Eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Vanaf dit jaar is bewezen dat de Champions League te koop is, alle sportieve waarde die de beker ooit had is per vandaag volledig verdwenen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Vanaf dit jaar is bewezen dat de Champions League te koop is, alle sportieve waarde die de beker ooit had is per vandaag volledig verdwenen.
Barcelona is ook extreem ja, maar is dan ook uitgeschakeld. Het gaan nu om Bayern. Die heeft wel eigen inkomstenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef PowerData het volgende:
[..]Alsof ploegen als Barcelona alles uit eigen inkomsten betalen.
en bedanktquote:
Spurs is altijd net niet club.quote:
titel verneuken tegen bvbquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Thas het volgende:
Robben, je hebt het weer allemaal verneukt, kneus.
Altijd als het erop aankomt. WK 2010 finale, 1 op 1 kansen, triest slecht uitspelen en missen.
CL Finale 2012, penalty missen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Dat kan je ook over Barcelona zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Ook dat, 2 wedstrijden totaal onverdiend winnenquote:
quote:
Gewoon niet laten spelen in finales die ergens over gaan (Duitse beker gaat nergens over), man kan de druk niet aan, gewoon net-niet wereldklasse.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bert als je meeleest Robben geen penals laten nemen
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Aftertimer
Ga je nou nog wel 20 euro overmaken naar de hartstichting?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een faalhaas die Robben. Hij mag per direct op vakantie. Kneus.
Hoop dat ze Oranje heel laten dinsdag...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn als die duitsers 3 weken in een depressie liggen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een faalhaas die Robben. Hij mag per direct op vakantie. Kneus.
En mag de CL-finale ook nog eens thuis spelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Zorro het volgende:
Bayern, doet mee om het kampioenschap, nationale beker en CL.
EN HEEFT NIKS
hahahahahahahahahahahahahahah hahahahah ahaha ha ha hquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef tech4u het volgende:
Schweinsteiger had moeten nemen. Duitsers missen nooit.
Verschil tussen als beleid hebben het achterijke, hoogste ter wereld salarissen te betalen vs als beleiden hebben achterlijk hoge transfersommen te betalen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een beleid hebben en lukraak kopen
En twee van de drie prijzen zijn niet gewonnen alleen door Robbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Zorro het volgende:
Bayern, doet mee om het kampioenschap, nationale beker en CL.
EN HEEFT NIKS
Net als tegen Barcelona.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoop dat ze Oranje heel laten dinsdag...
ontvoertquote:
Nee hoor. Eeen stel duitsers hebben verloren.quote:
Trolololoquote:
Dan gewoon het veld afstappen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Persie, Huntelaar, Afellay, v.d. Vaart, Sneijder enz beuken ze weg.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef speknek het volgende:
Hoe hilarisch is het dat we over drie dagen een wedstrijd ter ere van Robben hebben, terwijl hij voor ons de finale verneukt heeft, en voor Bayern![]()
.
Jij mag Robben hebben! Nee jij! Nee jij!
Trollololquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Thas het volgende:
Jammer eigenlijk dat Robben niet geblesseerd is geraakt, nu moet Bert hem nog opstellen ook
Geen coach zal hem nog in de finale opstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Thas het volgende:
Jammer eigenlijk dat Robben niet geblesseerd is geraakt, nu moet Bert hem nog opstellen ook
Ehh, perfect ingekopt door Drogba..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja, Neuer mag het zich ook aanrekenen. Wat een kutgoal was dat
Ja, het lijkt me dat de doelstelling is om het EK te winnen.quote:
Op Torres na heeft Chelsea de afgelopen jaren nauwelijks spelers gekocht. Groot deel van de selectie speelt al jaren bij de club.quote:
Wie moet er op zijn plek dan? Afellay?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me dat de doelstelling is om het EK te winnen.
Nouja, zet hem er dan maar in tegen niet top-10 ploegen en dan in de finale eruit.
Corners trouwens ook niet. Hij heeft er 20 zowat genomen, maar geen één zorgde voor echt gevaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bert als je meeleest Robben geen penals laten nemen
Schakenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie moet er op zijn plek dan? Afellay?
Of je nou 10 jaar geleden speler koopt of 5 jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Op Torres na heeft Chelsea de afgelopen jaren nauwelijks spelers gekocht. Groot deel van de selectie speelt al jaren bij de club.
nee hij gaat op de vluchtquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil hem een knuffel geven, arme jongen
Torres 60quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Op Torres na heeft Chelsea de afgelopen jaren nauwelijks spelers gekocht. Groot deel van de selectie speelt al jaren bij de club.
heb je als in totaal een heel team is geschorstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef TLC het volgende:
Het was sowieso een matige wedstrijd van alle spelers, ik heb sterkere CL winnaars meegemaakt.
Robben niet laten spelen als de tegenstander een keeper heeft wiens naam met een C begint.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben vs Julio Cesar - 22 mei 2010 - Champions League Finale tegen Inter
Robben vs. Casillas - 11 juli 2010 - WK finale tegen Spanje
Robben vs Cech - 19 mei 2012 - Champions League finale tegen Chelsea
Emanuelson.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie moet er op zijn plek dan? Afellay?
We nemen Willems en Bouma mee en jij denkt aan winnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me dat de doelstelling is om het EK te winnen.
Nouja, zet hem er dan maar in tegen niet top-10 ploegen en dan in de finale eruit.
Dat kan echt niet bij mijn sig sorry.quote:
Ik geef ze 0 kans, ik support Nederland niet eens, ik gok alleen dat dat de doelstelling is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We nemen Willems en Bouma mee en jij denkt aan winnen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kan echt niet bij mijn sig sorry.
Vermaak vind ik ook belangrijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Stelletje jankerds hier met hun anti-voetbal.
Flikker toch een eind op. Voetbal draait om geld en resultaat. Het doel heiligt alle middelen. Chapeau voor Chelsea.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Flikker toch een eind op. Voetbal draait om geld en resultaat. Het doel heiligt alle middelen. Chapeau voor Chelsea.
Zeker ook geld gewonnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Robben speelde een prima wedstrijd. Op de penaltie na dan.
En terecht, Robben moet maar eens goed in de spiegel kijken. Zoveel talent en dan zo weinig rendement behalen dat kan gewoon niet. Meeste kwaliteit van alle Nederlandse voetballers op het moment en hij speelt op cruciale wedstrijden altijd onder de maat of mist op een kinderlijke manier opgelegde kansen.quote:
Ben ik het gewoon met Happel eens, wat is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Laten we het zo stellen. Tot aan de 90ste minuut speelde Robben prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Vond het niet veel soeps. Veel penalties die niets waard waren, weinig kansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
Schoten op doel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef beantherio het volgende:
neetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Bombshell het volgende:
Arjan neet revanche op het EK. Komt goed uit dit
Wat een zaadpartij van Robben inderdaad. Die heeft het nu wel voorgoed verkorven bij de Bayern-directie volgens mij.quote:
Neeuj Bertje wil er snel uit Liverpool is vrij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik geef ze 0 kans, ik support Nederland niet eens, ik gok alleen dat dat de doelstelling is.
Waarom zou je in godsnaam trots zijn op Chelsea. Met alle geluk van de wereld en een stel overbetaalde bejaarden winnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Happel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |