Hij was nog altijd beter dan z'n meeste medespelers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat een zaadpartij van Robben inderdaad. Die heeft het nu wel voorgoed verkorven bij de Bayern-directie volgens mij.
Davy je eerste nuttige post !!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als beloning die Chelsea chick naakt onder de massage olie in de kleedkamer.
Ik hou Twitter in de gaten voor pics.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het voetbal heeft verloren vandaag..
Nee, Chelsea heeft gewonnen. Dan had Bayern een van die 80 kansen maar moeten raken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Hanegem heeft Louis even een smsje gestuurd. Gewoon 1 miljoen misgelopen godverdimme.
En fucking veel geluk. Wat een klote winnaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef TBakkert het volgende:
niemand staat er bij stil dat verdedigen hartstikke belangrijk is, dat bewijst Chelsea vanavond ook gewoon. Zoals al eerder in Camp Nou.
Bereid je voor. Dit is pas het begin.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dankzij een Hollander inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De moffen met hun Hollanders winnen nooit finales.
Nou zij auch niet.![]()
2e op rij
hij zegt: waar is robben ik maak hem kapotquote:
Als ze dat effectief deden, was het niet zo erg. Als je de wedstrijd had gezien, dan zag je dat Bayern Chelsea compleet van kansen af hield terwijl ze zelf vrij effectief door de verdediging van Chelsea heen gingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef TBakkert het volgende:
niemand staat er bij stil dat verdedigen hartstikke belangrijk is, dat bewijst Chelsea vanavond ook gewoon. Zoals al eerder in Camp Nou.
Jezus wat een lekker wijf..quote:
nou echt ongelooflijk, weggevaagd door Napoli, zelfs door Benfica, nu ook weer, Barcelona dat een penalty mist, Bayernquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En fucking veel geluk. Wat een klote winnaar.
Dan kunnen ze het vast welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Dat we dit beeld aankomende zomer maar vaak terug mogen zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Dat we dit beeld aankomende zomer maar vaak terug mogen zien.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou echt ongelooflijk, weggevaagd door Napoli, zelfs door Benfica, nu ook weer, Barcelona dat een penalty mist, Bayern
Een speler van wereldformaat verneukt het niet voor z'n team in zulke finales.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben we eindelijk een speler van wereldformaat uit Nederland die geregeld Europese en internationale finales speelt, doe we niets anders dan hem af te zeiken en af te branden.
We zouden Robben ook een hart onder de riem kunnen steken.
NEINEINEINEINquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
je bedoelt Van Buyten ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
En dat allemaal toen TORRES het veld in kwam
Denken dat je een kans maakt tegen der Mesutquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is Messi dus ook geen speler van wereldformaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Een speler van wereldformaat verneukt het niet voor z'n team in zulke finales.
Robben is geen speler van wereldformaat.
ik haat torresquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
En dat allemaal toen TORRES het veld in kwam
En Ronaldo ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dan is Messi dus ook geen speler van wereldformaat?
Messi heeft dacht ik 2 CL's gewonnen, kan het mishebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij gaat revanche nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben. Jij blijft een held voor mij. We hebben je nodig in Oekraïne en Polen, dus dat je dit maar snel verwerkt.
Wij hebben Strootman.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Denken dat je een kans maakt tegen der Mesut
Die doet dat niet meerdere malenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Robben zal nooit een speler van wereldformaat worden en dat is iets wat hij zichzelf ook mag kwalijk nemen, hij haalt niet het maximale uit zijn kwaliteiten en uit zijn carrière.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Ga je ook zo doen, wanneer je eigen club op zo een manier prijzen wint?quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/
topic/1818759/6/50#111764114]zaterdag 19
mei 2012 23:39[/url] schreef [url=http://
forum.fok.nl/user/profile/229239]macca728[/
url] het volgende: [..] Zeker ook geld
gewonnen. Echt dramatisch team dat Chelsea.
Ronaldo heeft dacht ik een CL gewonnen waarin hij scoorde, kan het mishebbenquote:
Jeetje, wat ben jij achterlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
ja das wel fucking fijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef jrk1990 het volgende:
010 ook weer geholpen met dit resultaat.
Anderlecht niet rechtstreeks geplaats
Tottenham geen CL
Mooi kut allemaal
Meest overschatte speler van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Denken dat je een kans maakt tegen der Mesut
Met andere woorden, volgens jou kunnen spelers die überhaupt geen finales spelen of slecht spelen in finales, niet van wereldformaat zijn? Vertel dat maar tegen Bergkamp en Van Persie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef jrk1990 het volgende:
Tottenham geen CL
Mooi kut allemaal
Ja. Dan zou ik ook zo doen. Echt waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je ook zo doen, wanneer je eigen club op zo een manier prijzen wint?
En hoe kan je een team dramatisch noemen, wanneer ze achtereenvolgens een Spaanse en Duitse grootmacht uitschakelen?
Anderlecht nu niet rechtstreeks naar CL groepsfase , moeten nu voorrondes spelen omdat Chelsea hun plek inneemt. En Anderlecht neemt dan plek Tottenham in in voorrondes.quote:
/ carequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef jrk1990 het volgende:
Tottenham geen CL
Mooi kut allemaal
En naast de goal trapte.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef sausagin het volgende:
Robben altijd met dezelfde voorspelbare actie , was zeer gefrustreerd doen hij voor de 20ste keer weer naar links dribbelde en goal trapte.
Dat nog niet. Ik zag dat hij een buskaartje kocht. Ook 1 voor z'n brommer.quote:
want?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik ineens wèl weer retebenieuwd naar de wereldbeker voor clubteams straks.
Sympathieke kerel anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef ShevaJB het volgende:
Een coach zonder persoonlijkheid die de champions leaugue wint.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef ShevaJB het volgende:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Meest overschatte speler van de afgelopen jaren.
Chelsea als vertegenwoordiger van Europa.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik ineens wèl weer retebenieuwd naar de wereldbeker voor clubteams straks.
Prima gast anders. Ze hoeven niet allemaal Mourinho of Van Gaal te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef ShevaJB het volgende:
Hij moet minimaal 1 helft spelen, staat in een contract.quote:
Dat kunnen de Uchebo's van deze wereld ook welquote:
Wel spelen en dan een wereldwedstrijd laten zien, inclusief perfect ingeschoten strafschopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn als hij niet speelt
hopelijk speelt hij nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn als hij niet speelt
Bertquote:
Mwahh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben kan zich troosten met het feit dat Cech en Casillas twee van de drie beste keepers in de wereld zijn. Het is geen schande dat zij de bal tegenhouden.
Dat kan ook, en dan tegen BMquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel spelen en dan een wereldwedstrijd laten zien, inclusief perfect ingeschoten strafschop
Absoluut, die hebben het alleen niet door als het gebeurtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat kunnen de Uchebo's van deze wereld ook wel
Meeste denk ik niet. Alleen je kan onmogelijk Chelsea een leuke club vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom ben ik gefrustreerd, mijn favoriete club is niet eens Bayern.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hij komt er alleen in om penals te nemen
hij gaat het niet overlevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij moet minimaal 1 helft spelen, staat in een contract.
Nu zijn wenkbrauw nogquote:
Ultieme troll actie zou dat zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef TLC het volgende:
Ok die Rus heeft wat hij wilde, nu pakt hij al zijn geld bij elkaar en verlaat Chelsea![]()
Het was boateng die bij Drogba stond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef tech4u het volgende:
Ik geefvan Buyten
de schuld. Hij werd erin gezet als CV en dan laat hij de beste spits van Chelsea vrij inkoppen.
hij had gewoon constant bij drogba moeten staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het was boateng die bij Drogba stond.
Maar toevallig is wel dat vanaf dat Van buyten er in kwam al die miserie is begonnen :p
met een blauw oog'?quote:
Oude spelers kunnen zich niet opladen tegen die kleine clubsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat Chelsea ijzersterk staat te verdedigen in de CL, maar constant staat te sputteren in de competitie.
Kalou is dan ook een leuke kerel, alleen dat kapsel van hemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Was wel spannend man. En Drogba is echt een on-ge-lo-fe-lij-ke killer.
IK heb met héél veel mazzel wat geld gewonnen maar god wat verafschuwde ik Chelsea's voetbal. Gewoon 80 minuten lang De-Graafschapvoetbal.
Ik gun het Kalou'tje alleen enorm als ook de supporters van Chelsea.
ten koste van een ander team , eigenlijk zelfs 2 teams :cquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Gadverdamme wat een deceptie weer, 100 miljoen schuld en 6e worden in de competitie en dan volgend jaar toch weer CL mogen spelen.
Ja tuurlijk gunt niemand het hun, maar als je zoveel aanvallende en goede ploegen overleeft, en het zo koel afmaakt, chapeauquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Gadverdamme wat een deceptie weer, 100 miljoen schuld en 6e worden in de competitie en dan volgend jaar toch weer CL mogen spelen.
Ja ongelofelijk heh..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Hey mongool, chelsea heeft geen schuldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar finale CL: Arsenal - Ajax.
Nee Arsenal - Cityquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar finale CL: Arsenal - Ajax.
Chelsea heeft geen schuld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij op dat niemand meer aandacht heeft voor het feit dat Mario Gomez een schokkend slechte wedstrijd speelde. Hij kreeg zoveel ballen op maat, 6 tot 8 waarvan de helft 100 procent kansen heeft hij persoonlijk verprutst. Robben heeft maar één 100 procent kans gekregen, wat ook meteen de penalty was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet bij banken maar bij Abramovic
Ja, en mijn hond heeft bijna de gloeilamp uitgevonden, maar loop nu even niet te veel vooruit op de zaken, want daar krijgt hij stress door.quote:
Echt he, als je alleen maar zou aanvallen wat voor een kut team heb je dan wel nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
Rot eens op met steeds voetbal verloren etc.
Verdedigen is ook voetbal mongolen.
Godverdomme ja, Bayern had genoeg kansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat gezeik daaroverdat is nou het voetbal van nu.
quote:
Robben keek gewoon strak naar die bal, die zag echt niet wat er daaromheen gebeurdequote:
Voor NL, verplicht een helft.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Tinos85 het volgende:
Speelt Robben dinsdag eigenlijk met NL of met Bayern of gewoon niet?
Allebei de teams één helft waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Tinos85 het volgende:
Speelt Robben dinsdag eigenlijk met NL of met Bayern of gewoon niet?
Die gast heeft autisme manquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ook echt die strandbal omcirkelen op dat ding van hemWat een mafkees joh.
Zou raar zijn als je zomaar gratis een robben kreeg?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Wat een grote deceptie zeg. Gekochte ploeg wint met anti voetbal.
Bayern was beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
NOS geeft gewoon geen aandacht aan de winnaar.
Dit is echt niet leuk meer.
Praat over wat er goed ging, dus Chelsea.
Allemaal barca-bimbos zijn dat, kunnen alleen maar geilen op barca.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
dit dus... de commentator was ook "licht" voor bayern (wel begrijpelijk gezien het leukere voetbal, maar toch...)quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Klopt, erg slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Tuurlijk...was gewoon slecht ingeschoten
Chelsea heeft geen Nederlanderquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Die strandbal zag ik ook liggen hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die gast heeft autisme man
Ziet allemaal dingen die andere mensen niet zien
Ik zag haar net al naast Roman zitten ja, doet ie goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dasha Zhukova, vriendin/vrouw van Roman.
[ afbeelding ]
Heeft net bijgetekend.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Robben zal wel vertrekken (en terecht)
niemand van bayern?quote:
Ach, ik vind Robben een wereldtopper, maar in zulke wedstrijden is hij toch altijd minder. Beetje een zenuwpees heb ik het idee, wanneer het er echt op aankomt gaat het minder.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Robben kan gewoon niet in een finale scoren.
Gestrootst.quote:
Heeft net bijgetekend toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Kan iedereen met miljardje of 15.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag haar net al naast Roman zitten ja, doet ie goed.
lol, met 10 miljard op je rekening lijkt me dat niet zo lastigquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zoveel geld hebt als hem kan je elke vrouw krijgen die je wilquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij heeft net bijgetekend.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Neequote:
Ribery heeft een top-model als vriendin. Als hij geen voetballer was geweest, zou er geen vrouw in zijn buurt komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je zoveel geld hebt als hem kan je elke vrouw krijgen die je wil
geen ideequote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak had Snoeks het eigenlijk over de WK-finale?
Dan ben je zo klaar, verdedigen verdedigen en nog es verdedigenquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
hij had de winnende goal kunnen maken tijdens het wk , en vandaag ook met die penalty. Had 2 keer de grote held kunnen zijn maar niet benut. Moet balen zijn voor hemquote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Robben win je niet, zie CL finale 2009-10, WK finale 2010, CL finale 2011-12.
hij gaat alsnog vertrekkenquote:
Las ik ergens anders ook al ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Robben win je niet, zie CL finale 2009-10, WK finale 2010, CL finale 2011-12.
Nee sorry man.quote:
aiquote:
Wat zal ie een spijt hebben.quote:
Idd. gekker kan bijna niet, daarom is het zo lekker voor Chelsea, het is ook nog eens de eerste in de geschiedenis onder een interim-coach.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef TheGOAT het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Drogba is wel dé man van de CL dit jaar. En Chelsea, lag er eigenlijk al uit tegen Napoli, tegen Benfica won het tegen alle verwachtingen in (en ook in de return vlogen ze er nog bijna uit). Tegen Barca winnen ze op een ondenkbare manier, Barca treft 4 x het houtwerk. En In de finale komen ze achter na 80 minuten, maken ze de gelijkmaker, mist Robben de penalty en winnen ze na strafschoppen. Wát een verhaal zeg. Zelfs in de groepsfase moest de laatse wedstrijd van Valencia gewonnen worden, een gelijkspel was niet genoeg geweest.
Vergeet je niet erbij te vermelden dat hij een dragende speler is op de weg naar de finale. Bij elk toernooi die je opnoemt, is hij vanaf de groepsfase helemaal tot aan de finale telkens een van de beste spelers/matchwinners.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja van Iniesta tochquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee sorry man.
Herinneren jullie je die misser van Robben tegen Casillas nog? En de goal in de 116e minuut?
hou jij ff je mond dichtquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee sorry man.
Herinneren jullie je die misser van Robben tegen Casillas nog? En de goal in de 116e minuut?
Hij heeft wel echt een Duits hoofd ja, net als Gomez.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Neuer heeft zo'n arrogant hoofd.
Hij doet mij denken aan een nazi officier
Ik ook altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Oliver Kahnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een Duits hoofd ja, net als Gomez.
nee.quote:
rudi vullerquote:
Wel een speler met een prima instelling.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Tot aan de finale, goed gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vergeet je niet erbij te vermelden dat hij een dragende speler is op de weg naar de finale. Bij elk toernooi die je opnoemt, is hij vanaf de groepsfase helemaal tot aan de finale telkens een van de beste spelers/matchwinners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |