Ik geef ze 0 kans, ik support Nederland niet eens, ik gok alleen dat dat de doelstelling is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We nemen Willems en Bouma mee en jij denkt aan winnen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kan echt niet bij mijn sig sorry.
Vermaak vind ik ook belangrijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Stelletje jankerds hier met hun anti-voetbal.
Flikker toch een eind op. Voetbal draait om geld en resultaat. Het doel heiligt alle middelen. Chapeau voor Chelsea.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Flikker toch een eind op. Voetbal draait om geld en resultaat. Het doel heiligt alle middelen. Chapeau voor Chelsea.
Zeker ook geld gewonnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Robben speelde een prima wedstrijd. Op de penaltie na dan.
En terecht, Robben moet maar eens goed in de spiegel kijken. Zoveel talent en dan zo weinig rendement behalen dat kan gewoon niet. Meeste kwaliteit van alle Nederlandse voetballers op het moment en hij speelt op cruciale wedstrijden altijd onder de maat of mist op een kinderlijke manier opgelegde kansen.quote:
Ben ik het gewoon met Happel eens, wat is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Laten we het zo stellen. Tot aan de 90ste minuut speelde Robben prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Vond het niet veel soeps. Veel penalties die niets waard waren, weinig kansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Schoten op doel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
neetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Bombshell het volgende:
Arjan neet revanche op het EK. Komt goed uit dit
Wat een zaadpartij van Robben inderdaad. Die heeft het nu wel voorgoed verkorven bij de Bayern-directie volgens mij.quote:
Neeuj Bertje wil er snel uit Liverpool is vrij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik geef ze 0 kans, ik support Nederland niet eens, ik gok alleen dat dat de doelstelling is.
Waarom zou je in godsnaam trots zijn op Chelsea. Met alle geluk van de wereld en een stel overbetaalde bejaarden winnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |