Ik heb geen plantjes, op de klimop na die in zijn geheel weg mag, in de tuingrond zelf dus dat maakt niet uit. Daarnaast mag je mij vertellen waarom roundup uit Canada vele malen beter werkt dan de roundup die je in Nederland kunt kopen. Tuurlijk blijft het gif, maar denk je nu echt dat ik dat niet geprobeerd heb? En daarnaast werkt vloeibaar chloor wat in je in een zwembad zou moeten mengen ook niet. Het onkruid wat hier in de flevopolder zo weelderig groeit is daar zelfs tegen bestand.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef trabant het volgende:
[..]
Jij gelooft die fabrikantenpraatjes? Het is en blijft gif, en als je op de verpakking de veiligheidswaarschuwingen m.b.t. kinderen leest, kun je je afvragen waarom zulk spul überhaupt nog verkocht mag worden.
Onkruid is een kwestie van definitie. Ik heb niet het gras tussen de tegels weggehaald, maar de tegels tussen het gras. De tegels groeien immers niet weer terug. Ik blij, poezen blij en de tuinbewoners (bijen, wormen, vogels etc. ook blij.
Ik ken een verhaal van iemand die eerst zijn onkruid had weggespoten en zich daarna afvroeg waarom de plantjes die hij wel wilde het ook aflegden.
Yups en onder en boven.quote:
Asfalteren in een tuin in de Flevopolder dat weer terug zakt de Zuiderzee in? Jij is gek (maar wel lief hoor)quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
Asfalteren die hap, roep ik altijd. Maar B. is gek op wroeten en frunniken in de tuin.
Trustenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja... mijn beautyslaapje.. verdorie, en de serie is nu net zo spannend... morgen maar weer verder dan. Slaap lekker voor later en tot morgen maar weer
PS... waar blijft Deisyy nu toch?
Dan stijgt de dijk er om heen weerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Asfalteren in een tuin in de Flevopolder dat weer terug zakt de Zuiderzee in? Jij is gek (maar wel lief hoor)
ben je nou boos op die vent van je of op je onkruid?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
knip
per
de
knip
Blijft het feit dat ik onkruid een verschrikking vind en dat ik het permanent weg wil hebben.
Lijkt me duidelijk dat haar ex het onkruid is en daar moet zwaar geschut aan te pas komen om het weg te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je nou boos op die vent van je of op je onkruid?
of is die vent het onkruid?
of is het onkruid die vent?
ehm, laat maar
Dat ja daar begonnen we overquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat haar ex het onkruid is en daar moet zwaar geschut aan te pas komen om het weg te krijgen
Klinkt erg gewoontjes... En het blijft bij niks ernstigs ...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
Het onderzoek is prima gegaan en ze hebben geen ernstige dingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Nadat ik klaar was hebben we eerst een heerlijk broodje zalm gegeten en daarna naar huis gegaan om de rest van de middag mijn roesje eruit te slapen.
Hey Tof!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
Het onderzoek is prima gegaan en ze hebben geen ernstige dingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Nadat ik klaar was hebben we eerst een heerlijk broodje zalm gegeten en daarna naar huis gegaan om de rest van de middag mijn roesje eruit te slapen.
Een tuintje op je buik?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een tuintje ...
en als ik later groot ben wil ik er eentje op mijn buik
Wat liedjes al niet kunnen terweegbrengen .....quote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef sacha het volgende:
alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiehouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
in mijn hart alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wau(w)
Ja, je schijnt er een soort randdebielerig gedrag door te gaan vertonen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
Wat liedjes al niet kunnen terweegbrengen .....
Hmm ik kan schoonheid van onkruid wel inzien, tenzij het brandnetels zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb geen plantjes, op de klimop na die in zijn geheel weg mag, in de tuingrond zelf dus dat maakt niet uit. Daarnaast mag je mij vertellen waarom roundup uit Canada vele malen beter werkt dan de roundup die je in Nederland kunt kopen. Tuurlijk blijft het gif, maar denk je nu echt dat ik dat niet geprobeerd heb? En daarnaast werkt vloeibaar chloor wat in je in een zwembad zou moeten mengen ook niet. Het onkruid wat hier in de flevopolder zo weelderig groeit is daar zelfs tegen bestand.
Daarnaast zijn er hier meer vogeltjes sinds ik hier woon dan ooit tevoren dus wie ben jij om hierover een oordeel te vellen? Ik ben een echte dierenliefhebster, niet alleen vogeltjes of kattenmormels of honden maar ook de andere dieren. Huizen spinnenvrij maken doe ik bijvoorbeeld niet aan, ook al hou ik niet van spinnen in mijn huis, maar buiten doen ze zeer nuttig werk.
Blijft het feit dat ik onkruid een verschrikking vind en dat ik het permanent weg wil hebben.
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef Karzai het volgende:
Maja waar ik woon zijn we snel tevreden met iets groens
Middelgroot met veel hondepoepquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?
Hoe kan je dat nou missen, hij woont in AMSTERDAHAMMMMMMquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Groen zie ik wel maar woon je ook in een grote stad?
Juist op Koninginnedag zegt dat niets elkaar meeten in de stad.. Ik bedoel ik woon er ookquote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou missen, hij woont in AMSTERDAHAMMMMMM
Koninginnendag enzo... weet je nog?
Ja, maar toen zei hij het nog, had ik gemist dat jij ook in A'dam woondequote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist op Koninginnedag zegt dat niets elkaar meeten in de stad.. Ik bedoel ik woon er ook
Das al bijna weer een maand geleden en was hier redelijk nieuw dus alles heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar toen zei hij het nog, had ik gemist dat jij ook in A'dam woonde
ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Das al bijna weer een maand geleden en was hier redelijk nieuw dus alles heb ik niet gevolgd
Ah ik ben in de warquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee maar Karina woont daar wel ergens
trustenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar om effe in de sfeer te blijven
van bloemetjes enzo...
ga ik nog effe een koppie thee zetten en slapies doen
trusten allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |