Volgende keer maak ik het zelf maar dan met appelsap i.p.v. wijn. Ik vond het ook niet echt naar kaas smaken en ik zag later lege pakjes op het aanrecht liggen dus het was kant-en-klaarquote:Op maandag 21 mei 2012 04:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan hebben ze er vast te veel ingegooid. De kaasfondues waarvan ik heb genoten was dit niet overheersend.
De hamburger was wat teveel van het goede, dus die liggen nu in de vriezerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden morgen gaan barbecueën, maar het is nu ook al heerlijk weer en we moeten morgenavond sporten, dus dan maar vandaag!
Net de kip voor de saté in de marinade gezet, gehakt eruit gehaald voor een hamburgertje en wat kippenvleugeltjes. Erbij couscoussalade á la Ainsley Harriot en wat aardappelpartjes uit de oven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De hamburger was wat teveel van het goede, dus die liggen nu in de vriezer
Maar verder was 't heerlijk!
[ afbeelding ]
Dit dus, + nog 2 kippenvleugeltjes
Ken alleen die bolletjes ijsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Mmm heerlijk weer.
Koreaans pannenkoekje vooraf, daarna zoute soep.
Als hoofd bulgogi![]()
Toe 2 bolletjes ijs.
Iemand én ik hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef The_Hives het volgende:
naturel ribbelchips en een Spaans drankje met een veel te hoog alcohol gehalte volgens iemand hier
Weet je het zeker? 1 Bolletje sesamijs en 1 bolletje groene thee ijsquote:
ik doelde ook op jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |