Las ik ergens anders ook al ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Robben win je niet, zie CL finale 2009-10, WK finale 2010, CL finale 2011-12.
Nee sorry man.quote:
aiquote:
Wat zal ie een spijt hebben.quote:
Idd. gekker kan bijna niet, daarom is het zo lekker voor Chelsea, het is ook nog eens de eerste in de geschiedenis onder een interim-coach.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef TheGOAT het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Drogba is wel dé man van de CL dit jaar. En Chelsea, lag er eigenlijk al uit tegen Napoli, tegen Benfica won het tegen alle verwachtingen in (en ook in de return vlogen ze er nog bijna uit). Tegen Barca winnen ze op een ondenkbare manier, Barca treft 4 x het houtwerk. En In de finale komen ze achter na 80 minuten, maken ze de gelijkmaker, mist Robben de penalty en winnen ze na strafschoppen. Wát een verhaal zeg. Zelfs in de groepsfase moest de laatse wedstrijd van Valencia gewonnen worden, een gelijkspel was niet genoeg geweest.
Vergeet je niet erbij te vermelden dat hij een dragende speler is op de weg naar de finale. Bij elk toernooi die je opnoemt, is hij vanaf de groepsfase helemaal tot aan de finale telkens een van de beste spelers/matchwinners.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Robben win je niet, zie CL finale 2009-10, WK finale 2010, CL finale 2011-12.
Ja van Iniesta tochquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee sorry man.
Herinneren jullie je die misser van Robben tegen Casillas nog? En de goal in de 116e minuut?
hou jij ff je mond dichtquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee sorry man.
Herinneren jullie je die misser van Robben tegen Casillas nog? En de goal in de 116e minuut?
Hij heeft wel echt een Duits hoofd ja, net als Gomez.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Neuer heeft zo'n arrogant hoofd.
Hij doet mij denken aan een nazi officier
Ik ook altijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Oliver Kahnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een Duits hoofd ja, net als Gomez.
nee.quote:
rudi vullerquote:
Wel een speler met een prima instelling.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |