abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111817475
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, sorry dat het weinig inhoudelijk is. Maar ik denk niet dat ik iets bij kan dragen wat niet al gezegd is, en iedereen zeurt altijd zo over van die alinealoze monsters vol spelfouten dat een goede TT ook wel benoemd mag worden :)
Alright, thanks! ^O^ Ja, wat kan ik zeggen.. Iedereen heeft toch Nederlands geleerd op school? :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_111817888
Je negeert mijn reactie al 2x, dan mag je ook lekker oprotten van mij. Probeer ik je te helpen, is het nog niet goed.
  maandag 21 mei 2012 @ 02:40:20 #153
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111817942
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Rechten_Student het volgende:
Je negeert mijn reactie al 2x, dan mag je ook lekker oprotten van mij. Probeer ik je te helpen, is het nog niet goed.
Krijg je niet genoeg aandacht thuis ofzo? :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111818107
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Rechten_Student het volgende:
Dat weet ik, dat was ook een bewuste keuze van mij. Ik wilde je niet beledigen, dus leek het me beter om er niet op in te gaan.
pi_111818110
Nu echt slapen.
pi_111818509
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Krijg je niet genoeg aandacht thuis ofzo? :')
Als ik niet genoeg aandacht kreeg, zou ik TS niet willen helpen maar zelf aandacht zoeken. En nu je mond dicht houden, hippie. Ga je maar bezighouden met je katten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 03:02 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat was ook een bewuste keuze van mij. Ik wilde je niet beledigen, dus leek het me beter om er niet op in te gaan.
Mij beledigen? Waarom zou je mij beledigen? :') Waarom zeg je het trouwens niet de 1e x dan, dan had ik die 2e reactie echt niet geplaatst hoor.

Stank voor dank ook nog eens, het is nooit goed met jullie soort. Altijd maar aanhouden op die bijstandsuitkering terwijl jullie er zo uit kunnen stappen.

Lekker niks doen de hele dag, terwijl mijn ouders elke dag 8 uur (of zelfs meer soms) moeten werken en 52% van hun inkomen moeten afdragen om mensen zoals jou tevreden te stellen. Geld innen kunnen jullie wel, maar als je een tegenprestatie vraagt of gewoon vraagt om te gaan werken, O JEETJE, dan heb je de poppen aan het dansen.

Mensen moeten eenmaal met tegenslagen te werk gaan, en jij ook. Dagelijks hebben miljoenen mensen stress, maar die zetten ook door. WELKOM IN HET ECHTE LEVEN ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 06:35:11 #157
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111818538
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 06:21 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Als ik niet genoeg aandacht kreeg, zou ik TS niet willen helpen maar zelf aandacht zoeken. En nu je mond dicht houden, hippie. Ga je maar bezighouden met je katten.

[..]

Mij beledigen? Waarom zou je mij beledigen? :') Waarom zeg je het trouwens niet de 1e x dan, dan had ik die 2e reactie echt niet geplaatst hoor.

Stank voor dank ook nog eens, het is nooit goed met jullie soort. Altijd maar aanhouden op die bijstandsuitkering terwijl jullie er zo uit kunnen stappen.

Lekker niks doen de hele dag, terwijl mijn ouders elke dag 8 uur (of zelfs meer soms) moeten werken en 52% van hun inkomen moeten afdragen om mensen zoals jou tevreden te stellen. Geld innen kunnen jullie wel, maar als je een tegenprestatie vraagt of gewoon vraagt om te gaan werken, O JEETJE, dan heb je de poppen aan het dansen.

Mensen moeten eenmaal met tegenslagen te werk gaan, en jij ook. Dagelijks hebben miljoenen mensen stress, maar die zetten ook door. WELKOM IN HET ECHTE LEVEN ;)
Wat een verschrikkelijk achterlijke reactie.
Een beetje stress valt hier niet mee te vergelijken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111818682
quote:
13s.gif Op maandag 21 mei 2012 06:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk achterlijke reactie.
Een beetje stress valt hier niet mee te vergelijken.
Een achterlijke reactie, waarom? Omdat ik TS een reality check geef? De wereld is nou eenmaal niet makkelijk...En wat verwacht je anders van mij? Dat ik poeslief ga zijn als TS eerst zielig komt doen in de OP en daarna zich te hoog voelt om te reageren op mijn posts?

Jullie hippies :') !!
  maandag 21 mei 2012 @ 07:13:09 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111818710
Mensen met een VVD-mentaliteit. :r
Zeker nog nooit gehoord van empathie.

En als je inderdaad een rechtenstudent bent: daar hebben we er al veel te veel van. Ga iets nuttigs studeren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111818719
Goed ts, van dat bureautje! Heb je iig iets om aan te zitten. Kwa voedselbank zou ik even over mijn gene stappen, dan heb je iig gezond te eten. Elke dag patat is natuurlijk niet goed en lijkt me ook niet echt lekker.

Goed bezig iig, nu actie ondernemen. Yes you can! ;)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 08:04:25 #161
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111819120
Nog eens heel lang over dit topic nagedacht.
TS reageert maar op de helft en de andere helft is vaak niet goed. Ik krijg steeds meer de indruk dat het maar een beetje aan moet komen waaien. Maar helaas zo werkt het niet en ik denk ook dat je een beetje uit moet kijken met zo'n instelling.

Je komt iedere maand 175 euro tekort. Vreet iedere dag friet bij de patatboer op rekening dan wel. Maar dat moet ook ooit afbetaald worden.terwijl als je een 2 pit kookplaatje koopt en bijvoorbeeld 1 wok je heel wat goedkoper kan eten. De voedselbank vind je gênant maar met een enorme rekening bij de friet boer zitten niet of wat? Die voedselbank is er voor mensen als jij. En ik kan me niet voorstellen dat je vader niet 1 of 2 pannetjes voor je heeft staan.

En als je zo enorm in de knel zitten financieel en wel kunnen roken.. Dat slaat helemaal nergens op en ik hoop dat je dat zelf ook beseft. Het kunnen 'ontsnappen' vind ik de grootste flauwekul die er bestaat want daar zijn ook alternatieve manieren voor. Sport bijvoorbeeld.

Als je eenmaal iets om op de koken hebt wil ik best helpen met eten bedenken wat onder de 5 Euro per dag blijft. Vaak nog minder ook.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 21 mei 2012 @ 08:28:40 #162
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111819360
Toen ik heel diep in de put zat zei een vriendin tegen me (toen ze me spuuugzat was aldat geklaag en zo) iedereen heeft problemen... Nu een paar jaar later begrijp ik pas echt wat die zin waard was... Ik ken een meisje en haar moeder was m gewoon gesmeerd naar het buitenland. Laat haar 17jarige dochter achter in een huis met flinke huurachterstand en dreiging om uit huis gezet te worden. Meisje is gaan werken, alles afbetaald.Moeder komt terug sloten zijn verwisseld. Toen stond ze op straat.. Zo kan ik ontzettend veel voorbeelden gaan opnoemen maar goed, wat ik.probeerde te zeggen met werk of wat dan ook... Je kan wel wachten tot iemand naar je toekomt en al je problemen voor je oplost maar dat gaat gewoon niet gebeuren. bijstand is wat 800 euro per maand.. Als je gaat studeren krijg je max 600 stufie. Als je 1 dag in de week werkt komt je op 800 of 900 per maand uit.... Je zult wel wat meer moeten gaan werken dus... Hoop wel dat als goed voor je uitpakt
Scratch
pi_111824412
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog eens heel lang over dit topic nagedacht.
TS reageert maar op de helft en de andere helft is vaak niet goed.
Hoe kom je daar zo bij? Ik geloof dat ik niemands suggestie direct heb afgekeurd of heb weggemoffeld?
quote:
Ik krijg steeds meer de indruk dat het maar een beetje aan moet komen waaien.
Dan zit je er naast.
quote:
Maar helaas zo werkt het niet en ik denk ook dat je een beetje uit moet kijken met zo'n instelling.

Je komt iedere maand 175 euro tekort. Vreet iedere dag friet bij de patatboer op rekening dan wel.
Dat op rekening is iets van de laatste maanden. Dat doe ik enkel in de laatste dagen van de maand, voordat mijn zorg- en huurtoeslag wordt overgemaakt. Dan haal ik die "schade" van dat geld in.
quote:
Maar dat moet ook ooit afbetaald worden.terwijl als je een 2 pit kookplaatje koopt en bijvoorbeeld 1 wok je heel wat goedkoper kan eten. De voedselbank vind je gênant maar met een enorme rekening bij de friet boer zitten niet of wat?
Die mensen weten van mijn financiele situatie en begrijpen het. Buiten hen is er niemand die daar weet van heeft. Zodra je bij de voedselbank een nummertje moet trekken en buiten staan wachten, voel je je toch een soort attractie waar mensen naar kijken
quote:
Die voedselbank is er voor mensen als jij.
Dat weet ik, daarom wil ik er ook gebruik van gaan maken
quote:
En ik kan me niet voorstellen dat je vader niet 1 of 2 pannetjes voor je heeft staan.
Dat is best mogelijk, dat jij je dat niet kunt voorstellen.
quote:
En als je zo enorm in de knel zitten financieel en wel kunnen roken.. Dat slaat helemaal nergens op en ik hoop dat je dat zelf ook beseft.
Ik weet dat roken dom en stom is, dat weet ik maar al te goed. Net zo goed als dat ik weet dat het verdomd verleidelijk is om er 1 te pakken als je WEER een rekening ziet terugkomen en het even niet meer weet.
quote:
Het kunnen 'ontsnappen' vind ik de grootste flauwekul die er bestaat want daar zijn ook alternatieve manieren voor. Sport bijvoorbeeld.
Goed. Ik zal de volgende keer dat ik stress heb gaan sporten, oke? :{
quote:
Als je eenmaal iets om op de koken hebt wil ik best helpen met eten bedenken wat onder de 5 Euro per dag blijft. Vaak nog minder ook.
Dat is enorm aardig van je, en dat waardeer ik zeker :) Wat ik gek vind is dat ik mensen hoor over dat de patatboer duur is en alles, allemaal goed en wel maar ik denk dat dat op zich nog wel mee valt (duur). Elke dag ben ik rond de 6 euro kwijt en dan neem ik geeneens extreem weinig, 1 patat mayo pinda en 2 br frikandel mayo. Ik hoor jou nu dan over 5 euro per dag. Ik bedoel, dat scheelt 1 euro. En ja, ik weet ook wel, das aan t einde van de maand 30 euro.

Tot zo ver het "verdedigen" van mezelf, want zo voelt het haast.
pi_111824480
En over dat ik op de helft maar reageren. Dat is best mogelijk. Ik krijg naast het topic ook veel goede, lieve, positieve berichten in PM en DM. Ik lees elke reactie echt, maar er diep op ingaan lukt me vrijwel niet altijd.
pi_111824676
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:28 schreef wolkenkrabber het volgende:
Toen ik heel diep in de put zat zei een vriendin tegen me (toen ze me spuuugzat was aldat geklaag en zo) iedereen heeft problemen... Nu een paar jaar later begrijp ik pas echt wat die zin waard was... Ik ken een meisje en haar moeder was m gewoon gesmeerd naar het buitenland. Laat haar 17jarige dochter achter in een huis met flinke huurachterstand en dreiging om uit huis gezet te worden. Meisje is gaan werken, alles afbetaald.Moeder komt terug sloten zijn verwisseld. Toen stond ze op straat.. Zo kan ik ontzettend veel voorbeelden gaan opnoemen maar goed, wat ik.probeerde te zeggen met werk of wat dan ook... Je kan wel wachten tot iemand naar je toekomt en al je problemen voor je oplost maar dat gaat gewoon niet gebeuren. bijstand is wat 800 euro per maand.. Als je gaat studeren krijg je max 600 stufie. Als je 1 dag in de week werkt komt je op 800 of 900 per maand uit.... Je zult wel wat meer moeten gaan werken dus... Hoop wel dat als goed voor je uitpakt
Hoi :) Even reageren. Enorm veel respect voor die meid, ze heeft het goed gedaan :)
Maar voor de rest, ik vraag me af waar ik mensen de indruk schijn te hebben gegeven dat ik verwacht dat iemand mijn problemen oplost. Dat is namelijk niet zo.
pi_111824703
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 07:16 schreef LaLouchi het volgende:
Goed ts, van dat bureautje! Heb je iig iets om aan te zitten. Kwa voedselbank zou ik even over mijn gene stappen, dan heb je iig gezond te eten. Elke dag patat is natuurlijk niet goed en lijkt me ook niet echt lekker.

Goed bezig iig, nu actie ondernemen. Yes you can! ;)
Thanks! :) O+
  maandag 21 mei 2012 @ 12:00:01 #167
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111824733
Lieve Billy, als je slim inkoopt en normale porties kookt, kun je met ongeveer 3 euro per dag toe. Dat is 3 euro voor de hele dag, niet alleen voor een avond maaltijd waar minder voedingsstoffen inzitten dan een huiskamerplant. Dat scheelt je meer dan 3 euro per dag (want ik neem aan dat je overdag toch ook nog wel wat eet en drinkt) = 90 euro per maand = meer dan de helft van wat je nu tekort komt.

(ik spreek overigens uit ervaring, want ik heb in het begin van mijn onderneming van ongeveer 900 euro per maand geleefd, met een kind er bij)
  maandag 21 mei 2012 @ 12:01:29 #168
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111824791
En regel dat topic in FhF nou, want dan kan iemand dat gasfornuis hier bij me ophalen en kun je gaan koken!
pi_111824818
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef Nerys het volgende:
Lieve Billy, als je slim inkoopt en normale porties kookt, kun je met ongeveer 3 euro per dag toe. Dat is 3 euro voor de hele dag, niet alleen voor een avond maaltijd waar minder voedingsstoffen inzitten dan een huiskamerplant. Dat scheelt je meer dan 3 euro per dag (want ik neem aan dat je overdag toch ook nog wel wat eet en drinkt) = 90 euro per maand = meer dan de helft van wat je nu tekort komt.

(ik spreek overigens uit ervaring, want ik heb in het begin van mijn onderneming van ongeveer 900 euro per maand geleefd, met een kind er bij)
Oke! Nee dat wist ik niet, ik dacht dat je daarvoor wel wat meer kwijt was joh, maar inderdaad, 90 euro is de moeite nog wel ja :)
pi_111824849
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Nerys het volgende:
En regel dat topic in FhF nou, want dan kan iemand dat gasfornuis hier bij me ophalen en kun je gaan koken!
Dat ga ik vanavond even doen, promise :)
pi_111825555
Bij ah heb je ook maaltijdsalades voor 2,99 doe daar een euroshopper brood bij van 0,50 ct en wat beleg zit je ook aan de 4 a 5 euro, maar das dan wel stukken gezonder. Is dat niks? :)
  maandag 21 mei 2012 @ 12:21:44 #172
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111825574
Met die 5 euro bedoelde ik een maaltijd waar je meerdere dagen mee kunt doen. Had ik eerder in het topic ook al gezegd naar mijn weten. Maar laat maar ik trek me terug.
pi_111825671
Snapik wel, bedoelde het naar ts omdat hij het had over 6eu per dag bij de patatzaak. Tot de tijd dat hij niet kan koken lijkt me dat gezonder :)
pi_111825693
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef LaLouchi het volgende:
Bij ah heb je ook maaltijdsalades voor 2,99 doe daar een euroshopper brood bij van 0,50 ct en wat beleg zit je ook aan de 4 a 5 euro, maar das dan wel stukken gezonder. Is dat niks? :)
Ja, ik heb die maaltijden van de ah geprobeerd, ware het niet dat ik aan 1 portie niet genoeg had ( :@ ) Dus aan het einde van de rit ben je alsnog 6 euro kwijt per dag voor 2 porties. Het is wel gezonder, dat wel.
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met die 5 euro bedoelde ik een maaltijd waar je meerdere dagen mee kunt doen. Had ik eerder in het topic ook al gezegd naar mijn weten. Maar laat maar ik trek me terug.
Het was niet persoonlijk of aanvallend bedoeld hoor. Maar ik voelde even de drang om mezelf te moeten verdedigen, dus deed ik dat. :)
pi_111825749
Oh ok, ook niet met wat brood erbij? Tja veel keus heb je natuurlijk verder niet, dat snap ik ook wel hoor :)
  maandag 21 mei 2012 @ 12:45:22 #176
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111826272
Hoe ben je van plan je problemen op te lossen dan??
Scratch
pi_111826985
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef wolkenkrabber het volgende:
Hoe ben je van plan je problemen op te lossen dan??
Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?

Zodra ik meer duidelijk heb, of, zekerheid dat ik in de toekomst in elk geval rekeningen kan blijven betalen, kan ik de 21+-test doen voor het HBO. Omdat ik mag aannemen dat dat een pittige opleiding is die erg intensief is, zal ik niet meer dan 1 dag per week kunnen werken. Verder zal ik moeten leven van de studiefinanciering inc. bijlenen.
Vanavond op en ik een topic op FHF, leg ik het verhaal uit en hoop ik op wederom positieve feedback.
Daarnaast blijf ik marktplaats afstruinen, ga ik zometeen naar de voedselbank bellen om te vragen hoe zo'n aanmelding precies werkt, heb via via gehoord dat je daarvoor een bewijsbrief van de sociale dienst moet halen?
Hardlopen is een goede suggestie, daar wil ik ook mee gaan beginnen, net zoals het opschrijven van mn doelen wat iemand ook al eerder aangaf. En dat is mijn... hoe zeg je dat? Doel, voor de komende tijd
  maandag 21 mei 2012 @ 13:32:15 #178
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_111828096
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?

Zodra ik meer duidelijk heb, of, zekerheid dat ik in de toekomst in elk geval rekeningen kan blijven betalen, kan ik de 21+-test doen voor het HBO. Omdat ik mag aannemen dat dat een pittige opleiding is die erg intensief is, zal ik niet meer dan 1 dag per week kunnen werken. Verder zal ik moeten leven van de studiefinanciering inc. bijlenen.
Vanavond op en ik een topic op FHF, leg ik het verhaal uit en hoop ik op wederom positieve feedback.
Daarnaast blijf ik marktplaats afstruinen, ga ik zometeen naar de voedselbank bellen om te vragen hoe zo'n aanmelding precies werkt, heb via via gehoord dat je daarvoor een bewijsbrief van de sociale dienst moet halen?
Hardlopen is een goede suggestie, daar wil ik ook mee gaan beginnen, net zoals het opschrijven van mn doelen wat iemand ook al eerder aangaf. En dat is mijn... hoe zeg je dat? Doel, voor de komende tijd
^O^
pi_111828503
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef bellabeauti het volgende:
Wat een verhaal zeg.... :'(
Is het niet een idee om een sport te leren? Van sporten ga je je sowieso beter voelen en bv groepslessen in een specifieke sport volgen zodat je nieuwe mensen leert kennen? Of een andere bezigheid begint waardoor je in contact raakt met mensen. ( Dansen, vechtsport, muziek etc.)
Libelle???

Ts, doe vooral waar je zelf zin in hebt,
Dat is belangerijk!!! al je vrienden wil komen die wel.
  maandag 21 mei 2012 @ 13:47:30 #180
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_111828667
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]
...

Hoezo heb je trouwens geen fornuis, etc. ? Normaal ligt er toch gewoon zo een in een appartement, of ben ik wereldvreemd?
De neuk, jij ben écht wereldvreemd. Zou je niet eerst eens wat van de echte wereld gaan leren, voordat je met adviezen en klaagtopics komt?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 21 mei 2012 @ 13:53:38 #181
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111828883
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Kwijtschelding krijg je pas na drie jaar. Ik zou dus als ik jou was hard overwegen om te stoppen met roken, en je overige shit op orde te krijgen. Je krijgt in de schuldhulpverlening namelijk een paar tientjes leefgeld per week. En daar moet je van eten, je haar mee wassen en je billen mee afvegen. Momenteel spendeer jij 42 euro per week aan patat ALLEEN al. Daar moet je in de WSNP van leven...
pi_111830873
TS, kwijtschelding is geen oplossing, kom met betere ideeen. Je struint marktplaats af voor spullen. Heelveel mensen zetten daar niks op. Ga langs de deuren. Ik ken een iemand die ook langs de deuren ging en aan mensen vroeg of ze nog wat spullen hadden voor een goed doel. Die verkocht hij dan en gaf het geld aan WNF. Hij hield alleen ook veel spullen over. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen maar dan niet aan een goed doel geven. Voor de rest zou ik vooral doorgaan met verbetering. je moet niet teveel met de negatieve reacties zitten. Maar ze hebben wel gedeeltelijk gelijk. Je bent jong en gezond en moet dus uit de bijstand komen en een baan krijgen.
:)
pi_111830983
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
TS, kwijtschelding is geen oplossing, kom met betere ideeen. Je struint marktplaats af voor spullen. Heelveel mensen zetten daar niks op. Ga langs de deuren. Ik ken een iemand die ook langs de deuren ging en aan mensen vroeg of ze nog wat spullen hadden voor een goed doel. Die verkocht hij dan en gaf het geld aan WNF. Hij hield alleen ook veel spullen over. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen maar dan niet aan een goed doel geven. Voor de rest zou ik vooral doorgaan met verbetering. je moet niet teveel met de negatieve reacties zitten. Maar ze hebben wel gedeeltelijk gelijk. Je bent jong en gezond en moet dus uit de bijstand komen en een baan krijgen.
Oplichting om uit de problemen te komen? :')
  maandag 21 mei 2012 @ 15:23:53 #184
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111832743
Als je in de schuldhulpverlening gaat kan je niet gaan studeren en al helemaal niet gaan bijlenen. Voorwaarde is geen nieuwe schulden maken. Kwijtschelding krijg je na 3 jaar... Hate to brake your bubble. En mischien zijn de dingen die ik zeg niet de leukste om te horen maar je moet wel realistisch blijven...maar goed
Scratch
pi_111833843
Ts, misschien kan je een baan zoeken waar ze de opleiding bij doen? in de zorg bijv komt dat vaak voor, misschien ook wel in andere sectoren?
  maandag 21 mei 2012 @ 15:59:54 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111834223
Hier meer info over de voedselbank. http://www.voedselbankdordrecht.nl/aanmelden.html
De eisen zijn erg streng en je moet al je rekeningafschriften meenemen geloof ik :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111838474
Hoi mensen, even een kleine update:

Niet veel later dan mijn laatste berichtje heb ik een epileptische aanval gekregen toen ik achter m'n computer zat. Ik heb mijn vader gebeld met de vraag of hij mij kon ophalen. Dat heeft ie gedaan, en zometeen ga ik naar bed toe. Ben kapot namelijk. Voor degenen die niet weten wat een epileptische aanval inhoudt: dan is er als het ware "kortsluiting" in je hersens en begin je spastisch alle spieren uit je lichaam te bewegen. In m'n hoofd is het nu momenteel hectisch, daarom ga ik zometeen slapen, ben verrot. morgen hoop ik wat beter te zijn, en omdat ik nu typ via een mobieltje kan ik nu niet op berichten reageren. Ik ga m'n best doen om morgen weer een stuk fitter te zijn dan ik me nu voel.

Alvast bedankt voor jullie begrip :*
  maandag 21 mei 2012 @ 17:56:05 #188
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111839031
Heftig. Vragen voor later:
Heb je dit al vaker gehad? En heeft dit te maken met je lifestyle?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:34:48 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111840750
beterschap billie!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111880314
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef MrBaas het volgende:
Heftig. Vragen voor later:
Heb je dit al vaker gehad? En heeft dit te maken met je lifestyle?
Uhm... Ze zeggen dat stress mogelijk een triggerende factor is, dus om antwoord te geven op je vraag: Het zou kunnen

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef Maanvis het volgende:
beterschap billie!
Thanks! :) Ik ben nu inmiddels weer in mijn eigen huis, met een schram op mn kop van het schuren over de vloer, pijn in mn nek en een zere schouder. Maar ook dat gaat weer voorbij :)

Ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal de oude ben, meestal duurt dat enkele dagen dus ik ga het komende dagen even rustig aan doen.

De zorg- en huurtoeslag is overgemaakt zag ik, dus ik ga zometeen even boodschappen doen en de rest van de avond ben ik van plan om weinig achter de computer te zitten, maar zal hier en daar even meekijken :)

Tot zover, iedereen ontzettend bedankt voor de goede steun, ook via PM :*

Ik ben snel weer terug om de laatste stand van zaken door te geven :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:00:24 #191
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_111885275
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, even een kleine update:

Niet veel later dan mijn laatste berichtje heb ik een epileptische aanval gekregen toen ik achter m'n computer zat. Ik heb mijn vader gebeld met de vraag of hij mij kon ophalen. Dat heeft ie gedaan, en zometeen ga ik naar bed toe. Ben kapot namelijk. Voor degenen die niet weten wat een epileptische aanval inhoudt: dan is er als het ware "kortsluiting" in je hersens en begin je spastisch alle spieren uit je lichaam te bewegen. In m'n hoofd is het nu momenteel hectisch, daarom ga ik zometeen slapen, ben verrot. morgen hoop ik wat beter te zijn, en omdat ik nu typ via een mobieltje kan ik nu niet op berichten reageren. Ik ga m'n best doen om morgen weer een stuk fitter te zijn dan ik me nu voel.

Alvast bedankt voor jullie begrip :*
Dat lijkt me schrikken.
Heb je een geschiedenis met epilepsie?

En het is niet gek dat je verrot bent, het is voor je lichaam net alsof je een complete marathon hebt gelopen. (ik heb zelf geen epilepsie, maar werk wel samen met mensen met epilepsie)
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:15:37 #192
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111897060
Waarom krijg ik ineens trek in een broodje aap??
Scratch
pi_111897715
Beste Billie, je verhaal neerzetten is 1 ding, jammer voor je dat er tegenwoordig weinig positieve dingen zijn te vinden.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:40:09 #194
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_111899146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Mag ik vragen waarom?
pi_111899865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat lijkt me schrikken.
Heb je een geschiedenis met epilepsie?

Ik heb inderdaad een geschiedenis met epilepsie. Vanaf mijn 12 slik ik daar Depakine Chrono 300 voor.
quote:
En het is niet gek dat je verrot bent, het is voor je lichaam net alsof je een complete marathon hebt gelopen. (ik heb zelf geen epilepsie, maar werk wel samen met mensen met epilepsie)
Dan heb je het nog enkel over het lichamelijke gedeelte. Ik kan je zeggen, misschien heb je dat es meegemaakt bij anderen, een tongbeet (zoals ik die gisteren had) voelt op zn zachtst gezegd, niet prettig... Maar daarnaast ben je de tijd daarna ook even in de war, zoals net, ben 2 keer teruggegaan naar de winkels omdat ik wat was vergeten mee te nemen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Billie, je verhaal neerzetten is 1 ding, jammer voor je dat er tegenwoordig weinig positieve dingen zijn te vinden.
Wat bedoel je precies?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef henrivo het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom?
Daar ben ik ook erg nieuwschierig naar. Je trekt mijn verhaal toch niet in twijfel? En mocht dat wel zo zijn, stel je dan eens de vraag of dat misschien komt door het tekort aan inlevingsvermogen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:28 #196
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111899878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.
pi_111899950
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.
Wil je bewijs? En in welke vorm wil je dat?
pi_111900546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?

De laatste reacties spreken boekdelen.
pi_111901023
Zou het enorm jammer vinden als er ook maar IEMAND is die denkt dat ik dit zomaar even uit mn mouw schudt... Ik zet hier mn halve levensverhaal op, oke dan wel "anoniem", maar als je om die reden een stempel krijgt opgedrukt, jammer... Heel jammer... Gelukkig zijn er een aantal die weten van mn situatie, ook voordat ik dit account en topic aanmaakte.
pi_111901693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Zou het enorm jammer vinden als er ook maar IEMAND is die denkt dat ik dit zomaar even uit mn mouw schudt... Ik zet hier mn halve levensverhaal op, oke dan wel "anoniem", maar als je om die reden een stempel krijgt opgedrukt, jammer... Heel jammer... Gelukkig zijn er een aantal die weten van mn situatie, ook voordat ik dit account en topic aanmaakte.
Joh, niks van aantrekken wat eeb ander erover denkt of zegt. Er zullen altijd mensen zijn die je wantrouwen. Lekker laten lullen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')