Voor NL, verplicht een helft.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Tinos85 het volgende:
Speelt Robben dinsdag eigenlijk met NL of met Bayern of gewoon niet?
Allebei de teams één helft waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Tinos85 het volgende:
Speelt Robben dinsdag eigenlijk met NL of met Bayern of gewoon niet?
Die gast heeft autisme manquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ook echt die strandbal omcirkelen op dat ding van hemWat een mafkees joh.
Zou raar zijn als je zomaar gratis een robben kreeg?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Wat een grote deceptie zeg. Gekochte ploeg wint met anti voetbal.
Bayern was beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
NOS geeft gewoon geen aandacht aan de winnaar.
Dit is echt niet leuk meer.
Praat over wat er goed ging, dus Chelsea.
Allemaal barca-bimbos zijn dat, kunnen alleen maar geilen op barca.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
dit dus... de commentator was ook "licht" voor bayern (wel begrijpelijk gezien het leukere voetbal, maar toch...)quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Klopt, erg slecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Tuurlijk...was gewoon slecht ingeschoten
Chelsea heeft geen Nederlanderquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Die strandbal zag ik ook liggen hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die gast heeft autisme man
Ziet allemaal dingen die andere mensen niet zien
Ik zag haar net al naast Roman zitten ja, doet ie goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dasha Zhukova, vriendin/vrouw van Roman.
[ afbeelding ]
Heeft net bijgetekend.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Robben zal wel vertrekken (en terecht)
niemand van bayern?quote:
Ach, ik vind Robben een wereldtopper, maar in zulke wedstrijden is hij toch altijd minder. Beetje een zenuwpees heb ik het idee, wanneer het er echt op aankomt gaat het minder.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Robben kan gewoon niet in een finale scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |