yepperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me niet meer gek maken... De leeftijd zal dat wel zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij was dit m'n eerste 40+ SC lapo
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben al een beetje gek, maar bij penalties word ik nog gekker
En moeier ook, het duurt wel erg lang zo![]()
die dikbetaalde gasten mogen ook wel gewoon doorgaan tot er 1 scoortquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Is dat niet bij sommige toernooien nog steeds zo? Als het echt helemaal gelijk is? Volgens mij zelfs bij het EK, als een soort laatste redmiddel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Ja dat ga ik allemaal niet kijken zeg. Misschien alleen de huldiging, voor de grote oren, maar meer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....
doorgaan tot ze neervallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik gok ook dat Bayern beter is in penalties. Maar golden goal was wel spannender geweest natuurlijk, NOG spannender.
Er is veel verandert sinds vroegerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
vroeger mocht dat niet, dat dansen als een clown van door keeper
Precies, zo wil ik ook wel janken, geen probleem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Janken met een goedgevulde portemonnee is zo erg nog niet toch
Als de beurs weer eens omhoog ging, zou ik ook weer eens kunnen jankenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, zo wil ik ook wel janken, geen probleem.
Van geluk? Of heb je put-opties?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de beurs weer eens omhoog ging, zou ik ook weer eens kunnen janken
Nee ik heb het geld, iemand anders probeert er wat meer van te maken... Sta nog steeds in de plus, maar vorige week om deze tijd nog wat meer ....quote:
land kopen kan ookquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grond met gras is altijd goede investering.
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:32 schreef sacha het volgende:
yeah! Chelsea ook een sterretje op hun shirt!
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.quote:
Vind ik wel laat ja voor mijn doen, in het weekend meestal voor 8 uur klaarwakker, gaat vanzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.
Goedemorgen. En ach.... het regent dus je hebt weinig gemistquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zondag om 10.25 uur wakker zijn (en waarschijnlijk was je nog eerder wakker) laat noemen.
Zonnetje? Word hier wel wat lichter, hoop het dat die hier nog doorbreekt.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:43 schreef Deisyy het volgende:
Hier schijnt het zonnetje (nog).
Vanmiddag naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb
Dat is inderdaad meestal ook zoquote:Op zondag 20 mei 2012 10:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonnetje? Word hier wel wat lichter, hoop het dat die hier nog doorbreekt.
Meestal worden verjaardagen waar je heen moet en geen zin in hebt onverwacht toch leuk dus wie weet
dan ga je toch niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:43 schreef Deisyy het volgende:
Hier schijnt het zonnetje (nog).
Vanmiddag naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaaktquote:
Dat is ook een oplossingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaakt
Je bent dus al weer thuis?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ik niet zo snel doen als het een kinderverjaardag is, ik heb het gewoon niet te lang gemaakt
Ik ook denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef chufi het volgende:
Ja dat zeker, maar volgens mij heb ik iets gemist maar geeft verder niet
Enige ook?quote:
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hebben dus ook geen onweer gehoord? Jammer.
Set and donequote:
Zie!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?
quote:
Kijkquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad geen onweer gehoord, maar waarom mag/mocht je niet meer eten na half 2?
Ja juist, dat dacht ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt naar een ingreepje morgen... maar dat is meestal vanaf 12 uur snachts niet meer eten drinken roken
Ik dacht dat jullie bedoelde dat jullie het onweer ook gemist haddenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nuchter in het kwadraat? ehm... doe je wel voorzichtig? In ieder geval sterkte!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie bedoelde dat jullie het onweer ook gemist hadden![]()
Morgen moet ik moet voor een onderzoekje en daarvoor nuchter in het kwadraat zijn![]()
Dus waarschijnlijk lig ik vanavond al heel vroeg in bed, want ik word nu al retechagrijnig van de honger.
Ik dacht iets met een of andere vage religiequote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt naar een ingreepje morgen... maar dat is meestal vanaf 12 uur snachts niet meer eten drinken roken
Op yoghurt en bouillon blijkbaar... Maar iig sterkte voor morgen... Ik denk dat we allemaal hetelfde voorgevoel haddenquote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nuchter in het kwadraat? ehm... doe je wel voorzichtig? In ieder geval sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |