naar de patatboerquote:Op maandag 28 mei 2012 14:00 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb net meloen op. Weet alleen echt niet wat ik moet koken vanavond. Iets wat wel kan met deze hitte, wat vrij makkelijk is en geschikt is voor 2 personen... Hmm.
Gekookt of rauw er doorheen?quote:
Rauwquote:
Eten bij een interieurwinkel.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar weer uit eten. Bij de Magneet deze keer, lekker asperges denk ik.
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw![]()
Gekookt lijkt me niet zo lekker?
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Rauw doet mij erg denken aan voer voor knaagdieren.
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaart wel een beetje door als het door de warme aardappel gaat, want helemaal rauw vind ik ook niet lekker.
Nou oke.. dat kanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het erg graag doorkookt in. Als ik op bladeren moet gaan knauwen eet ik wel een conifeer. Die hoef je niet eens te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |