Hij moet minimaal 1 helft spelen, staat in een contract.quote:
Dat kunnen de Uchebo's van deze wereld ook welquote:
Wel spelen en dan een wereldwedstrijd laten zien, inclusief perfect ingeschoten strafschopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn als hij niet speelt
hopelijk speelt hij nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn als hij niet speelt
Bertquote:
Mwahh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben kan zich troosten met het feit dat Cech en Casillas twee van de drie beste keepers in de wereld zijn. Het is geen schande dat zij de bal tegenhouden.
Dat kan ook, en dan tegen BMquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel spelen en dan een wereldwedstrijd laten zien, inclusief perfect ingeschoten strafschop
Absoluut, die hebben het alleen niet door als het gebeurtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat kunnen de Uchebo's van deze wereld ook wel
Meeste denk ik niet. Alleen je kan onmogelijk Chelsea een leuke club vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom ben ik gefrustreerd, mijn favoriete club is niet eens Bayern.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hij komt er alleen in om penals te nemen
hij gaat het niet overlevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij moet minimaal 1 helft spelen, staat in een contract.
Nu zijn wenkbrauw nogquote:
Ultieme troll actie zou dat zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef TLC het volgende:
Ok die Rus heeft wat hij wilde, nu pakt hij al zijn geld bij elkaar en verlaat Chelsea![]()
Het was boateng die bij Drogba stond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef tech4u het volgende:
Ik geefvan Buyten
de schuld. Hij werd erin gezet als CV en dan laat hij de beste spits van Chelsea vrij inkoppen.
hij had gewoon constant bij drogba moeten staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het was boateng die bij Drogba stond.
Maar toevallig is wel dat vanaf dat Van buyten er in kwam al die miserie is begonnen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |