Je doet je naam niet eer aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
Pasta met eigen gevonden truffels uit Italie ( met ouderwetse varkens )
Partyboy en culinair voedsel?quote:
Nee, gister nog lekker uit eten geweest in het bekendste restaurant van Zwollequote:Op zondag 27 mei 2012 18:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Partyboy en culinair voedsel?
Bij jouw naam denk ik aan patat, pizza, bier en fastfood.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het Vlaamse Friethuis in de Steenstraat?
Nooit van gehoord. Is dat een poffertjeskraam?quote:
Zoietsquote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat een poffertjeskraam?
Wat een straf inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zouden pizza maken, maar daar had ik geen zin in. Dus dan maar barbecue. Wat rot!
Moet je nog lang zitten? Of waarom heb je geen tuin of in elk geval een balkon?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een straf inderdaad![]()
Oh ik heb ook wel zin in een barbecue, helaas alleen geen tuin/balkon of barbecue dus dat wordt lastig
Haha, nou niet alle appartementen hebben een balkon helaasquote:Op zondag 27 mei 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Moet je nog lang zitten? Of waarom heb je geen tuin of in elk geval een balkon?
Heb ze hier nog nooit gezien. Zoiets zou ik persoonlijk niet willen. Maar ieder zijn keusquote:Op zondag 27 mei 2012 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou niet alle appartementen hebben een balkon helaas
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb ze hier nog nooit gezien. Zoiets zou ik persoonlijk niet willen. Maar ieder zijn keus
naar de patatboerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb net meloen op. Weet alleen echt niet wat ik moet koken vanavond. Iets wat wel kan met deze hitte, wat vrij makkelijk is en geschikt is voor 2 personen... Hmm.
Gekookt of rauw er doorheen?quote:
Rauwquote:
Eten bij een interieurwinkel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar weer uit eten. Bij de Magneet deze keer, lekker asperges denk ik.
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw![]()
Gekookt lijkt me niet zo lekker?
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.
Nou oke.. dat kanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.
En dan 30 liter vleesjus erbijquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou oke.. dat kan
Ik vind het niet lekker als het helemaal tot snot is gekookt.
Zo heeft ieder z'n voorkeur.
Dat geworden...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee wat ik vanavond zal doen;
- frituurpan aan met patat, kroketten, kaassoufflé + loempia e.d.
- pizza in de oven
- of
- of...
Hehe nee het Magneetcafé. Vier restaurants in de omgeving van R'dam die zo heten, ik ben naar degene in Heenvliet (dorpje vlakbij Spijkenisse) geweest. Heb overigens geen asperges genomen, maar parmigiano.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |