Hij was nog altijd beter dan z'n meeste medespelers.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat een zaadpartij van Robben inderdaad. Die heeft het nu wel voorgoed verkorven bij de Bayern-directie volgens mij.
Davy je eerste nuttige post !!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als beloning die Chelsea chick naakt onder de massage olie in de kleedkamer.
Ik hou Twitter in de gaten voor pics.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het voetbal heeft verloren vandaag..
Nee, Chelsea heeft gewonnen. Dan had Bayern een van die 80 kansen maar moeten raken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Hanegem heeft Louis even een smsje gestuurd. Gewoon 1 miljoen misgelopen godverdimme.
En fucking veel geluk. Wat een klote winnaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef TBakkert het volgende:
niemand staat er bij stil dat verdedigen hartstikke belangrijk is, dat bewijst Chelsea vanavond ook gewoon. Zoals al eerder in Camp Nou.
Bereid je voor. Dit is pas het begin.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dankzij een Hollander inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
De moffen met hun Hollanders winnen nooit finales.
Nou zij auch niet.![]()
2e op rij
hij zegt: waar is robben ik maak hem kapotquote:
Als ze dat effectief deden, was het niet zo erg. Als je de wedstrijd had gezien, dan zag je dat Bayern Chelsea compleet van kansen af hield terwijl ze zelf vrij effectief door de verdediging van Chelsea heen gingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef TBakkert het volgende:
niemand staat er bij stil dat verdedigen hartstikke belangrijk is, dat bewijst Chelsea vanavond ook gewoon. Zoals al eerder in Camp Nou.
Jezus wat een lekker wijf..quote:
nou echt ongelooflijk, weggevaagd door Napoli, zelfs door Benfica, nu ook weer, Barcelona dat een penalty mist, Bayernquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En fucking veel geluk. Wat een klote winnaar.
Dan kunnen ze het vast welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Dat we dit beeld aankomende zomer maar vaak terug mogen zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Dat we dit beeld aankomende zomer maar vaak terug mogen zien.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou echt ongelooflijk, weggevaagd door Napoli, zelfs door Benfica, nu ook weer, Barcelona dat een penalty mist, Bayern
Een speler van wereldformaat verneukt het niet voor z'n team in zulke finales.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben we eindelijk een speler van wereldformaat uit Nederland die geregeld Europese en internationale finales speelt, doe we niets anders dan hem af te zeiken en af te branden.
We zouden Robben ook een hart onder de riem kunnen steken.
NEINEINEINEINquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
je bedoelt Van Buyten ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
En dat allemaal toen TORRES het veld in kwam
Denken dat je een kans maakt tegen der Mesutquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is Messi dus ook geen speler van wereldformaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Een speler van wereldformaat verneukt het niet voor z'n team in zulke finales.
Robben is geen speler van wereldformaat.
ik haat torresquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef alors het volgende:
En dat allemaal toen TORRES het veld in kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |