Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef wolkenkrabber het volgende:
Hoe ben je van plan je problemen op te lossen dan??
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?
Zodra ik meer duidelijk heb, of, zekerheid dat ik in de toekomst in elk geval rekeningen kan blijven betalen, kan ik de 21+-test doen voor het HBO. Omdat ik mag aannemen dat dat een pittige opleiding is die erg intensief is, zal ik niet meer dan 1 dag per week kunnen werken. Verder zal ik moeten leven van de studiefinanciering inc. bijlenen.
Vanavond op en ik een topic op FHF, leg ik het verhaal uit en hoop ik op wederom positieve feedback.
Daarnaast blijf ik marktplaats afstruinen, ga ik zometeen naar de voedselbank bellen om te vragen hoe zo'n aanmelding precies werkt, heb via via gehoord dat je daarvoor een bewijsbrief van de sociale dienst moet halen?
Hardlopen is een goede suggestie, daar wil ik ook mee gaan beginnen, net zoals het opschrijven van mn doelen wat iemand ook al eerder aangaf. En dat is mijn... hoe zeg je dat? Doel, voor de komende tijd
Libelle???quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef bellabeauti het volgende:
Wat een verhaal zeg....![]()
Is het niet een idee om een sport te leren? Van sporten ga je je sowieso beter voelen en bv groepslessen in een specifieke sport volgen zodat je nieuwe mensen leert kennen? Of een andere bezigheid begint waardoor je in contact raakt met mensen. ( Dansen, vechtsport, muziek etc.)
De neuk, jij ben écht wereldvreemd. Zou je niet eerst eens wat van de echte wereld gaan leren, voordat je met adviezen en klaagtopics komt?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
...
Hoezo heb je trouwens geen fornuis, etc. ? Normaal ligt er toch gewoon zo een in een appartement, of ben ik wereldvreemd?
Kwijtschelding krijg je pas na drie jaar. Ik zou dus als ik jou was hard overwegen om te stoppen met roken, en je overige shit op orde te krijgen. Je krijgt in de schuldhulpverlening namelijk een paar tientjes leefgeld per week. En daar moet je van eten, je haar mee wassen en je billen mee afvegen. Momenteel spendeer jij 42 euro per week aan patat ALLEEN al. Daar moet je in de WSNP van leven...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?
Oplichting om uit de problemen te komen?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
TS, kwijtschelding is geen oplossing, kom met betere ideeen. Je struint marktplaats af voor spullen. Heelveel mensen zetten daar niks op. Ga langs de deuren. Ik ken een iemand die ook langs de deuren ging en aan mensen vroeg of ze nog wat spullen hadden voor een goed doel. Die verkocht hij dan en gaf het geld aan WNF. Hij hield alleen ook veel spullen over. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen maar dan niet aan een goed doel geven. Voor de rest zou ik vooral doorgaan met verbetering. je moet niet teveel met de negatieve reacties zitten. Maar ze hebben wel gedeeltelijk gelijk. Je bent jong en gezond en moet dus uit de bijstand komen en een baan krijgen.
Uhm... Ze zeggen dat stress mogelijk een triggerende factor is, dus om antwoord te geven op je vraag: Het zou kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef MrBaas het volgende:
Heftig. Vragen voor later:
Heb je dit al vaker gehad? En heeft dit te maken met je lifestyle?
Thanks!quote:
Dat lijkt me schrikken.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, even een kleine update:
Niet veel later dan mijn laatste berichtje heb ik een epileptische aanval gekregen toen ik achter m'n computer zat. Ik heb mijn vader gebeld met de vraag of hij mij kon ophalen. Dat heeft ie gedaan, en zometeen ga ik naar bed toe. Ben kapot namelijk. Voor degenen die niet weten wat een epileptische aanval inhoudt: dan is er als het ware "kortsluiting" in je hersens en begin je spastisch alle spieren uit je lichaam te bewegen. In m'n hoofd is het nu momenteel hectisch, daarom ga ik zometeen slapen, ben verrot. morgen hoop ik wat beter te zijn, en omdat ik nu typ via een mobieltje kan ik nu niet op berichten reageren. Ik ga m'n best doen om morgen weer een stuk fitter te zijn dan ik me nu voel.
Alvast bedankt voor jullie begrip
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Waarom krijg ik ineens trek in een broodje aap??
Ik heb inderdaad een geschiedenis met epilepsie. Vanaf mijn 12 slik ik daar Depakine Chrono 300 voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat lijkt me schrikken.
Heb je een geschiedenis met epilepsie?
Dan heb je het nog enkel over het lichamelijke gedeelte. Ik kan je zeggen, misschien heb je dat es meegemaakt bij anderen, een tongbeet (zoals ik die gisteren had) voelt op zn zachtst gezegd, niet prettig... Maar daarnaast ben je de tijd daarna ook even in de war, zoals net, ben 2 keer teruggegaan naar de winkels omdat ik wat was vergeten mee te nemen.quote:En het is niet gek dat je verrot bent, het is voor je lichaam net alsof je een complete marathon hebt gelopen. (ik heb zelf geen epilepsie, maar werk wel samen met mensen met epilepsie)
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Billie, je verhaal neerzetten is 1 ding, jammer voor je dat er tegenwoordig weinig positieve dingen zijn te vinden.
Daar ben ik ook erg nieuwschierig naar. Je trekt mijn verhaal toch niet in twijfel? En mocht dat wel zo zijn, stel je dan eens de vraag of dat misschien komt door het tekort aan inlevingsvermogen.quote:
Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Waarom krijg ik ineens trek in een broodje aap??
Wil je bewijs? En in welke vorm wil je dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.
Joh, niks van aantrekken wat eeb ander erover denkt of zegt. Er zullen altijd mensen zijn die je wantrouwen. Lekker laten lullenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Zou het enorm jammer vinden als er ook maar IEMAND is die denkt dat ik dit zomaar even uit mn mouw schudt... Ik zet hier mn halve levensverhaal op, oke dan wel "anoniem", maar als je om die reden een stempel krijgt opgedrukt, jammer... Heel jammer... Gelukkig zijn er een aantal die weten van mn situatie, ook voordat ik dit account en topic aanmaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |