abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2012 @ 05:25:42 #76
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 20 mei 2012 @ 10:57:02 #77
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111774522
Je kan beter gewoon werk zoeken, verdient beter dan een uitkering. Je komt onder de mensen dus kans is groter dat je je sociale netwerk uitbreid. Zit je ook niet de hele dag met jezelf en je gedachten opgescheept. Nutteloosheid is ook vaak een killer voor je gemoedstoestand. En ik krijg het idee dat je niet op jezelf vertrouwd. Je bent volwassen maak keuzes maak fouten leer ervan. Begin elke dag met een lach hoe moeilijk dat ook klinkt. En voor je huis je kan op marktplaats bijna alles gratis afhalen. Met een beetje geduld en wat verf heb je binnen no time een gezellig eigen huisje. Maar ik denk dat een vaste baan je goed zal doen.
Scratch
  zondag 20 mei 2012 @ 11:44:43 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111775472
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:47 schreef bellabeauti het volgende:

[..]

Dit dus. Bij het sporten komen er endorphines vrij die je een lekker gevoel geven. I
Nou ik geloof daar niet meer in. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111777525
Ik heb het hele verhaal gelezen en je verdient een knuffel O+ Zoals de anderen hier al zeggen, zoek een leuke baan, krijg je er ook hopelijk leuke collega's bij. Je kunt altijd nog een leuke korte opleiding beginnen. Met een MBO startersdiploma maak je al gauw een begin.
  zondag 20 mei 2012 @ 13:12:34 #80
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111778068
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou ik geloof daar niet meer in. :{
Sporten zelf helpt inderdaad niet. Je moet gaan sporten met andere mensen, want dat is veel leuker en dan krijg je die endorphine rush echt wel :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 20 mei 2012 @ 14:25:47 #81
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111780919
TS, veel succes met je leven weer een beetje op orde krijgen ;)
pi_111781989
TS misschien zitten hier nog wat gezellige mensen tussen :)

Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #9
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:56:33 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111782392
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Sporten zelf helpt inderdaad niet. Je moet gaan sporten met andere mensen, want dat is veel leuker en dan krijg je die endorphine rush echt wel :)
Dan zit ik meer te ouwehoeren dus dat werkt niet. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_111784525
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan zit ik meer te ouwehoeren dus dat werkt niet. :D
Jij bent de TS ook niet :7
  zondag 20 mei 2012 @ 15:47:58 #85
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111784674
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij bent de TS ook niet :7
Ja dus :') ?
  zondag 20 mei 2012 @ 15:48:59 #86
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111784707
@TS: Ik vind het heel goed van je dat je dit verhaal opschrijft.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111786686
Zodra je wat positiever gaat denken (is niet zo moeilijk als het lijkt, gewoon stapje voor stapje), zit je waarschijnlijk een stuk beter in je vel. En dan blijkt je verleden waarschijnlijk ook minder heftig en allesbepalend te zijn dan je nu denkt. Zijn genoeg mensen met een rotverleden wie het lukt om gelukkig te zijn :) Probeer zelfmedelijden te vervangen door respect en bewondering voor jezelf. Zelfs gedurende dit topic worden je reacties steeds positiever dus denk dat het je echt wel gaat lukken om een beetje gelukkiger te worden ^O^
Raak en plezierig.
pi_111787716
phoeh... wat een verhaal, misschien moet je gewoon echt een boek schrijven? wie weet
pi_111787791
Heftig verhaal, het is goed om het eens van je af te schrijven, zijn zoals je ziet hier genoeg mensen die het wel wat kunnen schelen.
pi_111789208
Zo. Even een stukje erbij geschreven. Ik hoop dat jullie begrijpen dat het best wat moeite en energie kost om terug te gaan in de tijd, inclusief alles wat daar bij naar boven komt. Er komt dus nog meer aan.

En dan nu eerst even reageren op de reacties :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_111789634
quote:
12s.gif Op zondag 20 mei 2012 05:25 schreef Drugshond het volgende:
About breaking and/or falling down : Winston Churchill deed niks anders. He reached to top.
Ja, erg mooie spreuken allemaal. Ik ken ze ook allemaal, heb ze wel 1000 keer tegen mezelf verteld. Maar naarmate je ze vaker op jezelf gaat toepassen, krijgen ze een stuk minder betekenis.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:57 schreef wolkenkrabber het volgende:
Je kan beter gewoon werk zoeken, verdient beter dan een uitkering. Je komt onder de mensen dus kans is groter dat je je sociale netwerk uitbreid. Zit je ook niet de hele dag met jezelf en je gedachten opgescheept. Nutteloosheid is ook vaak een killer voor je gemoedstoestand. En ik krijg het idee dat je niet op jezelf vertrouwd. Je bent volwassen maak keuzes maak fouten leer ervan. Begin elke dag met een lach hoe moeilijk dat ook klinkt. En voor je huis je kan op marktplaats bijna alles gratis afhalen. Met een beetje geduld en wat verf heb je binnen no time een gezellig eigen huisje. Maar ik denk dat een vaste baan je goed zal doen.
Joh?! Dat ik dáár niet aan gedacht heb.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef koekii het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen en je verdient een knuffel O+
Dankjewel! Erg lief! O+
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef MrBaas het volgende:
TS, veel succes met je leven weer een beetje op orde krijgen ;)
Dankjewel :)
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef BarrieButsers het volgende:
TS misschien zitten hier nog wat gezellige mensen tussen :)

Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #9
Hm.. Ik weet het niet hoor... Zit je straks met zo'n groepje nikszeggende mensen elkaar een beetje awkward aan te kijken van "ja, en nu?" Lijkt me niks eerlijk gezegd :@
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Comp_Lex het volgende:
@TS: Ik vind het heel goed van je dat je dit verhaal opschrijft.
Bedankt :)
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef ravioland het volgende:
phoeh... wat een verhaal, misschien moet je gewoon echt een boek schrijven? wie weet
't Is geeneens een gekke gedachte. Ik kan je vertellen dat ik aardig wat bladzijden kan vullen denk ik zo.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef Chimpa het volgende:
Heftig verhaal, het is goed om het eens van je af te schrijven, zijn zoals je ziet hier genoeg mensen die het wel wat kunnen schelen.
Ja inderdaad, echt respect voor die mensen! ^O^ Ik heb namelijk zelf de gedachte dat de mensen met de meest nuttige tips en adviezen uit een zelfde hoek komen, om het zo maar eens te zeggen.
  zondag 20 mei 2012 @ 17:56:57 #92
365231 Fera
Fire & Blood
pi_111790568
Eerlijk gezegd kreeg ik hier waterige oogjes van. Ook omdat het voor een deel herkenbaar is (gepest en genegeerd op school, ouders gescheiden toen ik 15 was, moeder verliefd op een ander ...). Wat een ellende heb jij meegemaakt. Damn, geen mens die dat verdient. :N
Ik vind je wel heel sterk TS, dat je toch jezelf hebt weten losrukken van je vader en voor jezelf hebt gekozen. Zat mensen die dat niet kunnen en langzaam wegkwijnen.

Als ik uit ervaring mag spreken, zou ik wel proberen contact op te nemen met je moeder. Mijn moeder is ook weggegaan vanwege een andere man en toen ik zag hoeveel verdriet mijn vader had, hoefde ik niet twee keer na te denken voordat ik zijn kant koos. Ik was heel erg kwaad op haar, ze had me pijn gedaan en ik voelde me verlaten. Terwijl ik dit typ komen de herinneringen weer naar boven, ik weet hoe diep je daardoor geraakt kan worden.
Jaren later heb ik langzaam, voornamelijk via mijn broertje, weer contact met haar gekregen. In het begin nogal stroef en was ik koud en afstandelijk naar haar toe, ik had moeite met vergeven. Maar we hebben op een gegeven moment een heel goed gesprek gehad. Ze vertelde hoeveel spijt ze had van dingen en hoe graag ze contact met ons wilde, maar het niet durfde omdat ze dacht dat we nog boos waren. Terwijl ik aan de andere kant dacht: "Zie je wel, ze toont geen interesse". Mijn vader heeft ook aardig aan dat beeld meegeholpen. Ik kreeg ook verhalen van haar kant te horen, waardoor ik de dingen toch weer anders ben gaan zien...

Geloof me TS, het is het proberen waard. Het kan tegenvallen, dat klopt, maar je hebt in feite niets te verliezen. Maar als het goed gaat, dan heb je wel je moeder terug. Ik kan met recht zeggen, hoe kwaad ik ook was, dat mijn moeder nu een van mijn beste vriendinnen is. We delen heel veel samen en zijn nog closer dan voor de scheiding. Ook is mijn moeder veranderd, ze is veel gelukkiger. Ze straalt. Het klinkt misschien raar, maar scheiden is het beste wat mijn ouders ooit hebben kunnen doen. Nu zie ik dat, toen nog niet. Toen was er alleen nog maar woede, pijn en verdriet. Als je daar overheen kunt stappen, kan het je iets waardevols opleveren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_111791003
Van mij krijg je ook een dikke knuffel TS O+
Waar woon je eigenlijk? En heb je nog contact met je vader en is hij nog steeds met die vrouw?
pi_111791361
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:35 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Hm.. Ik weet het niet hoor... Zit je straks met zo'n groepje nikszeggende mensen elkaar een beetje awkward aan te kijken van "ja, en nu?" Lijkt me niks eerlijk gezegd :@

Grote kans dat daar juist mensen zitten die dingen (zoals computers in elkaar zetten etc.) leuk vinden. Of misschien wel hele andere dingen. Daarnaast heb je sowieso al het onderwerp fok om over te praten, mocht er verder echt niks te bespreken zijn. En als het niks is ga je toch naar huis? Ben zelf niet naar zo'n meet geweest maar wel in het topic gelezen dat eigenlijk iedere meet erg geslaagd was. :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_111791420
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Feeeeble het volgende:
Van mij krijg je ook een dikke knuffel TS O+
Waar woon je eigenlijk? En heb je nog contact met je vader en is hij nog steeds met die vrouw?
O+
Ik woon in Alblasserdam, een klein dorpje in de omgeving Rotterdam. Ja ik heb nog contact met mijn vader, dat moet ook wel want ik moet érgens mijn was doen en die dingen. Nee hij is niet meer met die vrouw (gelukkig) Die vrouw bleek achteraf een profiteur die mijn vaders goedheid wilde misbruiken (zodat zij onderdak en eten had en zulks) Later zijn ze uit elkaar gegaan, maar ontmoetten elkaar nog enkel in de weekenden, bij haar (dochter, daar woonde ze na de break) thuis. Mijn vader is in coma terecht gekomen doordat hij van een trap is gevallen richting de kelder. Daar heeft hij uren gelegen en is 'sochtends pas opgemerkt door de dochter van mijn vaders exvriendin. Wij (de mensen die mijn vaders exvriendin ook kennen) vermoeden dat zij hem in die kelder heeft gegooid toen mijn vader daar dronken was, zodat zij mn vaders bankpas kon overnemen en geld kon pinnen (wat ze dus in de weken daarna ook gedaan heeft, ze wist mn vaders pincode bleek achteraf). Gevolg: 1690 euro foetsie. Grotendeels gepind toen mijn vader weekendverlof had. We hebben advies gevraagd voor een rechtzaak, maar mijn vader wilt daar niet aan meewerken (ja, ik weet het, zeg maar niks...) en de kans dat we ooit iets van dat geld terug zouden zien was heel klein werd ons verteld.
  zondag 20 mei 2012 @ 18:16:50 #96
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111791425
TS, wat doe je nu eigenlijk de hele dag dan?
  zondag 20 mei 2012 @ 18:17:53 #97
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111791468
Zoek je wel werk dan??
Scratch
pi_111791497
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Grote kans dat daar juist mensen zitten die dingen (zoals computers in elkaar zetten etc.) leuk vinden. Of misschien wel hele andere dingen. Daarnaast heb je sowieso al het onderwerp fok om over te praten, mocht er verder echt niks te bespreken zijn. En als het niks is ga je toch naar huis? Ben zelf niet naar zo'n meet geweest maar wel in het topic gelezen dat eigenlijk iedere meet erg geslaagd was. :)
Da's ook weer zo :) Ik zal het eens heroverwegen :P

Ik ga zometeen even een blokje lopen, even wat zon opvangen en daarna naar de patatboer. Daarna zal ik even wat gaan proberen te relaxen en daarna een stukje hardlopen :) Ik laat jullie vanavond zowiezo weten hoe het gegaan is! :)
  zondag 20 mei 2012 @ 18:19:44 #99
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111791545
Heb je geen gezondheidsklachten? Hoelang eet je al 7x per week friet/patat ?
  zondag 20 mei 2012 @ 18:22:21 #100
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111791659
Hey billie,

Ik heb je verhaal gelezen, erg heftig, ik herken er veel in. ik hoop dat ook jij het geluk gaat vinden. Mij lukt het momenteel ook nog niet, maar ik weet zeker dat het voor iedereen is weggelegd.

ik heb inmens veel respect voor mensen als jij. Hele dikke knuffel O+
In life, every ending is a new beginning..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')