Je valt af voor 2 dagen gok ik, dan ga je weer lekker eten en doe je meteen een hapje meerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een darmonderzoekje.
Vanaf 21.00 ook geen yoghurt of bouillon meer, zou je daar nou nog een beetje van afvallen?
En dank jullie![]()
Dat is dan wel weer een tegenvaller, maar ik had vanmorgen ook al lekker veel gegeten, dus had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je valt af voor 2 dagen gok ik, dan ga je weer lekker eten en doe je meteen een hapje meer
We zullen het dan in ieder geval maar niet meer over eten hebben, dat ik niet fijn als je nuchter moet blijven.
OK dan krijg je van die witte vloeistof te drinken ??? Voor de fotoquote:Op zondag 20 mei 2012 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een darmonderzoekje.
Vanaf 21.00 ook geen yoghurt of bouillon meer, zou je daar nou nog een beetje van afvallen?
En dank jullie![]()
Contrastvloeistof? Nee, dat hoeft nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan krijg je van die witte vloeistof te drinken ??? Voor de foto
Bij mij schijnt de zon nog op mn telefoon en ook buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
Volgens het weerbericht op mijn telefoon zou het hier nu moeten regenen met onweer daarbij.... merk er nog weinig van. Hou niet van onweer
Ieuw, dat ziet er niet uitquote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Oe als ik kijk naar de buienradar![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Het is zondag.... dan is dat altijd een dramaquote:
Dat ken ik, zeker na 4 dagen weekend en ik moet er tegen 7 uur weer zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is zondag.... dan is dat altijd een drama
Pinksteren ja ....quote:Op zondag 20 mei 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
En volgende week weer lang weekend![]()
Het gaat vanavond nog aardig spoken, zo te zien
Dat is een minder leuk vooruitzicht.. Hoop dat er nog wat langs komt voor jequote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Mickeys het volgende:
Deisyy is gek hahahha. Verliefd zijn op het feit dat het gaat spoken. Alsjeblieft niet.
Volgende week inderdaad weer lang weekend en dan nog 3 dagen werken daarna en dan een mega lang weekend ben ik bang voor. Of misschien dat er toch nog werk voorbij komt
Ik vind het ook altijd wel mooi om te zien, een beetje natuurgeweld, maar dat heeft denk ik ook te maken dat ik van origine geoloog ben....quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Als het gaat onweren 's nachts doe ik vaak mijn gordijnen open om het vanuit mijn bed te kunnen volgen. Beetje gek dan
Ik zal mijn ogen open voor je houden.. Als ik iets hoor laat ik het je weten...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
Maar als iemand iets weet... reizen geen bezwaar... iets in de ICT en liefst iets met service, kwaliteit etc... servicedesk heb ik nu 8 jaar gedaan, tijd voor een nieuwe uitdaging.
Overigens word het hier nu benauwd... zal zo wel komen, die onweer
Collega van mij (er moeten er 2 uit omdat hun contract afloopt) solliciteerde op een functie voor tandartsass. die praktijk had 160 brieven gekregen... ze verontschuldigden zich dat ze niets hadden laten horen qua bevestigingquote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef chufi het volgende:
Wel altijd lullig idd als je niets meer hoort van een bedrijf ...
Moest effen dubbel lezen met dat uitkleden van je manager, maar nu heb ik hem doorquote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef Mickeys het volgende:
Weer thuis. Spoken zijn weggebleven of ik heb ze niet opgemerkt, kan ook nog.
Vandaag afspraak gemaakt met de advocaat, volgende week dinsdag om 16 uur.... moet lukken
Daarnaast goed gesprek met mijn manager gehad en vertelt dat ik op een interne vacature had gesolliciteerd. Kon hem niet zo heel goed peilen maar hij bracht zoiets uit als: goed, heel goed. Daarna nog even de prive situatie stand van zaken gemeld. Bedankte hij mij voor de update..... en of ik "hem" alsjeblieft "uit wil kleden". Hij vind dat daar minimaal recht op heb. Wat dat soort dingen aangaat ben ik zo gezegend met zo'n manager. Ik zal hem echt gaan missen.
Kijk het wordt niet makkelijk denk ik, maar misschien moet je even niet te hard solliciteren, misschien maakt dat dan nog uit ,,, Dat je geen baan hebt ... Maar als ik jouw was zou ik toch gewoon doorzoeken en misschien wordt die interne sollicitatie wel wat.. Effe pushen bij je uitkleed managerquote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Mickeys het volgende:
Tja, toen ik net "gedumpt" was dacht ik dat het allemaal aan mij lag. Liet het mij aanpraten en zo, domme ik. Nu ik de meeste zaken aan in ieder geval mijn ouders heb laten lezen maar ook bij het juridisch loket en de rechtsbijstand, zeggen ze allemaal dat ik helemaal niets verkeerds heb gedaan en dat hij nu probeert voor een dubbeltje op de eerste rang van mij af kan komen. Voel me in ieder geval steeds meer gesterkt door mensen om mij heen. Wel gek dat ik dat niet eerder heb gezien, maar ben wel mega strijdlustig nu geworden.
Lol. Hem was als in ex-to-be bedoeldquote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk het wordt niet makkelijk denk ik, maar misschien moet je even niet te hard solliciteren, misschien maakt dat dan nog uit ,,, Dat je geen baan hebt ... Maar als ik jouw was zou ik toch gewoon doorzoeken en misschien wordt die interne sollicitatie wel wat.. Effe pushen bij je uitkleed managerJe weet maar nooit
Ja dat begreep ik door de regel nog even gewoon te lezen, maar het kwam een beetje plotseling in zo'n gesprek met je manager verwacht je dat niet 123quote:Op maandag 21 mei 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol. Hem was als in ex-to-be bedoeldMaar dat begreep je toch al wel?
Sowly, heb soms wel eens rare manier van iets proberen te verwoorden. Maar geeft niets. Inderdaad rustig aan met solliciteren. Heb ook nog steeds niet het gestreste gevoel dat ik met alle geweld een andere baan op 1 juni moet hebben. Rare gewaarwording, dat wel, maar geeft wel heel veel rust.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik door de regel nog even gewoon te lezen, maar het kwam een beetje plotseling in zo'n gesprek met je manager verwacht je dat niet 123
Maakt niet uit.. En gestrest was ik ook niet toen ik mn vaste baan opzegde en nog niets anders had (ik had natuurlijk zowieso het vooruitzicht op een oprot premie) Ik had het nog het wel even uitzingen, maar nu zit ik wel weer aan een tijdelijk contract ...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowly, heb soms wel eens rare manier van iets proberen te verwoorden. Maar geeft niets. Inderdaad rustig aan met solliciteren. Heb ook nog steeds niet het gestreste gevoel dat ik met alle geweld een andere baan op 1 juni moet hebben. Rare gewaarwording, dat wel, maar geeft wel heel veel rust.
Koop maar mijn eigen toko.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. En gestrest was ik ook niet toen ik mn vaste baan opzegde en nog niets anders had (ik had natuurlijk zowieso het vooruitzicht op een oprot premie) Ik had het nog het wel even uitzingen, maar nu zit ik wel weer aan een tijdelijk contract ...
Woon je nou koop? Samen of op je eigen naam, anders is dat wel even een issue waar je mee uit moet kijken...
Onkruid moet je verdelgen niet weghalen ...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef Mickeys het volgende:
Had gisteren trouwens wel een vuilniszak vol onkruid tussen de stenen weggehaald maar als ik nu kijk heb ik echt nog een heel stuk over geslagen. Ziet er al wel beter uit maar toch... onkruid.... er komt nooit een eind aan. Misschien als bijopdracht voor de BBQ doen hahaha...
Verdelgen met die biologisch afbreekbare zooi werkt niet echt, daarnaast heb ik kattenmormels en die mogen nog wel even bij mij blijven hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Onkruid moet je verdelgen niet weghalen ...
Die is uit eten en besteld alles wat los en vast zitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Deisyy in een vreetbui zit
Jij gelooft die fabrikantenpraatjes? Het is en blijft gif, en als je op de verpakking de veiligheidswaarschuwingen m.b.t. kinderen leest, kun je je afvragen waarom zulk spul überhaupt nog verkocht mag worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Mickeys het volgende:
Verdelgen met die biologisch afbreekbare zooi werkt niet echt, daarnaast heb ik kattenmormels en die mogen nog wel even bij mij blijven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |