met een blauw oog'?quote:
Oude spelers kunnen zich niet opladen tegen die kleine clubsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Opmerkelijk dat Chelsea ijzersterk staat te verdedigen in de CL, maar constant staat te sputteren in de competitie.
Kalou is dan ook een leuke kerel, alleen dat kapsel van hemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Was wel spannend man. En Drogba is echt een on-ge-lo-fe-lij-ke killer.
IK heb met héél veel mazzel wat geld gewonnen maar god wat verafschuwde ik Chelsea's voetbal. Gewoon 80 minuten lang De-Graafschapvoetbal.
Ik gun het Kalou'tje alleen enorm als ook de supporters van Chelsea.
ten koste van een ander team , eigenlijk zelfs 2 teams :cquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Gadverdamme wat een deceptie weer, 100 miljoen schuld en 6e worden in de competitie en dan volgend jaar toch weer CL mogen spelen.
Ja tuurlijk gunt niemand het hun, maar als je zoveel aanvallende en goede ploegen overleeft, en het zo koel afmaakt, chapeauquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Gadverdamme wat een deceptie weer, 100 miljoen schuld en 6e worden in de competitie en dan volgend jaar toch weer CL mogen spelen.
Ja ongelofelijk heh..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Hey mongool, chelsea heeft geen schuldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar finale CL: Arsenal - Ajax.
Nee Arsenal - Cityquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgend jaar finale CL: Arsenal - Ajax.
Chelsea heeft geen schuld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt mij op dat niemand meer aandacht heeft voor het feit dat Mario Gomez een schokkend slechte wedstrijd speelde. Hij kreeg zoveel ballen op maat, 6 tot 8 waarvan de helft 100 procent kansen heeft hij persoonlijk verprutst. Robben heeft maar één 100 procent kans gekregen, wat ook meteen de penalty was.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet bij banken maar bij Abramovic
Ja, en mijn hond heeft bijna de gloeilamp uitgevonden, maar loop nu even niet te veel vooruit op de zaken, want daar krijgt hij stress door.quote:
Echt he, als je alleen maar zou aanvallen wat voor een kut team heb je dan wel nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
Rot eens op met steeds voetbal verloren etc.
Verdedigen is ook voetbal mongolen.
Godverdomme ja, Bayern had genoeg kansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat gezeik daaroverdat is nou het voetbal van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |