Nou ik geloof daar niet meer in.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
Dit dus. Bij het sporten komen er endorphines vrij die je een lekker gevoel geven. I
Sporten zelf helpt inderdaad niet. Je moet gaan sporten met andere mensen, want dat is veel leuker en dan krijg je die endorphine rush echt welquote:
Dan zit ik meer te ouwehoeren dus dat werkt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sporten zelf helpt inderdaad niet. Je moet gaan sporten met andere mensen, want dat is veel leuker en dan krijg je die endorphine rush echt wel
Jij bent de TS ook nietquote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zit ik meer te ouwehoeren dus dat werkt niet.
Ja dusquote:
Ja, erg mooie spreuken allemaal. Ik ken ze ook allemaal, heb ze wel 1000 keer tegen mezelf verteld. Maar naarmate je ze vaker op jezelf gaat toepassen, krijgen ze een stuk minder betekenis.quote:Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef Drugshond het volgende:
About breaking and/or falling down : Winston Churchill deed niks anders. He reached to top.
Joh?! Dat ik dáár niet aan gedacht heb.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:57 schreef wolkenkrabber het volgende:
Je kan beter gewoon werk zoeken, verdient beter dan een uitkering. Je komt onder de mensen dus kans is groter dat je je sociale netwerk uitbreid. Zit je ook niet de hele dag met jezelf en je gedachten opgescheept. Nutteloosheid is ook vaak een killer voor je gemoedstoestand. En ik krijg het idee dat je niet op jezelf vertrouwd. Je bent volwassen maak keuzes maak fouten leer ervan. Begin elke dag met een lach hoe moeilijk dat ook klinkt. En voor je huis je kan op marktplaats bijna alles gratis afhalen. Met een beetje geduld en wat verf heb je binnen no time een gezellig eigen huisje. Maar ik denk dat een vaste baan je goed zal doen.
Dankjewel! Erg lief!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef koekii het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen en je verdient een knuffel![]()
Dankjewelquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef MrBaas het volgende:
TS, veel succes met je leven weer een beetje op orde krijgen
Hm.. Ik weet het niet hoor... Zit je straks met zo'n groepje nikszeggende mensen elkaar een beetje awkward aan te kijken van "ja, en nu?" Lijkt me niks eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef BarrieButsers het volgende:
TS misschien zitten hier nog wat gezellige mensen tussen
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #9
Bedanktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Comp_Lex het volgende:
@TS: Ik vind het heel goed van je dat je dit verhaal opschrijft.
't Is geeneens een gekke gedachte. Ik kan je vertellen dat ik aardig wat bladzijden kan vullen denk ik zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef ravioland het volgende:
phoeh... wat een verhaal, misschien moet je gewoon echt een boek schrijven? wie weet
Ja inderdaad, echt respect voor die mensen!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef Chimpa het volgende:
Heftig verhaal, het is goed om het eens van je af te schrijven, zijn zoals je ziet hier genoeg mensen die het wel wat kunnen schelen.
Grote kans dat daar juist mensen zitten die dingen (zoals computers in elkaar zetten etc.) leuk vinden. Of misschien wel hele andere dingen. Daarnaast heb je sowieso al het onderwerp fok om over te praten, mocht er verder echt niks te bespreken zijn. En als het niks is ga je toch naar huis? Ben zelf niet naar zo'n meet geweest maar wel in het topic gelezen dat eigenlijk iedere meet erg geslaagd was.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Hm.. Ik weet het niet hoor... Zit je straks met zo'n groepje nikszeggende mensen elkaar een beetje awkward aan te kijken van "ja, en nu?" Lijkt me niks eerlijk gezegd
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Feeeeble het volgende:
Van mij krijg je ook een dikke knuffel TS![]()
Waar woon je eigenlijk? En heb je nog contact met je vader en is hij nog steeds met die vrouw?
Da's ook weer zoquote:Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grote kans dat daar juist mensen zitten die dingen (zoals computers in elkaar zetten etc.) leuk vinden. Of misschien wel hele andere dingen. Daarnaast heb je sowieso al het onderwerp fok om over te praten, mocht er verder echt niks te bespreken zijn. En als het niks is ga je toch naar huis? Ben zelf niet naar zo'n meet geweest maar wel in het topic gelezen dat eigenlijk iedere meet erg geslaagd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |