abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2012 @ 18:25:31 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111791802
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik ga zometeen even een blokje lopen, even wat zon opvangen
Dan heb je geluk, hier is de pleuris uitgebroken. :X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111791818
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef MrBaas het volgende:
TS, wat doe je nu eigenlijk de hele dag dan?
Tja, beetje op FOK! zitten, beetje op facebook kijken, beetje youtuben, kijken of mensen al iets hebben geschreven op twitter. <repeat>

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef wolkenkrabber het volgende:
Zoek je wel werk dan??
Nee, ben afgekeurd om betaald werk te verrichten. Daarom doe ik nu vrijwilligerswerk onder het kopje "reintegratie" met een erg lage werkdruk en dat bevalt goed. Heb al aangegeven er een dag bij te willen proberen maar dat zou binnenkort in een vergadering worden meegenomen.

Heel graag zou ik in september een opleiding willen beginnen, dat is éigenlijk stiekem een beetje een droom :@ Omdat ik afhankelijk ben van een inkomen zou ik dus een MBO BBL opleiding moeten doen. Maar de opleiding die ik wil doen is er niet in bbl vorm (applicatie ontwikkelaar) Daarom heb ik gekeken naar de HBO opleiding technische informatica en die spreekt me wel aan. Ik heb onderzocht hoeveel je per maand uiterlijk kunt ontvangen, en dat scheelt niet veel met mijn bijstandsuitkering momenteel. Doe er een zaterdagbaantje bij in de lokale computerwinkel en je bent al een heel stuk verder. Tot zover heb ik dat zelf ook al uitgedacht. Probleem is, neem ik dan misschien niet in 1 keer te veel hooi op mn vork ? :@

Ik ben nu eventjes weg, maar vanavond zal ik reageren op jullie reacties! :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_111791993
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef MrBaas het volgende:
Heb je geen gezondheidsklachten? Hoelang eet je al 7x per week friet/patat ?
Sinds mn ouders gescheiden zijn? Alleen was het toen niet zo dat patat elke dag werd voorgeschoteld, shoarma, giros, pizza, en zulke dingen. Laten we zeggen dat mijn vader op zondag wél een prakje kookte.

En nee dat viel mij dus ook op, je lichaam is heel sterk en kan heel veel hebben. Al zullen mijn aderen inmiddels vást een stuk nouwer geworden zijn dan die van leeftijdsgenoten
pi_111792056
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef LaLouchi het volgende:
Hey billie,

Ik heb je verhaal gelezen, erg heftig, ik herken er veel in. ik hoop dat ook jij het geluk gaat vinden. Mij lukt het momenteel ook nog niet, maar ik weet zeker dat het voor iedereen is weggelegd.

ik heb inmens veel respect voor mensen als jij. Hele dikke knuffel O+
Erg lief, dankjewel O+ Jij gaat er ook heus wel komen :*
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan heb je geluk, hier is de pleuris uitgebroken. :X
Dan ga ik maken dat ik weg ben nu, voordat die bui hierheen komt! :)
  zondag 20 mei 2012 @ 18:57:58 #105
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111793368
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Sinds mn ouders gescheiden zijn? Alleen was het toen niet zo dat patat elke dag werd voorgeschoteld, shoarma, giros, pizza, en zulke dingen. Laten we zeggen dat mijn vader op zondag wél een prakje kookte.

En nee dat viel mij dus ook op, je lichaam is heel sterk en kan heel veel hebben. Al zullen mijn aderen inmiddels vást een stuk nouwer geworden zijn dan die van leeftijdsgenoten
Je moet echt leren om gezonder te gaan eten want dit is niet 'normaal'. Als je een leven op wilt bouwen dan moet je jezelf leren wat je ouders zijn vergeten te doen. Als je later bijv. een vrouw en kinderen wilt dan lijkt het me slim dat je je kinderen leert om een gezond voedingspatroon te hanteren. Dat mannen niet kunnen koken is onzin, ook zij hebben handjes.
  zondag 20 mei 2012 @ 19:34:17 #106
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_111795512
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Tja, beetje op FOK! zitten, beetje op facebook kijken, beetje youtuben, kijken of mensen al iets hebben geschreven op twitter. <repeat>

[..]

Nee, ben afgekeurd om betaald werk te verrichten. Daarom doe ik nu vrijwilligerswerk onder het kopje "reintegratie" met een erg lage werkdruk en dat bevalt goed. Heb al aangegeven er een dag bij te willen proberen maar dat zou binnenkort in een vergadering worden meegenomen.

Heel graag zou ik in september een opleiding willen beginnen, dat is éigenlijk stiekem een beetje een droom :@ Omdat ik afhankelijk ben van een inkomen zou ik dus een MBO BBL opleiding moeten doen. Maar de opleiding die ik wil doen is er niet in bbl vorm (applicatie ontwikkelaar) Daarom heb ik gekeken naar de HBO opleiding technische informatica en die spreekt me wel aan. Ik heb onderzocht hoeveel je per maand uiterlijk kunt ontvangen, en dat scheelt niet veel met mijn bijstandsuitkering momenteel. Doe er een zaterdagbaantje bij in de lokale computerwinkel en je bent al een heel stuk verder. Tot zover heb ik dat zelf ook al uitgedacht. Probleem is, neem ik dan misschien niet in 1 keer te veel hooi op mn vork ? :@

Ik ben nu eventjes weg, maar vanavond zal ik reageren op jullie reacties! :)
Ik denk dat het beginnen met een opleiding je zeker goed zal doen ( naast het leren kennen van nieuwe mensen is het ook een investering in je toekomst). Wel goed nadenken over je studiekeuze! ( want met de huidige veranderingen in het onderwijssysteem wil je geen vertraging oplopen). Je moet daarnaast ook rekening houden met bijkomende boeken- en collegekosten. Eventueel kun je in het eerste jaar collegekrediet erbij lenen?
Misschien is het inderdaad - zoals velen al zeggen hier- verstandig even je financien op een rijtje te zetten. Als je alles goed op een rijtje hebt gezet en een weloverwogen keuze hebt gemaakt vind ik zeker niet dat je teveel hooi op je vork neemt. :)

En is het iedere dag afhalen van patat niet op den duur veel duurder dan zelf koken? Ik weet dat je geen kookplaat hebt maar voor ongeveer 20 euro heb je al een klein elektrisch kookplaatje en dat is al een begin. Je gezondheid is uiteindelijk je grootste goed ! Eet je ook wel eens fruit of groente?
pi_111799163
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:57 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet echt leren om gezonder te gaan eten want dit is niet 'normaal'. Als je een leven op wilt bouwen dan moet je jezelf leren wat je ouders zijn vergeten te doen. Als je later bijv. een vrouw en kinderen wilt dan lijkt het me slim dat je je kinderen leert om een gezond voedingspatroon te hanteren. Dat mannen niet kunnen koken is onzin, ook zij hebben handjes.
Hij heeft nog geen gasfornuis en pannen.
En nog veel meer niet...
  zondag 20 mei 2012 @ 22:16:09 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111807012
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Hij heeft nog geen gasfornuis en pannen.
En nog veel meer niet...
op de rommelmarkt heb je dat voor een paar euro zo bij elkaar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 22:34:13 #109
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 20 mei 2012 @ 23:15:44 #110
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_111811428
Hoi mensen, tijd voor een update :)

Ik heb vanavond niet hardgelopen, maar toen ik thuiskwam van het eten ben ik even op marktplaats gaan kijken, en kwam een klein simpel bureautje hier in de buurt tegen. Gratis. Die mensen hoefden er niets voor te hebben :)
Het was een straat of 8 hiervandaan, en heb in totaal 4 keer heen en weer moeten lopen om alles hier te krijgen, maar eenmaal hier aan het klussen gegaan. Toch best goed gegaan, voor iemand met 2 linkerhanden en zonder bouwtekening, mag ik wel zeggen :) Oke hier en daar moest ik wat onderdelen omwisselen omdat ik ze in spiegelbeeld had gezet :P Maar het is goed gekomen, al zweet ik me kapot nu :P
Hardlopen is er dus niet van gekomen, maar van tekort aan beweging is vandaag in elk geval geen sprake. Iemand had het hier in het topic over timmerman? Ik kan in elk geval dát nu doorstrepen, dat gaat em niet worden :P

Ik ben even roken, douchen, tanden poetsen en waarschijnlijk ben ik straks weer terug :*
  zondag 20 mei 2012 @ 23:21:37 #112
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111811563
Goed gedaan man! :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111811989
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:

Ik heb vanavond niet hardgelopen, maar toen ik thuiskwam van het eten ben ik even op marktplaats gaan kijken, en kwam een klein simpel bureautje hier in de buurt tegen. Gratis. Die mensen hoefden er niets voor te hebben :)
Het was een straat of 8 hiervandaan, en heb in totaal 4 keer heen en weer moeten lopen om alles hier te krijgen, maar eenmaal hier aan het klussen gegaan. Toch best goed gegaan, voor iemand met 2 linkerhanden en zonder bouwtekening, mag ik wel zeggen :) Oke hier en daar moest ik wat onderdelen omwisselen omdat ik ze in spiegelbeeld had gezet :P Maar het is goed gekomen, al zweet ik me kapot nu :P
Hardlopen is er dus niet van gekomen, maar van tekort aan beweging is vandaag in elk geval geen sprake. Iemand had het hier in het topic over timmerman? Ik kan in elk geval dát nu doorstrepen, dat gaat em niet worden :P

Ik ben even roken, douchen, tanden poetsen en waarschijnlijk ben ik straks weer terug :*
Ik weet dat het altijd nogal een dooddoener is, maar misschien moet je stopen met roken, houd je een aardig zakcentje over :)
  zondag 20 mei 2012 @ 23:47:09 #114
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111812963
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ik weet dat het altijd nogal een dooddoener is, maar misschien moet je stopen met roken, houd je een aardig zakcentje over :)
Je hebt. Anders wel gelijk.

Heb zelf ook enorm krap gezeten. Eerste wat ik heb gedaan was stoppen met roken. Scheelt enorm veel geld.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 20 mei 2012 @ 23:47:49 #115
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111812998
Waarom ga jij in godsnaam niet naar de voedselbank?! Daar krijg je tenminste nog iets waar voedingswaarde in zit. En ook (tijdelijk) zonder fornuis kun je daar wat mee, want er zit brood in en groente en fruit die je ongekookt kunt eten. Met onvolwaardig voedsel hou je namelijk een groot deel van je depressie in stand.

Trouwens, ik heb hier nog een gasfornuis (zonder oven, zo'n plaat dus) met gasslang die nog goed is. Ik woon alleen wel in Zeist en heb geen auto. Misschien is er iemand hier op Fok die het naar je toe wilt brengen?
pi_111814272
FOK! reddingsplan!
Mij is alleen ontgaan waarom je bent afgekeurd voor werk.
Waarom maak je geen lijstje met doelen voor jezelf.
Voor de rest zou ik bruikbare spullen van straat halen. Kan handig zijn.
:)
pi_111814758
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef billie1985 het volgende:

Dat was ik die dat zei, maar hoezo doe je dan niet wat ik zeg? Ga gewoon weer op kamers in plaats van je zogenaamde 'rust' te krijgen, doe een opleiding en verdien een minimaal inkomen. Wat is er trouwens mis met een vuilnisman ofzo?

quote:
Ik heb onderzocht hoeveel je per maand uiterlijk kunt ontvangen, en dat scheelt niet veel met mijn bijstandsuitkering momenteel. Doe er een zaterdagbaantje bij in de lokale computerwinkel en je bent al een heel stuk verder.
Ik zei het toch? Bovendien is een bijstandsuitkering niet bedoeld voor jonge mensen als jij, die nog iets kunnen betekenen voor de maatschappij.

quote:
Probleem is, neem ik dan misschien niet in 1 keer te veel hooi op mn vork ?
Nee. Welkom in de echte wereld.

En dat over patat-gebeuren, waarom koop je niet zo'n eigen friteuse? Op marktplaats heb je zeker weten goedkope, gewoon lekker goed uitwassen en klaar. Je bespaart heel veel kosten daarmee, dan hoef je tenminste niet elke keer 2eu te betalen voor een frietje, maar 40-50 cent. Dit natuurlijk voor op de korte termijn, op de lange termijn moet 't wel wat gezonder gaan.

Hoezo heb je trouwens geen fornuis, etc. ? Normaal ligt er toch gewoon zo een in een appartement, of ben ik wereldvreemd?
  maandag 21 mei 2012 @ 00:25:41 #118
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111814837
Je bent inderdaad wereldvreemd ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111814897
Nou, wel raar dan..In huurhuizen zorgen de woningcorporaties er gewoon voor, wist niet dat het anders was in een appartement..
  maandag 21 mei 2012 @ 00:28:22 #120
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111814944
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef Rechten_Student het volgende:
Nou, wel raar dan..In huurhuizen zorgen de woningcorporaties er gewoon voor, wist niet dat het anders was in een appartement..
Dat hoeft ook niet het geval te zijn ;)
Ik spreek uit ervaring :)
pi_111814986
Nouja, oke dan...Op marktplaats zie ik er tal voor 30 t/m 70 euro...Zal vast en zeker wel iets tussen zitten voor TS :P
  maandag 21 mei 2012 @ 00:29:10 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111814988
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef Rechten_Student het volgende:
nee hoor ik heb de mijne ook gewoon moeten kopen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111815151
Oh, naja dan heb ik mij dus verkeerd laten informeren...Ik woon in een koophuis dus wij moesten het sowieso zelf kopen..
  maandag 21 mei 2012 @ 00:38:54 #124
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111815342
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:33 schreef Rechten_Student het volgende:
Oh, naja dan heb ik mij dus verkeerd laten informeren...Ik woon in een koophuis dus wij moesten het sowieso zelf kopen..
Je zou in theorie best wel eens gelijk kunnen hebben ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 00:39:49 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111815379
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je zou in theorie best wel eens gelijk kunnen hebben ;)
wat heb je er aan om in theorie gelijk te hebben maar in praktijk niet?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 mei 2012 @ 00:41:34 #126
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111815438
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het kan zijn dat er iets niet klopt.
pi_111815576
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga je wijs doen?
pi_111816055
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:34 schreef bellabeauti het volgende:

[..]

Ik denk dat het beginnen met een opleiding je zeker goed zal doen ( naast het leren kennen van nieuwe mensen is het ook een investering in je toekomst). Wel goed nadenken over je studiekeuze! ( want met de huidige veranderingen in het onderwijssysteem wil je geen vertraging oplopen). Je moet daarnaast ook rekening houden met bijkomende boeken- en collegekosten. Eventueel kun je in het eerste jaar collegekrediet erbij lenen?
Misschien is het inderdaad - zoals velen al zeggen hier- verstandig even je financien op een rijtje te zetten. Als je alles goed op een rijtje hebt gezet en een weloverwogen keuze hebt gemaakt vind ik zeker niet dat je teveel hooi op je vork neemt. :)

En is het iedere dag afhalen van patat niet op den duur veel duurder dan zelf koken? Ik weet dat je geen kookplaat hebt maar voor ongeveer 20 euro heb je al een klein elektrisch kookplaatje en dat is al een begin. Je gezondheid is uiteindelijk je grootste goed ! Eet je ook wel eens fruit of groente?
Goed om te horen, t voelt als iemand vertrouwen in me heeft. Dat heb ik erg gemist moet ik bekennen :@ En over die groente, nope, mits je de sla op een kapsalon niet meerekent.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
waarom geen topic in fhf?
Daar ben ik mee bezig, weet niet goed waar te beginnen, wat ik moet opschrijven en zo. Om nou een linkje neer te zetten en meteen van iedereen te verwachten dit topic te lezen lijkt me iets te veel gevraagd, dus ik wil er een korte samenvatting van maken.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Goed gedaan man! :)
Thanks! :D
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ik weet dat je gelijk hebt. Ik rook nu zo'n 10 jaar, stoppen moet nu nog mogelijk zijn maar het is zó verleidelijk om op bepaalde momenten even te roken, soort van lichte "ontsnappingspoging". Misscchien begrijp je me niet als je zelf niet rookt, of leg ik het niet duidelijk uit dat kan ook, maar ik hoop dat je een beetje kunt begrijpen wat ik probeer te zeggen :)
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je hebt. Anders wel gelijk.

Heb zelf ook enorm krap gezeten. Eerste wat ik heb gedaan was stoppen met roken. Scheelt enorm veel geld.
Zie vorige reactie. 't Is niet enkel het krap zitten. Als dat alleen het probleem had geweest had het misschien makkelijker geweest om te stoppen.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Nerys het volgende:
Waarom ga jij in godsnaam niet naar de voedselbank?! Daar krijg je tenminste nog iets waar voedingswaarde in zit. En ook (tijdelijk) zonder fornuis kun je daar wat mee, want er zit brood in en groente en fruit die je ongekookt kunt eten. Met onvolwaardig voedsel hou je namelijk een groot deel van je depressie in stand.

Trouwens, ik heb hier nog een gasfornuis (zonder oven, zo'n plaat dus) met gasslang die nog goed is. Ik woon alleen wel in Zeist en heb geen auto. Misschien is er iemand hier op Fok die het naar je toe wilt brengen?
Dat ben ik wel van plan te gaan doen. Ik zal even mn trots opzij moeten zetten, want ik heb vernomen dat mocht je je nu aanmelden bij de voedselbank, dat tegenwoordig werkt met nummertje trekken en dat de mensen buiten staan te wachten. En ik kan me voorstellen dat je je dan aardig bekeken voelt. Maar ik zal morgen eens informeren :)

Zal ik je gasfornuis vermelden in mn FHF topic dat ik ga maken? Misschien woont er iemand bij jou in de buurt die hier in de buurt werkt misschien?
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:13 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
FOK! reddingsplan!
Mij is alleen ontgaan waarom je bent afgekeurd voor werk.
Waarom maak je geen lijstje met doelen voor jezelf.
Voor de rest zou ik bruikbare spullen van straat halen. Kan handig zijn.
Omdat ik momenteel in een depressie ben beland. Ik heb ze nu niet (meer?), maar vroeger had ik momenten dat ik er letterlijk aan dacht om uit te stappen.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:06:26 #129
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111816239
Ik ben even op je plaatsnaam gaan marktplaatsen

Kookplaat http://witgoed-apparatuur(...)%3D&fta_ind=8&fs=135 euro. Kosten heb je er zo uit. Met de vergelijking van de friet tent.

En koop er om te beginnen 1 wok bij. Daar kun je echt zoveel mee.

En TS ik wil beslist niet lullig doen. Maar het valt mij op dat we op zowat alles een ja maar antwoord krijgen. Of ligt dat aan mij?

En ik heb zelf ook gerookt en ben gestopt toen ik midden in mijn burn out zat.het is echt te doen... Maar..je moet wel willen. Nu ga ik andere dingen doen om te ontsnappen. Hardlopen bijvoorbeeld

[ Bericht 23% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 21-05-2012 01:25:59 ]
pi_111816517
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben even op je plaatsnaam gaan marktplaatsen

Kookplaat http://www.zoekplaats.nl/index.php?actie=plaats&zoek=alblasserdam 35 euro. Kosten heb je er zo uit. Met de vergelijking van de friet tent.

En koop er om te beginnen 1 wok bij. Daar kun je echt zoveel mee.

En TS ik wil beslist niet lullig doen. Maar het valt mij op dat we op zowat alles een ja maar antwoord krijgen. Of ligt dat aan mij?

En ik heb zelf ook gerookt en ben gestopt toen ik midden in mijn burn kut zat.het is echt te doen... Maar..nee moet wel willen. Nu ga ik andere dingen doen om te ontsnappen. Hardlopen bijvoorbeeld
Nee, dat ligt niet aan jou hoor :) Mij viel het zelf gisteravond ook op. Ik wilde er zelfs nog wat over schrijven namelijk, omdat ik me kan voorstellen dat ik daardoor de indruk wek bij sommigen dat ik overal een excuus voor probeer te verzinnen (wat dus níet zo is). Maar tegelijkertijd besefte ik dat wanneer ik dat zou schrijven, ik júist die indruk achterlaat bij sommige mensen, wat ik jammer zou vinden.. Vandaar. Maar je hebt gelijk. Oh shit, doe ik het wéér :@
pi_111816595
Ik heb heel lang gerookt en ben gestopt, gewoon van de een op andere dag. Je bespaart echt veel. Als je 175 te kort komt, dan moet je natuurlijk geen geld uitgeven aan shag/sigaretten, dat is het eerste waar je op kan bezuinigen. Dat geld kan je beter uitgeven aan goed voedsel of een bed/gasfornuis/koelkastje :)
  maandag 21 mei 2012 @ 01:22:35 #132
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111816666
Ik zag dat ik de verkeerde link had gegeven hier nog eens van die kookplaat http://witgoed-apparatuur(...)3D%3D&fta_ind=8&fs=1

Maar probeer wat met de tips te doen want het gaat je echt zoveel helpen.

En sorry voor mijn soms schandalige typefouten, ik heb een ding wat een hele rare manier van auto correct heeft.

En antwoord je nou alleen op wat je wilt beantwoorden of wat ? ;)
pi_111816796
Wederom, bedankt voor jullie tips! Morgen ga ik er mee aan de slag, even informatie inwinnen en zo. Druk schema dus! En aangezien het nu inmiddels alweer half 2 geworden is en ik morgen extra vroeg op wilde gaan staan, ga ik zometeen slapen. Ik hou het topic nog regelmatig maar kan niet beloven dat ik morgen zal reageren, ben savonds in mijn vaders huis en dat kan laat worden, vandaar. Maar dinsdag hebben jullie zowiezo bericht van me, inclusief updates! :)

Slaaplekker alvast voor iedereen! :*
  maandag 21 mei 2012 @ 01:32:35 #134
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111816930
Je moet het uiteindelijk zelf doen. Als je niks doet met wat wij zeggen dan heeft het geen zin.

Om vrienden te krijgen moet je eerst wat te bieden hebben en 'normaal' worden in de ogen van mensen. Elke dag afhaal eten is niet normaal. Ik zou zelf keihard wegrennen bij een man die niet kan koken. Ik ben namelijk geen huishoudsloof die voor een man gaat zorgen.
pi_111816962
Ik kan best koken hoor, ben alleen geen volledig keukenprins maar kan best een prakkie maken ofzo :)
pi_111817080
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:34 schreef billie1985 het volgende:
Ik kan best koken hoor, ben alleen geen volledig keukenprins maar kan best een prakkie maken ofzo :)
Maar waarom dan wel elke dag vette troep? Kost handenvol geld, wat je bespaart kan je besteden aan een pannetje en kookplaat. Of je stoomt groenten in de magnetron, gepofte aardappel is ook makkelijk, stuk beter dan die rommel
  maandag 21 mei 2012 @ 01:43:58 #137
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111817181
Pasta maak je met 2 pannen, maaltijdsoep 1 pan. Dat soort dingen en je kunt er meerdere dagen van eten.
pi_111817330
Ik geloof dat ik tóch een minder goede keukenprins ben dan ik dacht :@ Ik had t over prakkies, dat lukt me wel :P
  maandag 21 mei 2012 @ 01:55:15 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111817353
ga je nou een kookplaatje/fornuisje en pannen kopen of blijf je de komende maanden friet eten?
Een gedicht over Maanvis
pi_111817359
Wauw... bijna 3000 (!) views... Dit had ik niet verwacht mensen :@
  maandag 21 mei 2012 @ 01:55:45 #141
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111817361
Via internet kan je veel recepten opzoeken voor gezonde maaltijden. Dingen als een aardappel poffen kan je gewoon opzoeken op internet.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:56:03 #142
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111817371
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:53 schreef billie1985 het volgende:
Ik geloof dat ik tóch een minder goede keukenprins ben dan ik dacht :@ Ik had t over prakkies, dat lukt me wel :P
recepten op internet genoeg. Pasta je kookt water als het water kookt donder je de pasta erin. Ondertussen bak je het gehakt en je groentes als dat klaar is potje saus erdoor ff opwarmen en klaar. Pasta afgieten bon apetit.
  maandag 21 mei 2012 @ 01:56:24 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111817380
koken is echt zo makkelijk!
Een gedicht over Maanvis
pi_111817387
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:55 schreef Maanvis het volgende:
ga je nou een kookplaatje/fornuisje en pannen kopen of blijf je de komende maanden friet eten?
Ik ga in élk geval marktplaats afstruinen op het moment dat mijn geld gestort wordt, even wat reserveren.
pi_111817416
Dat was de fijnst lezende lange OP die ik me kan herinneren op FOK! :') Chapeau :D
pi_111817422
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

recepten op internet genoeg. Pasta je kookt water als het water kookt donder je de pasta erin. Ondertussen bak je het gehakt en je groentes als dat klaar is potje saus erdoor ff opwarmen en klaar. Pasta afgieten bon apetit.
Ik zal eens recepten op internet gaan opzoeken :)
pi_111817431
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
Dat was de fijnst lezende lange OP die ik me kan herinneren op FOK! :') Chapeau :D
Bedankt voor je bijdrage.
pi_111817453
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:59 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
Ja, sorry dat het weinig inhoudelijk is. Maar ik denk niet dat ik iets bij kan dragen wat niet al gezegd is, en iedereen zeurt altijd zo over van die alinealoze monsters vol spelfouten dat een goede TT ook wel benoemd mag worden :)
pi_111817456
2 uur op de klok, nu ga ik er echt in duiken! Tot snel mensen :) In de tussentijd hou ik het topic in de gaten via mn normale account maar vanwege de drukte zal ik morgen helaas niet kunnen reageren :@
  maandag 21 mei 2012 @ 02:01:21 #150
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111817461
Op de site van 24 kitchen bij de makkelijke maaltijd kijken. Staan ook voorbeeld filmpjes op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')