abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111817475
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, sorry dat het weinig inhoudelijk is. Maar ik denk niet dat ik iets bij kan dragen wat niet al gezegd is, en iedereen zeurt altijd zo over van die alinealoze monsters vol spelfouten dat een goede TT ook wel benoemd mag worden :)
Alright, thanks! ^O^ Ja, wat kan ik zeggen.. Iedereen heeft toch Nederlands geleerd op school? :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_111817888
Je negeert mijn reactie al 2x, dan mag je ook lekker oprotten van mij. Probeer ik je te helpen, is het nog niet goed.
  maandag 21 mei 2012 @ 02:40:20 #153
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111817942
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Rechten_Student het volgende:
Je negeert mijn reactie al 2x, dan mag je ook lekker oprotten van mij. Probeer ik je te helpen, is het nog niet goed.
Krijg je niet genoeg aandacht thuis ofzo? :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111818107
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:35 schreef Rechten_Student het volgende:
Dat weet ik, dat was ook een bewuste keuze van mij. Ik wilde je niet beledigen, dus leek het me beter om er niet op in te gaan.
pi_111818110
Nu echt slapen.
pi_111818509
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 02:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Krijg je niet genoeg aandacht thuis ofzo? :')
Als ik niet genoeg aandacht kreeg, zou ik TS niet willen helpen maar zelf aandacht zoeken. En nu je mond dicht houden, hippie. Ga je maar bezighouden met je katten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 03:02 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat was ook een bewuste keuze van mij. Ik wilde je niet beledigen, dus leek het me beter om er niet op in te gaan.
Mij beledigen? Waarom zou je mij beledigen? :') Waarom zeg je het trouwens niet de 1e x dan, dan had ik die 2e reactie echt niet geplaatst hoor.

Stank voor dank ook nog eens, het is nooit goed met jullie soort. Altijd maar aanhouden op die bijstandsuitkering terwijl jullie er zo uit kunnen stappen.

Lekker niks doen de hele dag, terwijl mijn ouders elke dag 8 uur (of zelfs meer soms) moeten werken en 52% van hun inkomen moeten afdragen om mensen zoals jou tevreden te stellen. Geld innen kunnen jullie wel, maar als je een tegenprestatie vraagt of gewoon vraagt om te gaan werken, O JEETJE, dan heb je de poppen aan het dansen.

Mensen moeten eenmaal met tegenslagen te werk gaan, en jij ook. Dagelijks hebben miljoenen mensen stress, maar die zetten ook door. WELKOM IN HET ECHTE LEVEN ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 06:35:11 #157
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111818538
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 06:21 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Als ik niet genoeg aandacht kreeg, zou ik TS niet willen helpen maar zelf aandacht zoeken. En nu je mond dicht houden, hippie. Ga je maar bezighouden met je katten.

[..]

Mij beledigen? Waarom zou je mij beledigen? :') Waarom zeg je het trouwens niet de 1e x dan, dan had ik die 2e reactie echt niet geplaatst hoor.

Stank voor dank ook nog eens, het is nooit goed met jullie soort. Altijd maar aanhouden op die bijstandsuitkering terwijl jullie er zo uit kunnen stappen.

Lekker niks doen de hele dag, terwijl mijn ouders elke dag 8 uur (of zelfs meer soms) moeten werken en 52% van hun inkomen moeten afdragen om mensen zoals jou tevreden te stellen. Geld innen kunnen jullie wel, maar als je een tegenprestatie vraagt of gewoon vraagt om te gaan werken, O JEETJE, dan heb je de poppen aan het dansen.

Mensen moeten eenmaal met tegenslagen te werk gaan, en jij ook. Dagelijks hebben miljoenen mensen stress, maar die zetten ook door. WELKOM IN HET ECHTE LEVEN ;)
Wat een verschrikkelijk achterlijke reactie.
Een beetje stress valt hier niet mee te vergelijken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111818682
quote:
13s.gif Op maandag 21 mei 2012 06:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk achterlijke reactie.
Een beetje stress valt hier niet mee te vergelijken.
Een achterlijke reactie, waarom? Omdat ik TS een reality check geef? De wereld is nou eenmaal niet makkelijk...En wat verwacht je anders van mij? Dat ik poeslief ga zijn als TS eerst zielig komt doen in de OP en daarna zich te hoog voelt om te reageren op mijn posts?

Jullie hippies :') !!
  maandag 21 mei 2012 @ 07:13:09 #159
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111818710
Mensen met een VVD-mentaliteit. :r
Zeker nog nooit gehoord van empathie.

En als je inderdaad een rechtenstudent bent: daar hebben we er al veel te veel van. Ga iets nuttigs studeren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111818719
Goed ts, van dat bureautje! Heb je iig iets om aan te zitten. Kwa voedselbank zou ik even over mijn gene stappen, dan heb je iig gezond te eten. Elke dag patat is natuurlijk niet goed en lijkt me ook niet echt lekker.

Goed bezig iig, nu actie ondernemen. Yes you can! ;)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 21 mei 2012 @ 08:04:25 #161
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111819120
Nog eens heel lang over dit topic nagedacht.
TS reageert maar op de helft en de andere helft is vaak niet goed. Ik krijg steeds meer de indruk dat het maar een beetje aan moet komen waaien. Maar helaas zo werkt het niet en ik denk ook dat je een beetje uit moet kijken met zo'n instelling.

Je komt iedere maand 175 euro tekort. Vreet iedere dag friet bij de patatboer op rekening dan wel. Maar dat moet ook ooit afbetaald worden.terwijl als je een 2 pit kookplaatje koopt en bijvoorbeeld 1 wok je heel wat goedkoper kan eten. De voedselbank vind je gênant maar met een enorme rekening bij de friet boer zitten niet of wat? Die voedselbank is er voor mensen als jij. En ik kan me niet voorstellen dat je vader niet 1 of 2 pannetjes voor je heeft staan.

En als je zo enorm in de knel zitten financieel en wel kunnen roken.. Dat slaat helemaal nergens op en ik hoop dat je dat zelf ook beseft. Het kunnen 'ontsnappen' vind ik de grootste flauwekul die er bestaat want daar zijn ook alternatieve manieren voor. Sport bijvoorbeeld.

Als je eenmaal iets om op de koken hebt wil ik best helpen met eten bedenken wat onder de 5 Euro per dag blijft. Vaak nog minder ook.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 21 mei 2012 @ 08:28:40 #162
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_111819360
Toen ik heel diep in de put zat zei een vriendin tegen me (toen ze me spuuugzat was aldat geklaag en zo) iedereen heeft problemen... Nu een paar jaar later begrijp ik pas echt wat die zin waard was... Ik ken een meisje en haar moeder was m gewoon gesmeerd naar het buitenland. Laat haar 17jarige dochter achter in een huis met flinke huurachterstand en dreiging om uit huis gezet te worden. Meisje is gaan werken, alles afbetaald.Moeder komt terug sloten zijn verwisseld. Toen stond ze op straat.. Zo kan ik ontzettend veel voorbeelden gaan opnoemen maar goed, wat ik.probeerde te zeggen met werk of wat dan ook... Je kan wel wachten tot iemand naar je toekomt en al je problemen voor je oplost maar dat gaat gewoon niet gebeuren. bijstand is wat 800 euro per maand.. Als je gaat studeren krijg je max 600 stufie. Als je 1 dag in de week werkt komt je op 800 of 900 per maand uit.... Je zult wel wat meer moeten gaan werken dus... Hoop wel dat als goed voor je uitpakt
Scratch
pi_111824412
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog eens heel lang over dit topic nagedacht.
TS reageert maar op de helft en de andere helft is vaak niet goed.
Hoe kom je daar zo bij? Ik geloof dat ik niemands suggestie direct heb afgekeurd of heb weggemoffeld?
quote:
Ik krijg steeds meer de indruk dat het maar een beetje aan moet komen waaien.
Dan zit je er naast.
quote:
Maar helaas zo werkt het niet en ik denk ook dat je een beetje uit moet kijken met zo'n instelling.

Je komt iedere maand 175 euro tekort. Vreet iedere dag friet bij de patatboer op rekening dan wel.
Dat op rekening is iets van de laatste maanden. Dat doe ik enkel in de laatste dagen van de maand, voordat mijn zorg- en huurtoeslag wordt overgemaakt. Dan haal ik die "schade" van dat geld in.
quote:
Maar dat moet ook ooit afbetaald worden.terwijl als je een 2 pit kookplaatje koopt en bijvoorbeeld 1 wok je heel wat goedkoper kan eten. De voedselbank vind je gênant maar met een enorme rekening bij de friet boer zitten niet of wat?
Die mensen weten van mijn financiele situatie en begrijpen het. Buiten hen is er niemand die daar weet van heeft. Zodra je bij de voedselbank een nummertje moet trekken en buiten staan wachten, voel je je toch een soort attractie waar mensen naar kijken
quote:
Die voedselbank is er voor mensen als jij.
Dat weet ik, daarom wil ik er ook gebruik van gaan maken
quote:
En ik kan me niet voorstellen dat je vader niet 1 of 2 pannetjes voor je heeft staan.
Dat is best mogelijk, dat jij je dat niet kunt voorstellen.
quote:
En als je zo enorm in de knel zitten financieel en wel kunnen roken.. Dat slaat helemaal nergens op en ik hoop dat je dat zelf ook beseft.
Ik weet dat roken dom en stom is, dat weet ik maar al te goed. Net zo goed als dat ik weet dat het verdomd verleidelijk is om er 1 te pakken als je WEER een rekening ziet terugkomen en het even niet meer weet.
quote:
Het kunnen 'ontsnappen' vind ik de grootste flauwekul die er bestaat want daar zijn ook alternatieve manieren voor. Sport bijvoorbeeld.
Goed. Ik zal de volgende keer dat ik stress heb gaan sporten, oke? :{
quote:
Als je eenmaal iets om op de koken hebt wil ik best helpen met eten bedenken wat onder de 5 Euro per dag blijft. Vaak nog minder ook.
Dat is enorm aardig van je, en dat waardeer ik zeker :) Wat ik gek vind is dat ik mensen hoor over dat de patatboer duur is en alles, allemaal goed en wel maar ik denk dat dat op zich nog wel mee valt (duur). Elke dag ben ik rond de 6 euro kwijt en dan neem ik geeneens extreem weinig, 1 patat mayo pinda en 2 br frikandel mayo. Ik hoor jou nu dan over 5 euro per dag. Ik bedoel, dat scheelt 1 euro. En ja, ik weet ook wel, das aan t einde van de maand 30 euro.

Tot zo ver het "verdedigen" van mezelf, want zo voelt het haast.
pi_111824480
En over dat ik op de helft maar reageren. Dat is best mogelijk. Ik krijg naast het topic ook veel goede, lieve, positieve berichten in PM en DM. Ik lees elke reactie echt, maar er diep op ingaan lukt me vrijwel niet altijd.
pi_111824676
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:28 schreef wolkenkrabber het volgende:
Toen ik heel diep in de put zat zei een vriendin tegen me (toen ze me spuuugzat was aldat geklaag en zo) iedereen heeft problemen... Nu een paar jaar later begrijp ik pas echt wat die zin waard was... Ik ken een meisje en haar moeder was m gewoon gesmeerd naar het buitenland. Laat haar 17jarige dochter achter in een huis met flinke huurachterstand en dreiging om uit huis gezet te worden. Meisje is gaan werken, alles afbetaald.Moeder komt terug sloten zijn verwisseld. Toen stond ze op straat.. Zo kan ik ontzettend veel voorbeelden gaan opnoemen maar goed, wat ik.probeerde te zeggen met werk of wat dan ook... Je kan wel wachten tot iemand naar je toekomt en al je problemen voor je oplost maar dat gaat gewoon niet gebeuren. bijstand is wat 800 euro per maand.. Als je gaat studeren krijg je max 600 stufie. Als je 1 dag in de week werkt komt je op 800 of 900 per maand uit.... Je zult wel wat meer moeten gaan werken dus... Hoop wel dat als goed voor je uitpakt
Hoi :) Even reageren. Enorm veel respect voor die meid, ze heeft het goed gedaan :)
Maar voor de rest, ik vraag me af waar ik mensen de indruk schijn te hebben gegeven dat ik verwacht dat iemand mijn problemen oplost. Dat is namelijk niet zo.
pi_111824703
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 07:16 schreef LaLouchi het volgende:
Goed ts, van dat bureautje! Heb je iig iets om aan te zitten. Kwa voedselbank zou ik even over mijn gene stappen, dan heb je iig gezond te eten. Elke dag patat is natuurlijk niet goed en lijkt me ook niet echt lekker.

Goed bezig iig, nu actie ondernemen. Yes you can! ;)
Thanks! :) O+
  maandag 21 mei 2012 @ 12:00:01 #167
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111824733
Lieve Billy, als je slim inkoopt en normale porties kookt, kun je met ongeveer 3 euro per dag toe. Dat is 3 euro voor de hele dag, niet alleen voor een avond maaltijd waar minder voedingsstoffen inzitten dan een huiskamerplant. Dat scheelt je meer dan 3 euro per dag (want ik neem aan dat je overdag toch ook nog wel wat eet en drinkt) = 90 euro per maand = meer dan de helft van wat je nu tekort komt.

(ik spreek overigens uit ervaring, want ik heb in het begin van mijn onderneming van ongeveer 900 euro per maand geleefd, met een kind er bij)
  maandag 21 mei 2012 @ 12:01:29 #168
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111824791
En regel dat topic in FhF nou, want dan kan iemand dat gasfornuis hier bij me ophalen en kun je gaan koken!
pi_111824818
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef Nerys het volgende:
Lieve Billy, als je slim inkoopt en normale porties kookt, kun je met ongeveer 3 euro per dag toe. Dat is 3 euro voor de hele dag, niet alleen voor een avond maaltijd waar minder voedingsstoffen inzitten dan een huiskamerplant. Dat scheelt je meer dan 3 euro per dag (want ik neem aan dat je overdag toch ook nog wel wat eet en drinkt) = 90 euro per maand = meer dan de helft van wat je nu tekort komt.

(ik spreek overigens uit ervaring, want ik heb in het begin van mijn onderneming van ongeveer 900 euro per maand geleefd, met een kind er bij)
Oke! Nee dat wist ik niet, ik dacht dat je daarvoor wel wat meer kwijt was joh, maar inderdaad, 90 euro is de moeite nog wel ja :)
pi_111824849
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Nerys het volgende:
En regel dat topic in FhF nou, want dan kan iemand dat gasfornuis hier bij me ophalen en kun je gaan koken!
Dat ga ik vanavond even doen, promise :)
pi_111825555
Bij ah heb je ook maaltijdsalades voor 2,99 doe daar een euroshopper brood bij van 0,50 ct en wat beleg zit je ook aan de 4 a 5 euro, maar das dan wel stukken gezonder. Is dat niks? :)
  maandag 21 mei 2012 @ 12:21:44 #172
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_111825574
Met die 5 euro bedoelde ik een maaltijd waar je meerdere dagen mee kunt doen. Had ik eerder in het topic ook al gezegd naar mijn weten. Maar laat maar ik trek me terug.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_111825671
Snapik wel, bedoelde het naar ts omdat hij het had over 6eu per dag bij de patatzaak. Tot de tijd dat hij niet kan koken lijkt me dat gezonder :)
pi_111825693
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef LaLouchi het volgende:
Bij ah heb je ook maaltijdsalades voor 2,99 doe daar een euroshopper brood bij van 0,50 ct en wat beleg zit je ook aan de 4 a 5 euro, maar das dan wel stukken gezonder. Is dat niks? :)
Ja, ik heb die maaltijden van de ah geprobeerd, ware het niet dat ik aan 1 portie niet genoeg had ( :@ ) Dus aan het einde van de rit ben je alsnog 6 euro kwijt per dag voor 2 porties. Het is wel gezonder, dat wel.
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met die 5 euro bedoelde ik een maaltijd waar je meerdere dagen mee kunt doen. Had ik eerder in het topic ook al gezegd naar mijn weten. Maar laat maar ik trek me terug.
Het was niet persoonlijk of aanvallend bedoeld hoor. Maar ik voelde even de drang om mezelf te moeten verdedigen, dus deed ik dat. :)
pi_111825749
Oh ok, ook niet met wat brood erbij? Tja veel keus heb je natuurlijk verder niet, dat snap ik ook wel hoor :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')