Oh had je geen zin om te koken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef Mirjam het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!
[ afbeelding ]
Ik aardbei thee met scheutje honing!
Vanavond gewoon brood, want moeders en ik hebben beiden geen zin om te koken. En mijn vader en broertje, daar laten we het maar niet aan over!
Erg he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zozo, gezond op de zaterdagavond
Meid toch.quote:
Aardbei is vaak wel het laatste wat er doorheen zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Meid toch.
Wat is er nou zo chemisch aan aardbeienthee?
Dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aardbei is vaak wel het laatste wat er doorheen zit.
ohquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh had je geen zin om te koken?
hihi
De aardbeiensmaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Meid toch.
Wat is er nou zo chemisch aan aardbeienthee?
Alcoholist.quote:
Nah, met een beetje pech sneuvelt er straks een zak chips.quote:
Mag op zaterdag. Ik heb hier chips voor me maar ga er niet meer aan beginnen want moet naar bed. 7.30u gaat de wekkerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:11 schreef tomaat52 het volgende:
Nah, met een beetje pech sneuvelt er straks een zak chips.
Ik kan lekker uitslapen....quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mag op zaterdag. Ik heb hier chips voor me maar ga er niet meer aan beginnen want moet naar bed. 7.30u gaat de wekker
Wat een dag.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Net even een lekker kippensoepje gemaakt van scrach.
Straks een bak kwark met aardbeien en wat vla en suiker.
Over 2 uurtjes verse asperges met ei/ham/boter en gekookt krieltje. Als een soort lunch
Vanavond: sperziebonen, gebakken biefstuk met ui, komkommersalade, aardappelkroketten en een peperroomsausje.
Lekker zo'n zondag
Het is echt lekker hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
Gatver. Een mooie kogelbiefstuk aan gort koken in een prut van kapucijners en ragout uit blik.
Dat at ik 2e Kerstdagquote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef The_Hives het volgende:
zometeen aardappeltjes met schil uit de oven, varkenshaasje champignonroomsaus, sperziebonen met spekjes en als afsluiter vers gedraaide perzikroomijs
quote:
quote:My kind of food
Vond de sterke wijnsmaak niet zo lekker, hou ook niet van wijn. Heb beetje fondue gegeten en heeeel veel knoflookboter en aioli met groentes en brood. Stinkie stinkie!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]veel te lekker om alleen met kerst te eten
[..]kaasfondue is ook niet verkeerd
dan hebben ze er vast te veel ingegooid. De kaasfondues waarvan ik heb genoten was dit niet overheersend.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond de sterke wijnsmaak niet zo lekker, hou ook niet van wijn. Heb beetje fondue gegeten en heeeel veel knoflookboter en aioli met groentes en brood. Stinkie stinkie!
En nu limonade en een zakje paprikachips.
Volgende keer maak ik het zelf maar dan met appelsap i.p.v. wijn. Ik vond het ook niet echt naar kaas smaken en ik zag later lege pakjes op het aanrecht liggen dus het was kant-en-klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 04:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan hebben ze er vast te veel ingegooid. De kaasfondues waarvan ik heb genoten was dit niet overheersend.
De hamburger was wat teveel van het goede, dus die liggen nu in de vriezerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden morgen gaan barbecueën, maar het is nu ook al heerlijk weer en we moeten morgenavond sporten, dus dan maar vandaag!
Net de kip voor de saté in de marinade gezet, gehakt eruit gehaald voor een hamburgertje en wat kippenvleugeltjes. Erbij couscoussalade á la Ainsley Harriot en wat aardappelpartjes uit de oven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De hamburger was wat teveel van het goede, dus die liggen nu in de vriezer
Maar verder was 't heerlijk!
[ afbeelding ]
Dit dus, + nog 2 kippenvleugeltjes
Ken alleen die bolletjes ijsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Mmm heerlijk weer.
Koreaans pannenkoekje vooraf, daarna zoute soep.
Als hoofd bulgogi![]()
Toe 2 bolletjes ijs.
Iemand én ik hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef The_Hives het volgende:
naturel ribbelchips en een Spaans drankje met een veel te hoog alcohol gehalte volgens iemand hier
Weet je het zeker? 1 Bolletje sesamijs en 1 bolletje groene thee ijsquote:
ik doelde ook op jouquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een enorme bak salade met: baby sla, komkommer, tomaat, augurk, zilveruitjes, roze ui, blik tonijn, gekookt ei en een zoetzure dressing van suiker, azijn, peper, zout, dille, mosterd, ketchup en mayonaise
Ik ben jaloers!quote:
hmm klinkt goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef Selestha het volgende:
Vanavond friet, komkommersalade en zalmfilet met citroensaus
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heerlijk ijskoud water uit de koelkast
lekker zo'n bakje aioli, ik eet er meestal nog wat bijquote:
Ik ook, vanavond bbq!! Met aioliquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lekker zo'n bakje aioli, ik eet er meestal nog wat bij
ik morgen (goh wat zijn we origineel met zn allenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook, vanavond bbq!! Met aioli, knoflookboter, roombrie en stokbrood
Koude wraps, groenten, vlees (natuurlijk), pindasaus en koude sauzen, salade, komkommer en aardbeien.
Met zn 3-en
Je doet je naam niet eer aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Pasta met eigen gevonden truffels uit Italie ( met ouderwetse varkens )
Partyboy en culinair voedsel?quote:
Nee, gister nog lekker uit eten geweest in het bekendste restaurant van Zwollequote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Partyboy en culinair voedsel?
Bij jouw naam denk ik aan patat, pizza, bier en fastfood.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het Vlaamse Friethuis in de Steenstraat?
Nooit van gehoord. Is dat een poffertjeskraam?quote:
Zoietsquote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat een poffertjeskraam?
Wat een straf inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden pizza maken, maar daar had ik geen zin in. Dus dan maar barbecue. Wat rot!
Moet je nog lang zitten? Of waarom heb je geen tuin of in elk geval een balkon?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een straf inderdaad![]()
Oh ik heb ook wel zin in een barbecue, helaas alleen geen tuin/balkon of barbecue dus dat wordt lastig
Haha, nou niet alle appartementen hebben een balkon helaasquote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Moet je nog lang zitten? Of waarom heb je geen tuin of in elk geval een balkon?
Heb ze hier nog nooit gezien. Zoiets zou ik persoonlijk niet willen. Maar ieder zijn keusquote:Op zondag 27 mei 2012 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou niet alle appartementen hebben een balkon helaas
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb ze hier nog nooit gezien. Zoiets zou ik persoonlijk niet willen. Maar ieder zijn keus
naar de patatboerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb net meloen op. Weet alleen echt niet wat ik moet koken vanavond. Iets wat wel kan met deze hitte, wat vrij makkelijk is en geschikt is voor 2 personen... Hmm.
Gekookt of rauw er doorheen?quote:
Rauwquote:
Eten bij een interieurwinkel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar weer uit eten. Bij de Magneet deze keer, lekker asperges denk ik.
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw![]()
Gekookt lijkt me niet zo lekker?
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.
Nou oke.. dat kanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.
En dan 30 liter vleesjus erbijquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou oke.. dat kan
Ik vind het niet lekker als het helemaal tot snot is gekookt.
Zo heeft ieder z'n voorkeur.
Dat geworden...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee wat ik vanavond zal doen;
- frituurpan aan met patat, kroketten, kaassoufflé + loempia e.d.
- pizza in de oven
- of
- of...
Hehe nee het Magneetcafé. Vier restaurants in de omgeving van R'dam die zo heten, ik ben naar degene in Heenvliet (dorpje vlakbij Spijkenisse) geweest. Heb overigens geen asperges genomen, maar parmigiano.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |