yepperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me niet meer gek maken... De leeftijd zal dat wel zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij was dit m'n eerste 40+ SC lapo
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben al een beetje gek, maar bij penalties word ik nog gekker
En moeier ook, het duurt wel erg lang zo![]()
die dikbetaalde gasten mogen ook wel gewoon doorgaan tot er 1 scoortquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Is dat niet bij sommige toernooien nog steeds zo? Als het echt helemaal gelijk is? Volgens mij zelfs bij het EK, als een soort laatste redmiddel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Ja dat ga ik allemaal niet kijken zeg. Misschien alleen de huldiging, voor de grote oren, maar meer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....
doorgaan tot ze neervallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik gok ook dat Bayern beter is in penalties. Maar golden goal was wel spannender geweest natuurlijk, NOG spannender.
Er is veel verandert sinds vroegerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vroeger mocht dat niet, dat dansen als een clown van door keeper
Precies, zo wil ik ook wel janken, geen probleem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Janken met een goedgevulde portemonnee is zo erg nog niet toch
Als de beurs weer eens omhoog ging, zou ik ook weer eens kunnen jankenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, zo wil ik ook wel janken, geen probleem.
Van geluk? Of heb je put-opties?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de beurs weer eens omhoog ging, zou ik ook weer eens kunnen janken
Nee ik heb het geld, iemand anders probeert er wat meer van te maken... Sta nog steeds in de plus, maar vorige week om deze tijd nog wat meer ....quote:
land kopen kan ookquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grond met gras is altijd goede investering.
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
yeah! Chelsea ook een sterretje op hun shirt!
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.quote:
Vind ik wel laat ja voor mijn doen, in het weekend meestal voor 8 uur klaarwakker, gaat vanzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.
Goedemorgen. En ach.... het regent dus je hebt weinig gemistquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.
Zonnetje? Word hier wel wat lichter, hoop het dat die hier nog doorbreekt.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:43 schreef Deisyy het volgende:
Hier schijnt het zonnetje (nog).
Vanmiddag naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb
Dat is inderdaad meestal ook zoquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonnetje? Word hier wel wat lichter, hoop het dat die hier nog doorbreekt.
Meestal worden verjaardagen waar je heen moet en geen zin in hebt onverwacht toch leuk dus wie weet
dan ga je toch niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:43 schreef Deisyy het volgende:
Hier schijnt het zonnetje (nog).
Vanmiddag naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaaktquote:
Dat is ook een oplossingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaakt
Je bent dus al weer thuis?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaakt
Ik ook denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef chufi het volgende:
Ja dat zeker, maar volgens mij heb ik iets gemist maar geeft verder niet
Enige ook?quote:
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hebben dus ook geen onweer gehoord? Jammer.
Set and donequote:
Zie!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?
quote:
Kijkquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?
Ja juist, dat dacht ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt naar een ingreepje morgen... maar dat is meestal vanaf 12 uur snachts niet meer eten drinken roken
Ik dacht dat jullie bedoelde dat jullie het onweer ook gemist haddenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nuchter in het kwadraat? ehm... doe je wel voorzichtig? In ieder geval sterkte!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie bedoelde dat jullie het onweer ook gemist hadden![]()
Morgen moet ik moet voor een onderzoekje en daarvoor nuchter in het kwadraat zijn![]()
Dus waarschijnlijk lig ik vanavond al heel vroeg in bed, want ik word nu al retechagrijnig van de honger.
Ik dacht iets met een of andere vage religiequote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt naar een ingreepje morgen... maar dat is meestal vanaf 12 uur snachts niet meer eten drinken roken
Op yoghurt en bouillon blijkbaar... Maar iig sterkte voor morgen... Ik denk dat we allemaal hetelfde voorgevoel haddenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nuchter in het kwadraat? ehm... doe je wel voorzichtig? In ieder geval sterkte!
Een darmonderzoekje.quote:
Je valt af voor 2 dagen gok ik, dan ga je weer lekker eten en doe je meteen een hapje meerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een darmonderzoekje.
Vanaf 21.00 ook geen yoghurt of bouillon meer, zou je daar nou nog een beetje van afvallen?
En dank jullie![]()
Dat is dan wel weer een tegenvaller, maar ik had vanmorgen ook al lekker veel gegeten, dus had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je valt af voor 2 dagen gok ik, dan ga je weer lekker eten en doe je meteen een hapje meer
We zullen het dan in ieder geval maar niet meer over eten hebben, dat ik niet fijn als je nuchter moet blijven.
OK dan krijg je van die witte vloeistof te drinken ??? Voor de fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een darmonderzoekje.
Vanaf 21.00 ook geen yoghurt of bouillon meer, zou je daar nou nog een beetje van afvallen?
En dank jullie![]()
Contrastvloeistof? Nee, dat hoeft nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan krijg je van die witte vloeistof te drinken ??? Voor de foto
Bij mij schijnt de zon nog op mn telefoon en ook buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
Volgens het weerbericht op mijn telefoon zou het hier nu moeten regenen met onweer daarbij.... merk er nog weinig van. Hou niet van onweer
Ieuw, dat ziet er niet uitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Oe als ik kijk naar de buienradar![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Het is zondag.... dan is dat altijd een dramaquote:
Dat ken ik, zeker na 4 dagen weekend en ik moet er tegen 7 uur weer zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is zondag.... dan is dat altijd een drama
Pinksteren ja ....quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
En volgende week weer lang weekend![]()
Het gaat vanavond nog aardig spoken, zo te zien
Dat is een minder leuk vooruitzicht.. Hoop dat er nog wat langs komt voor jequote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Mickeys het volgende:
Deisyy is gek hahahha. Verliefd zijn op het feit dat het gaat spoken. Alsjeblieft niet.
Volgende week inderdaad weer lang weekend en dan nog 3 dagen werken daarna en dan een mega lang weekend ben ik bang voor. Of misschien dat er toch nog werk voorbij komt
Ik vind het ook altijd wel mooi om te zien, een beetje natuurgeweld, maar dat heeft denk ik ook te maken dat ik van origine geoloog ben....quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Als het gaat onweren 's nachts doe ik vaak mijn gordijnen open om het vanuit mijn bed te kunnen volgen. Beetje gek dan
Ik zal mijn ogen open voor je houden.. Als ik iets hoor laat ik het je weten...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
Maar als iemand iets weet... reizen geen bezwaar... iets in de ICT en liefst iets met service, kwaliteit etc... servicedesk heb ik nu 8 jaar gedaan, tijd voor een nieuwe uitdaging.
Overigens word het hier nu benauwd... zal zo wel komen, die onweer
Collega van mij (er moeten er 2 uit omdat hun contract afloopt) solliciteerde op een functie voor tandartsass. die praktijk had 160 brieven gekregen... ze verontschuldigden zich dat ze niets hadden laten horen qua bevestigingquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef chufi het volgende:
Wel altijd lullig idd als je niets meer hoort van een bedrijf ...
Moest effen dubbel lezen met dat uitkleden van je manager, maar nu heb ik hem doorquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef Mickeys het volgende:
Weer thuis. Spoken zijn weggebleven of ik heb ze niet opgemerkt, kan ook nog.
Vandaag afspraak gemaakt met de advocaat, volgende week dinsdag om 16 uur.... moet lukken
Daarnaast goed gesprek met mijn manager gehad en vertelt dat ik op een interne vacature had gesolliciteerd. Kon hem niet zo heel goed peilen maar hij bracht zoiets uit als: goed, heel goed. Daarna nog even de prive situatie stand van zaken gemeld. Bedankte hij mij voor de update..... en of ik "hem" alsjeblieft "uit wil kleden". Hij vind dat daar minimaal recht op heb. Wat dat soort dingen aangaat ben ik zo gezegend met zo'n manager. Ik zal hem echt gaan missen.
Kijk het wordt niet makkelijk denk ik, maar misschien moet je even niet te hard solliciteren, misschien maakt dat dan nog uit ,,, Dat je geen baan hebt ... Maar als ik jouw was zou ik toch gewoon doorzoeken en misschien wordt die interne sollicitatie wel wat.. Effe pushen bij je uitkleed managerquote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Mickeys het volgende:
Tja, toen ik net "gedumpt" was dacht ik dat het allemaal aan mij lag. Liet het mij aanpraten en zo, domme ik. Nu ik de meeste zaken aan in ieder geval mijn ouders heb laten lezen maar ook bij het juridisch loket en de rechtsbijstand, zeggen ze allemaal dat ik helemaal niets verkeerds heb gedaan en dat hij nu probeert voor een dubbeltje op de eerste rang van mij af kan komen. Voel me in ieder geval steeds meer gesterkt door mensen om mij heen. Wel gek dat ik dat niet eerder heb gezien, maar ben wel mega strijdlustig nu geworden.
Lol. Hem was als in ex-to-be bedoeldquote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk het wordt niet makkelijk denk ik, maar misschien moet je even niet te hard solliciteren, misschien maakt dat dan nog uit ,,, Dat je geen baan hebt ... Maar als ik jouw was zou ik toch gewoon doorzoeken en misschien wordt die interne sollicitatie wel wat.. Effe pushen bij je uitkleed managerJe weet maar nooit
Ja dat begreep ik door de regel nog even gewoon te lezen, maar het kwam een beetje plotseling in zo'n gesprek met je manager verwacht je dat niet 123quote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol. Hem was als in ex-to-be bedoeldMaar dat begreep je toch al wel?
Sowly, heb soms wel eens rare manier van iets proberen te verwoorden. Maar geeft niets. Inderdaad rustig aan met solliciteren. Heb ook nog steeds niet het gestreste gevoel dat ik met alle geweld een andere baan op 1 juni moet hebben. Rare gewaarwording, dat wel, maar geeft wel heel veel rust.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik door de regel nog even gewoon te lezen, maar het kwam een beetje plotseling in zo'n gesprek met je manager verwacht je dat niet 123
Maakt niet uit.. En gestrest was ik ook niet toen ik mn vaste baan opzegde en nog niets anders had (ik had natuurlijk zowieso het vooruitzicht op een oprot premie) Ik had het nog het wel even uitzingen, maar nu zit ik wel weer aan een tijdelijk contract ...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowly, heb soms wel eens rare manier van iets proberen te verwoorden. Maar geeft niets. Inderdaad rustig aan met solliciteren. Heb ook nog steeds niet het gestreste gevoel dat ik met alle geweld een andere baan op 1 juni moet hebben. Rare gewaarwording, dat wel, maar geeft wel heel veel rust.
Koop maar mijn eigen toko.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. En gestrest was ik ook niet toen ik mn vaste baan opzegde en nog niets anders had (ik had natuurlijk zowieso het vooruitzicht op een oprot premie) Ik had het nog het wel even uitzingen, maar nu zit ik wel weer aan een tijdelijk contract ...
Woon je nou koop? Samen of op je eigen naam, anders is dat wel even een issue waar je mee uit moet kijken...
Onkruid moet je verdelgen niet weghalen ...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef Mickeys het volgende:
Had gisteren trouwens wel een vuilniszak vol onkruid tussen de stenen weggehaald maar als ik nu kijk heb ik echt nog een heel stuk over geslagen. Ziet er al wel beter uit maar toch... onkruid.... er komt nooit een eind aan. Misschien als bijopdracht voor de BBQ doen hahaha...
Verdelgen met die biologisch afbreekbare zooi werkt niet echt, daarnaast heb ik kattenmormels en die mogen nog wel even bij mij blijven hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Onkruid moet je verdelgen niet weghalen ...
Die is uit eten en besteld alles wat los en vast zitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Deisyy in een vreetbui zit
Jij gelooft die fabrikantenpraatjes? Het is en blijft gif, en als je op de verpakking de veiligheidswaarschuwingen m.b.t. kinderen leest, kun je je afvragen waarom zulk spul überhaupt nog verkocht mag worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
Verdelgen met die biologisch afbreekbare zooi werkt niet echt, daarnaast heb ik kattenmormels en die mogen nog wel even bij mij blijven hoor
Ik heb geen plantjes, op de klimop na die in zijn geheel weg mag, in de tuingrond zelf dus dat maakt niet uit. Daarnaast mag je mij vertellen waarom roundup uit Canada vele malen beter werkt dan de roundup die je in Nederland kunt kopen. Tuurlijk blijft het gif, maar denk je nu echt dat ik dat niet geprobeerd heb? En daarnaast werkt vloeibaar chloor wat in je in een zwembad zou moeten mengen ook niet. Het onkruid wat hier in de flevopolder zo weelderig groeit is daar zelfs tegen bestand.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef trabant het volgende:
[..]
Jij gelooft die fabrikantenpraatjes? Het is en blijft gif, en als je op de verpakking de veiligheidswaarschuwingen m.b.t. kinderen leest, kun je je afvragen waarom zulk spul überhaupt nog verkocht mag worden.
Onkruid is een kwestie van definitie. Ik heb niet het gras tussen de tegels weggehaald, maar de tegels tussen het gras. De tegels groeien immers niet weer terug. Ik blij, poezen blij en de tuinbewoners (bijen, wormen, vogels etc. ook blij.
Ik ken een verhaal van iemand die eerst zijn onkruid had weggespoten en zich daarna afvroeg waarom de plantjes die hij wel wilde het ook aflegden.
Yups en onder en boven.quote:
Asfalteren in een tuin in de Flevopolder dat weer terug zakt de Zuiderzee in? Jij is gek (maar wel lief hoor)quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
Asfalteren die hap, roep ik altijd. Maar B. is gek op wroeten en frunniken in de tuin.
Trustenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja... mijn beautyslaapje.. verdorie, en de serie is nu net zo spannend... morgen maar weer verder dan. Slaap lekker voor later en tot morgen maar weer
PS... waar blijft Deisyy nu toch?
Dan stijgt de dijk er om heen weerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Asfalteren in een tuin in de Flevopolder dat weer terug zakt de Zuiderzee in? Jij is gek (maar wel lief hoor)
ben je nou boos op die vent van je of op je onkruid?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
knip
per
de
knip
Blijft het feit dat ik onkruid een verschrikking vind en dat ik het permanent weg wil hebben.
Lijkt me duidelijk dat haar ex het onkruid is en daar moet zwaar geschut aan te pas komen om het weg te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je nou boos op die vent van je of op je onkruid?
of is die vent het onkruid?
of is het onkruid die vent?
ehm, laat maar
Dat ja daar begonnen we overquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat haar ex het onkruid is en daar moet zwaar geschut aan te pas komen om het weg te krijgen
Klinkt erg gewoontjes... En het blijft bij niks ernstigs ...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
Het onderzoek is prima gegaan en ze hebben geen ernstige dingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Nadat ik klaar was hebben we eerst een heerlijk broodje zalm gegeten en daarna naar huis gegaan om de rest van de middag mijn roesje eruit te slapen.
Hey Tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
Het onderzoek is prima gegaan en ze hebben geen ernstige dingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Nadat ik klaar was hebben we eerst een heerlijk broodje zalm gegeten en daarna naar huis gegaan om de rest van de middag mijn roesje eruit te slapen.
Een tuintje op je buik?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een tuintje ...
en als ik later groot ben wil ik er eentje op mijn buik
Wat liedjes al niet kunnen terweegbrengen .....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef sacha het volgende:
alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiehouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
in mijn hart alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wau(w)
Ja, je schijnt er een soort randdebielerig gedrag door te gaan vertonen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
Wat liedjes al niet kunnen terweegbrengen .....
Hmm ik kan schoonheid van onkruid wel inzien, tenzij het brandnetels zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb geen plantjes, op de klimop na die in zijn geheel weg mag, in de tuingrond zelf dus dat maakt niet uit. Daarnaast mag je mij vertellen waarom roundup uit Canada vele malen beter werkt dan de roundup die je in Nederland kunt kopen. Tuurlijk blijft het gif, maar denk je nu echt dat ik dat niet geprobeerd heb? En daarnaast werkt vloeibaar chloor wat in je in een zwembad zou moeten mengen ook niet. Het onkruid wat hier in de flevopolder zo weelderig groeit is daar zelfs tegen bestand.
Daarnaast zijn er hier meer vogeltjes sinds ik hier woon dan ooit tevoren dus wie ben jij om hierover een oordeel te vellen? Ik ben een echte dierenliefhebster, niet alleen vogeltjes of kattenmormels of honden maar ook de andere dieren. Huizen spinnenvrij maken doe ik bijvoorbeeld niet aan, ook al hou ik niet van spinnen in mijn huis, maar buiten doen ze zeer nuttig werk.
Blijft het feit dat ik onkruid een verschrikking vind en dat ik het permanent weg wil hebben.
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef Karzai het volgende:
Maja waar ik woon zijn we snel tevreden met iets groens
Middelgroot met veel hondepoepquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?
Hoe kan je dat nou missen, hij woont in AMSTERDAHAMMMMMMquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?
Juist op Koninginnedag zegt dat niets elkaar meeten in de stad.. Ik bedoel ik woon er ookquote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou missen, hij woont in AMSTERDAHAMMMMMM
Koninginnendag enzo... weet je nog?
Ja, maar toen zei hij het nog, had ik gemist dat jij ook in A'dam woondequote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist op Koninginnedag zegt dat niets elkaar meeten in de stad.. Ik bedoel ik woon er ook
Das al bijna weer een maand geleden en was hier redelijk nieuw dus alles heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar toen zei hij het nog, had ik gemist dat jij ook in A'dam woonde
ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Das al bijna weer een maand geleden en was hier redelijk nieuw dus alles heb ik niet gevolgd
Ah ik ben in de warquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee maar Karina woont daar wel ergens
trustenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar om effe in de sfeer te blijven
van bloemetjes enzo...
ga ik nog effe een koppie thee zetten en slapies doen
trusten allemaal...
latersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga zo ook maar eens naar bed ... Trusten allen
Thksquote:
Zijn die te zien dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef sacha het volgende:
ik ga boterhammen eten en naar de sterren kijken
Gelukkig.... goed nieuws dusquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
BTW ik Neem meestal een uur te vroeg afscheid soms ....
Goeiemorgenquote:
Dat hou je lang vol met deze hitte ....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef sacha het volgende:
ik heb mijzelf vrij gegeven en ga lekker buiten spelen
Ja al bijna een uurtje of twee... Hier is het nog redelijk koel binnenshuis ... Mn appartement ligt op het Noorden dus dat scheelt ... Benieuwd of de temperatuur straks hard oploopt als de zon mn balkon op komt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Mickeys het volgende:
Ook weer thuis, wat is het warm zeg. Heb de deuren lekker tegen elkaar open waait het heerlijk door. Dat is wel een voordeel van mooi weer, stukken frisser in huis.
Zijn jullie al lekker bruin gebakken?
Helaas gaat songfestival kijken niet lukken. Zou zo graag willen maar dan zal ik morgenvroeg spijt hebben als ik op het werk aankom (als dat al lukt dan hehehe)
Donderdag meende ik maar maakt niet uit, soms heb je verdomd goede acts in de voorrondesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al bijna een uurtje of twee... Hier is het nog redelijk koel binnenshuis ... Mn appartement ligt op het Noorden dus dat scheelt ... Benieuwd of de temperatuur straks hard oploopt als de zon mn balkon op komt..
ESF misschien, maar Nederland is morgen toch?
Jij is goed bezig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef sacha het volgende:
buxus in lampendinges gedaan, zevenblad verdwijn exercitie, slakken verdwijn exercitie,
schuur opgeruimd, nog 1 adoptiehortensia planten en nog een onbekende adoptieplant en dan vanavond de tuin sproeien, 1ste keer dit jaar
*meeblaast*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
De airco in de trein doet het gelukkig goed.
Gelukkig wel, als maar niemand een raam open doet. Anders krijg je van die warme lucht naar binnen geblazenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
tuinieren (ik noem dat buitenspelen) is Zenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jullie steken me wel een klein beetje aan
Ik zit beneden in een dubbeldekker. Daar kunnen de ramen niet eens open.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als maar niemand een raam open doet. Anders krijg je van die warme lucht naar binnen geblazen
Dat kan Prorail dan weer welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Aha, beneden zitten is ook wel slim, boven schijnt de zon op het "dak". Jij is niet domquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit beneden in een dubbeldekker. Daar kunnen de ramen niet eens open.
Wablief????11quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aha, beneden zitten is ook wel slim, boven schijnt de zon op het "dak". Jij is niet dom
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder gevalquote:
In warme landen loopt iedereen altijd in de schaduw, behalve de buitenlanders ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder geval
Zie de post icon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder geval
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar jij begon over miscommunicatie dus ik begon te twijfelen of het nu cynisch bedoelt was ... ivm met al die huidige kritiek op de NSquote:
Geef mij de schuld... ik ben moe en had het niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Ja, nu ga je overal aan twijfelen.
Wablief (wat mij niet zo snugger in de oren klinkt) was een grapje in reactie op de post van Mickey dat ik niet dom zou wezen. Iets wat ook begrepen kon worden door de grijnzende smiley met zonnebril op.
Zo, de niet-begrepen grap is uitgelegd.
Ik had mn vakantie geld alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
Wat overigens wel duidelijk is, is dat alle bedrijven zitten te asen op je vakantiegeld. Folders in overvloed, nieuwsbrieven vol met aanbiedingen...
Nu maar even niet jongens
Verschil moet er altijd zijnquote:
Iedereen is wel heel veel hoor, maar ik ben Nederlandse.... en ik versta mijn vak uitstekend hahaha (gok ik)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het keer lekker weer, gelijk weer iedereen klagen.
Ik vind dit nooit lekker weer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het keer lekker weer, gelijk weer iedereen klagen.
Lekker in m'n korte broek buiten, het is juist genietenquote:
Ja, daarover kun je dus van mening verschillen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker in m'n korte broek buiten, het is juist genieten
Winterliefhebster?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarover kun je dus van mening verschillen.
Je weet in ieder geval zeker dat je tot een minderheid behoortquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen zomerliefhebber, in ieder geval.
Ja, hoera.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat je tot een minderheid behoort
Een saaie kutmuts.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik hou ook niet van voetbal.
En niet van feestjes.
En ook niet van drinken.
Op katten, boeken, films, lekker koken, bakken en eten, bijna alles wat Engels is en lekker lachen.quote:
Die zaag ik om.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik hou van grote bloeiende kastanjebomen en grote rode berken.
Ik vond Rusland de enige leuke juist de rest was rukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Hier is iemand de kamer uitgelopen bij dat laatste nummer.
Bomenmoordenaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry, deze topicwending is me te veel.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had geen noedelsoeppe heur, was een liedje
leuk voor jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef golfer het volgende:
Het ESF gaat ons dit jaar geheel voorbij.
Wij gaan zaterdag naar een veel leuker optreden bij ons om de hoek:
http://www.woodstockthestory.nl/
Dat ziet er gaaf uit zeg! Leuke cast ook, Erwin Nijhof doet ook mee, zag ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef golfer het volgende:
Vooral de oudere opnames zijn leuk , veel more authentic en met meer gevoelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk helemaal geen ESF, het kan me niet boeien. Wel zag ik van het weekend de 25 leukste ESF-momenten. Het was wel heel leuk om al die oude beelden te zien, Johnny Logan kwam ook nog in beeld, hij leek als 2 druppels water op Dries Roelvink
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef golfer het volgende:
Er zijn nog wat plaatsen beschikbaar begreep ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat ziet er gaaf uit zeg! Leuke cast ook, Erwin Nijhof doet ook mee, zag ik.
Boffen jullie even dat ze droog weer opgeven zaterdag.
Op TV of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
En ik heb Woodstock zelf natuurlijk heel bewust meegemaakt in 1969.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |