latersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ga zo ook maar eens naar bed ... Trusten allen
Thksquote:
Zijn die te zien dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef sacha het volgende:
ik ga boterhammen eten en naar de sterren kijken
Gelukkig.... goed nieuws dusquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer![]()
Het onderzoek is prima gegaan en ze hebben geen ernstige dingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Nadat ik klaar was hebben we eerst een heerlijk broodje zalm gegeten en daarna naar huis gegaan om de rest van de middag mijn roesje eruit te slapen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
BTW ik Neem meestal een uur te vroeg afscheid soms ....
Goeiemorgenquote:
Dat hou je lang vol met deze hitte ....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef sacha het volgende:
ik heb mijzelf vrij gegeven en ga lekker buiten spelen
Ja al bijna een uurtje of twee... Hier is het nog redelijk koel binnenshuis ... Mn appartement ligt op het Noorden dus dat scheelt ... Benieuwd of de temperatuur straks hard oploopt als de zon mn balkon op komt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Mickeys het volgende:
Ook weer thuis, wat is het warm zeg. Heb de deuren lekker tegen elkaar open waait het heerlijk door. Dat is wel een voordeel van mooi weer, stukken frisser in huis.
Zijn jullie al lekker bruin gebakken?
Helaas gaat songfestival kijken niet lukken. Zou zo graag willen maar dan zal ik morgenvroeg spijt hebben als ik op het werk aankom (als dat al lukt dan hehehe)
Donderdag meende ik maar maakt niet uit, soms heb je verdomd goede acts in de voorrondesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al bijna een uurtje of twee... Hier is het nog redelijk koel binnenshuis ... Mn appartement ligt op het Noorden dus dat scheelt ... Benieuwd of de temperatuur straks hard oploopt als de zon mn balkon op komt..
ESF misschien, maar Nederland is morgen toch?
Jij is goed bezig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef sacha het volgende:
buxus in lampendinges gedaan, zevenblad verdwijn exercitie, slakken verdwijn exercitie,
schuur opgeruimd, nog 1 adoptiehortensia planten en nog een onbekende adoptieplant en dan vanavond de tuin sproeien, 1ste keer dit jaar
*meeblaast*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
De airco in de trein doet het gelukkig goed.
Gelukkig wel, als maar niemand een raam open doet. Anders krijg je van die warme lucht naar binnen geblazenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
tuinieren (ik noem dat buitenspelen) is Zenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jullie steken me wel een klein beetje aan
Ik zit beneden in een dubbeldekker. Daar kunnen de ramen niet eens open.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als maar niemand een raam open doet. Anders krijg je van die warme lucht naar binnen geblazen
Dat kan Prorail dan weer welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Aha, beneden zitten is ook wel slim, boven schijnt de zon op het "dak". Jij is niet domquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit beneden in een dubbeldekker. Daar kunnen de ramen niet eens open.
Wablief????11quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aha, beneden zitten is ook wel slim, boven schijnt de zon op het "dak". Jij is niet dom
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder gevalquote:
In warme landen loopt iedereen altijd in de schaduw, behalve de buitenlanders ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder geval
Zie de post icon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, beneden in een trein zitten met deze warmte. Boven zit de warmte lijkt mij. Ik had er niet aan gedacht in ieder geval
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja maar jij begon over miscommunicatie dus ik begon te twijfelen of het nu cynisch bedoelt was ... ivm met al die huidige kritiek op de NSquote:
Geef mij de schuld... ik ben moe en had het niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Ja, nu ga je overal aan twijfelen.
Wablief (wat mij niet zo snugger in de oren klinkt) was een grapje in reactie op de post van Mickey dat ik niet dom zou wezen. Iets wat ook begrepen kon worden door de grijnzende smiley met zonnebril op.
Zo, de niet-begrepen grap is uitgelegd.
Ik had mn vakantie geld alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
Wat overigens wel duidelijk is, is dat alle bedrijven zitten te asen op je vakantiegeld. Folders in overvloed, nieuwsbrieven vol met aanbiedingen...
Nu maar even niet jongens
Verschil moet er altijd zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |