abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 13:53:38 #181
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111828883
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:05 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening. Daar gaan we eerst mijn financien op recht proberen te krijgen met schuldeisers, regelingen treffen en zo. Misschien kwijtschelding?

Kwijtschelding krijg je pas na drie jaar. Ik zou dus als ik jou was hard overwegen om te stoppen met roken, en je overige shit op orde te krijgen. Je krijgt in de schuldhulpverlening namelijk een paar tientjes leefgeld per week. En daar moet je van eten, je haar mee wassen en je billen mee afvegen. Momenteel spendeer jij 42 euro per week aan patat ALLEEN al. Daar moet je in de WSNP van leven...
pi_111830873
TS, kwijtschelding is geen oplossing, kom met betere ideeen. Je struint marktplaats af voor spullen. Heelveel mensen zetten daar niks op. Ga langs de deuren. Ik ken een iemand die ook langs de deuren ging en aan mensen vroeg of ze nog wat spullen hadden voor een goed doel. Die verkocht hij dan en gaf het geld aan WNF. Hij hield alleen ook veel spullen over. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen maar dan niet aan een goed doel geven. Voor de rest zou ik vooral doorgaan met verbetering. je moet niet teveel met de negatieve reacties zitten. Maar ze hebben wel gedeeltelijk gelijk. Je bent jong en gezond en moet dus uit de bijstand komen en een baan krijgen.
:)
pi_111830983
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
TS, kwijtschelding is geen oplossing, kom met betere ideeen. Je struint marktplaats af voor spullen. Heelveel mensen zetten daar niks op. Ga langs de deuren. Ik ken een iemand die ook langs de deuren ging en aan mensen vroeg of ze nog wat spullen hadden voor een goed doel. Die verkocht hij dan en gaf het geld aan WNF. Hij hield alleen ook veel spullen over. Als ik jou was zou ik hetzelfde doen maar dan niet aan een goed doel geven. Voor de rest zou ik vooral doorgaan met verbetering. je moet niet teveel met de negatieve reacties zitten. Maar ze hebben wel gedeeltelijk gelijk. Je bent jong en gezond en moet dus uit de bijstand komen en een baan krijgen.
Oplichting om uit de problemen te komen? :')
  maandag 21 mei 2012 @ 15:23:53 #184
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111832743
Als je in de schuldhulpverlening gaat kan je niet gaan studeren en al helemaal niet gaan bijlenen. Voorwaarde is geen nieuwe schulden maken. Kwijtschelding krijg je na 3 jaar... Hate to brake your bubble. En mischien zijn de dingen die ik zeg niet de leukste om te horen maar je moet wel realistisch blijven...maar goed
Scratch
pi_111833843
Ts, misschien kan je een baan zoeken waar ze de opleiding bij doen? in de zorg bijv komt dat vaak voor, misschien ook wel in andere sectoren?
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 15:59:54 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111834223
Hier meer info over de voedselbank. http://www.voedselbankdordrecht.nl/aanmelden.html
De eisen zijn erg streng en je moet al je rekeningafschriften meenemen geloof ik :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111838474
Hoi mensen, even een kleine update:

Niet veel later dan mijn laatste berichtje heb ik een epileptische aanval gekregen toen ik achter m'n computer zat. Ik heb mijn vader gebeld met de vraag of hij mij kon ophalen. Dat heeft ie gedaan, en zometeen ga ik naar bed toe. Ben kapot namelijk. Voor degenen die niet weten wat een epileptische aanval inhoudt: dan is er als het ware "kortsluiting" in je hersens en begin je spastisch alle spieren uit je lichaam te bewegen. In m'n hoofd is het nu momenteel hectisch, daarom ga ik zometeen slapen, ben verrot. morgen hoop ik wat beter te zijn, en omdat ik nu typ via een mobieltje kan ik nu niet op berichten reageren. Ik ga m'n best doen om morgen weer een stuk fitter te zijn dan ik me nu voel.

Alvast bedankt voor jullie begrip :*
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  maandag 21 mei 2012 @ 17:56:05 #188
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111839031
Heftig. Vragen voor later:
Heb je dit al vaker gehad? En heeft dit te maken met je lifestyle?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:34:48 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111840750
beterschap billie!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111880314
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef MrBaas het volgende:
Heftig. Vragen voor later:
Heb je dit al vaker gehad? En heeft dit te maken met je lifestyle?
Uhm... Ze zeggen dat stress mogelijk een triggerende factor is, dus om antwoord te geven op je vraag: Het zou kunnen

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef Maanvis het volgende:
beterschap billie!
Thanks! :) Ik ben nu inmiddels weer in mijn eigen huis, met een schram op mn kop van het schuren over de vloer, pijn in mn nek en een zere schouder. Maar ook dat gaat weer voorbij :)

Ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal de oude ben, meestal duurt dat enkele dagen dus ik ga het komende dagen even rustig aan doen.

De zorg- en huurtoeslag is overgemaakt zag ik, dus ik ga zometeen even boodschappen doen en de rest van de avond ben ik van plan om weinig achter de computer te zitten, maar zal hier en daar even meekijken :)

Tot zover, iedereen ontzettend bedankt voor de goede steun, ook via PM :*

Ik ben snel weer terug om de laatste stand van zaken door te geven :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:00:24 #191
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_111885275
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, even een kleine update:

Niet veel later dan mijn laatste berichtje heb ik een epileptische aanval gekregen toen ik achter m'n computer zat. Ik heb mijn vader gebeld met de vraag of hij mij kon ophalen. Dat heeft ie gedaan, en zometeen ga ik naar bed toe. Ben kapot namelijk. Voor degenen die niet weten wat een epileptische aanval inhoudt: dan is er als het ware "kortsluiting" in je hersens en begin je spastisch alle spieren uit je lichaam te bewegen. In m'n hoofd is het nu momenteel hectisch, daarom ga ik zometeen slapen, ben verrot. morgen hoop ik wat beter te zijn, en omdat ik nu typ via een mobieltje kan ik nu niet op berichten reageren. Ik ga m'n best doen om morgen weer een stuk fitter te zijn dan ik me nu voel.

Alvast bedankt voor jullie begrip :*
Dat lijkt me schrikken.
Heb je een geschiedenis met epilepsie?

En het is niet gek dat je verrot bent, het is voor je lichaam net alsof je een complete marathon hebt gelopen. (ik heb zelf geen epilepsie, maar werk wel samen met mensen met epilepsie)
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:15:37 #192
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111897060
Waarom krijg ik ineens trek in een broodje aap??
Scratch
pi_111897715
Beste Billie, je verhaal neerzetten is 1 ding, jammer voor je dat er tegenwoordig weinig positieve dingen zijn te vinden.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:40:09 #194
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_111899146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Mag ik vragen waarom?
pi_111899865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat lijkt me schrikken.
Heb je een geschiedenis met epilepsie?

Ik heb inderdaad een geschiedenis met epilepsie. Vanaf mijn 12 slik ik daar Depakine Chrono 300 voor.
quote:
En het is niet gek dat je verrot bent, het is voor je lichaam net alsof je een complete marathon hebt gelopen. (ik heb zelf geen epilepsie, maar werk wel samen met mensen met epilepsie)
Dan heb je het nog enkel over het lichamelijke gedeelte. Ik kan je zeggen, misschien heb je dat es meegemaakt bij anderen, een tongbeet (zoals ik die gisteren had) voelt op zn zachtst gezegd, niet prettig... Maar daarnaast ben je de tijd daarna ook even in de war, zoals net, ben 2 keer teruggegaan naar de winkels omdat ik wat was vergeten mee te nemen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Billie, je verhaal neerzetten is 1 ding, jammer voor je dat er tegenwoordig weinig positieve dingen zijn te vinden.
Wat bedoel je precies?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef henrivo het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom?
Daar ben ik ook erg nieuwschierig naar. Je trekt mijn verhaal toch niet in twijfel? En mocht dat wel zo zijn, stel je dan eens de vraag of dat misschien komt door het tekort aan inlevingsvermogen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:28 #196
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111899878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef wolkenkrabber het volgende:
Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_111899950
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gevoel heb ik en ook andere heel sterk inderdaad.
Wil je bewijs? En in welke vorm wil je dat?
pi_111900546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?

De laatste reacties spreken boekdelen.
pi_111901023
Zou het enorm jammer vinden als er ook maar IEMAND is die denkt dat ik dit zomaar even uit mn mouw schudt... Ik zet hier mn halve levensverhaal op, oke dan wel "anoniem", maar als je om die reden een stempel krijgt opgedrukt, jammer... Heel jammer... Gelukkig zijn er een aantal die weten van mn situatie, ook voordat ik dit account en topic aanmaakte.
pi_111901693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef billie1985 het volgende:
Zou het enorm jammer vinden als er ook maar IEMAND is die denkt dat ik dit zomaar even uit mn mouw schudt... Ik zet hier mn halve levensverhaal op, oke dan wel "anoniem", maar als je om die reden een stempel krijgt opgedrukt, jammer... Heel jammer... Gelukkig zijn er een aantal die weten van mn situatie, ook voordat ik dit account en topic aanmaakte.
Joh, niks van aantrekken wat eeb ander erover denkt of zegt. Er zullen altijd mensen zijn die je wantrouwen. Lekker laten lullen :)
pi_111902361
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Joh, niks van aantrekken wat eeb ander erover denkt of zegt. Er zullen altijd mensen zijn die je wantrouwen. Lekker laten lullen :)
Nee, ja, wat kan ik zeggen? Wil geen mensen uit dit topic wegsturen maar mocht er ook maar iemand zijn die mn verhaal in twijfel trekt, verzoek ik om gewoon niet te reageren.... Ik denk dat dat de meest wijze oplossing is :)
pi_111905873
Wow, ik herken echt veel in dit verhaal. :{

Ik zou gewoon echt stoppen met roken, die rotzooi wordt steeds duurder. En gewoon je overige uitgaven bekijken.
Je internet bijvoorbeeld, tv enzo. En kappen met patat eten. Als je bij de aldi of lidl boodschappen doet, scheelt het ook al een hoop.
pi_111913257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Nee, ja, wat kan ik zeggen? Wil geen mensen uit dit topic wegsturen maar mocht er ook maar iemand zijn die mn verhaal in twijfel trekt, verzoek ik om gewoon niet te reageren.... Ik denk dat dat de meest wijze oplossing is :)
Als ze zich eraan houden wel. Anders gewoon negeren :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:53:19 #204
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111915917
Ik zeg niet dat je liegt... Ik zeg dat je dingen erbij vergeet te melden... Je hebt altijd zelf ook schuld aan je situatie... Daarnaast vind ik dat je teveel smoesjes gebruikt... Iedereen heeft met je te doen ook ik.. Maar als je wilt dat t beter word moet je stappen gaan ondernemen... Dan kan je wel hier op een.forum te horen krijgen dat t allemaal zo erg is voor je maar daar heb je niks aan.. En waarschijnlijk ga je dan zelf ook denken oo jee ja het is wel erg allemaal... Daarnaast schuldhulpverlening en studie is geen.realistische optie... Je bent van.plan erbij te gaan lenen. Dus kortom je idee was lenen om je schulden af te betalen.om vervolgens je lening af te betalen... Wat is je plan B???
Wat rechten student hiervoor zei ben ik het ook mee eens...
Mischien.is het hard en.niet aardig maar de wereld kan hard en niet aardig zijn... Daarnaassr het is niet zo gek dat je niet goed in je vel zit... Je werkt/studeert niet dus daar kan je geen voldoening uit halen... Je huisje is kaal dat doet ook geen wonderen voor je gemoedstoestand... Je eet ongezond je sport niet. Dit zijn allemaal dingen die ervoor zorgen dat je een stuk ongelukkiger bent..

Als ik iemand ontmoet en die persoon is niet positief ingesteld 9 van de 10 keer blijf ik uit de buurt... Zo zijn mensen nou eenmaal... Als je iemand wat langer kent en.die gaat door een.dip heen.is het wat anders... Maar als die dip 5 jaar duurt neem je uiteindelijk afstand... Dus wat ik eigenlijk wil zeggen.is... Sta op en ga streven naar een beter leven...

[ Bericht 3% gewijzigd door wolkenkrabber op 25-05-2012 05:19:48 ]
Scratch
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:12:29 #205
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_111962813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef billie1985 het volgende:
Ik heb inderdaad een geschiedenis met epilepsie. Vanaf mijn 12 slik ik daar Depakine Chrono 300 voor.
Ik ken deze medicijn, een maat van me (ook collega) slikt deze ook.
Maar heb je er vaak last van?

quote:
Dan heb je het nog enkel over het lichamelijke gedeelte. Ik kan je zeggen, misschien heb je dat es meegemaakt bij anderen, een tongbeet (zoals ik die gisteren had) voelt op zn zachtst gezegd, niet prettig... Maar daarnaast ben je de tijd daarna ook even in de war, zoals net, ben 2 keer teruggegaan naar de winkels omdat ik wat was vergeten mee te nemen.
Dat heb ik wel eens meegemaakt op mijn werk, ik werk in de sociale werkvoorziening (ben ook voorzien van een EHBO diploma)
En daar heb ik een aantal collega's met epilepsie.

En het in de war zijn is ook iets wat erbij kan horen, want het is toch een behoorlijke rommel wat signalen in je hersenen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_111987897
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

Ik ken deze medicijn, een maat van me (ook collega) slikt deze ook.
Maar heb je er vaak last van?
Nouja, wat is vaak? De laatste jaren 1 x per 2-3 maanden waar dat vroeger veel ruimer lag.

quote:
Dat heb ik wel eens meegemaakt op mijn werk, ik werk in de sociale werkvoorziening (ben ook voorzien van een EHBO diploma)
En daar heb ik een aantal collega's met epilepsie.

En het in de war zijn is ook iets wat erbij kan horen, want het is toch een behoorlijke rommel wat signalen in je hersenen.
Klopt, de vergelijking van een marathon lopen is zo gek nog niet, lichamelijk. Geestelijk ben je gewoon enorm... In de war... Kan het niet anders beschrijven. Vergelijk het met knetter stoned zijn, dat komt misschien het dichtste in de buurt?

Teven een kleine (nouja, kleine?) update! Positief nieuws :)

Mijn stagebegeleider hadden afgelopen dagen contact over mijn vloer (die er dus niet is) en hij heeft met wat andere mensen geregeld dat ik een nieuwe laminaatvloer krijg, helemaal gratis! :D

Dus vanavond rond 11 uur komen ze hier de platen brengen zodat ze kunnen "wennen" aan het klimaat ofzo, en ze willen me zelfs helpen met leggen! Al moet dat geen probleem zijn lijkt me? Nog nooit laminaat gelegd :P

Aldus de update, verder weinig verandering. Met dit mooie weer ga ik heus naar buiten hoor, maar het zou toch leuker zijn om (veel) vrienden te hebben om mee af te spreken :@
pi_111988064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:53 schreef wolkenkrabber het volgende:
Epilepsie word meestal.niet getriggerd door stress net zoals yet niet erfelijk is vermeld ik maar even bij... Ik zeg niet dat je liegt... Ik zeg dat je dingen erbij vergeet te melden... Je hebt altijd zelf ook schuld aan je situatie...
Hier stopte ik met lezen. Nog zo iemand die alles zo goed weet, maar overduidelijk niet uit eenzelfde situatie komt.
pi_111988201
Hey billy, super! Wat lief van ze! :)
pi_111988578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef LaLouchi het volgende:
Hey billy, super! Wat lief van ze! :)
Ja, top he? :D
pi_111988738
Ja echt geweldig! Scheelt al een hoop! Nu nog een fornuisje en meubeltjes. Je komt er wel! Super dat dit nu gebeurd! Gun het je zo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')