ik een vriendin had. Daarna nooit meer gepompt. Om eerlijk te zijn heb ik vanaf die datum ook niet meer liggen zoenen.
Oftewel: je bent lelijk ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie![]()
Talking about desperate
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Beter hoor; minder zondes enzo.![]()
(no troll)
Hoezo is seks een zonde?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:25 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Beter hoor; minder zondes enzo.![]()
(no troll)
Kan ook via PM of DM natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nah; geen zin om t gesprek van het millenium te worden
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:29 schreef Plastic_zak het volgende:
ohne wacht ik heb 28 maart nog sexytimes gehad :$
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zomaar vergeten dat ik je heb afgetrokken.
GHB alleen was al genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een echte smatje volgens mij, of je hebt naast ghb ook nog andere troep in mn drankje gedaan
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeensquote:
trololololoquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
Wtf is dit?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Je kunt wel gewend zijn om in ongeloof te leven; maar daardoor verdwijnt de dag des oordeels niet opeens
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het wel een hardnekkige, tijdje terug was ze ook al een hele nachtbagger zo bezig.
Dag des oordeels in me broekquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet sprekenquote:
Ik ga toch niet trouwen en in de hell kom ik toch wel. Ik geef geen fuck.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:36 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Nee, maar buiten het huwelijk wel(kans is klein dat iemand hier getrouwd is)
waarom open je dan het topic?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:38 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Over je zondes moet je niet spreken![]()
Jullie zijn ongelovig, doen jullie het hier niet dan wel ergens anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |