Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verleidelijke combiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag wel even komen proeven onder het genot van een ijsje![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het antwoord is koningsblauw
Kudos van WT. Ik kan met een glimlach sterven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
Toch, het voor elkaar krijgen van 4 underscores in een TT. Én een smiley. Kudos.
ja maar ze woont in verwegistan en daar gaan nu geen treinen meer heen denk ikquote:
ik word hier echt gigantisch heet vanquote:
Je komt ouder over.quote:
dit is fok, geen tcquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
Ik ben weer gebanned van TC kon mn zin niet eens afmaken.
Bekijk het allemaal lekker.
WTF man als iemand een andere mening heeft dan moet ie maar oprotten?
Zou haast denken dat het aan mij ligt, maargoed er zijn er hier meerdere opgerot door dit soort dingen.
Gister nog 3 uur zitten lullen, gaat allemaal prima en nu ineens niet waar komt dat dan door?
Ik weet het wel maar er zitten er een paar die als pass "I'm God" hebben.
Hoop dat jullie blij zijn nu.
Hoe is dat nou zo zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
Zou haast denken dat het aan mij ligt, maargoed er zijn er hier meerdere opgerot door dit soort dingen.
Gister nog 3 uur zitten lullen, gaat allemaal prima en nu ineens niet waar komt dat dan door?
Hmmmmmmmm ik denk dat ik ook maar weer eens een kijkje neem in de TCquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
waar wel, maar lullig is het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is fok, geen tc
take it somewhere else
jammer dat je zo ver weg bentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik word hier echt gigantisch heet van
kree relax adem in adem uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef kree het volgende:
jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Godverdomme man, wat kan ik toch heerlijk om jou lachen.
Zo zeg, wat een complimenten krijg ik hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je komt ouder over.
Nouja, wel herkenbaar hoor, Wijs als de oude grieken, maar een lichaam als een adonis.
kinderen in afrika gaan letterlijk nu doodquote:
Jawel maar naai me een beetje erover op omdat het gewoon onterecht is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
kree relax adem in adem uit
ik snap het wel ben ook niet al te popi maar doe rustig
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kudos van WT. Ik kan met een glimlach sterven.
Kom in Leiden wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jamijn hartje
en ijs!!!!!!!!
dude..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel maar naai me een beetje erover op omdat het gewoon onterecht is.
Nouja praat hier maar weer verder, morgen kan ik er vast wel weer in.
Of niet, en dan ben ik er klaar mee ook.
HET IS NIET ONTERECHT.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was ook een compliment voor mij zelf he. Die moet je dus delen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een complimenten krijg ik hier.
heb je echt pianovingers?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.
Stel je niet zo aan zeg het is maar een topic op FOK! doe chill en doe leuk mee ipv alle aandacht naar je toe trekken omdat je zogenaamd zielig bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
HET IS NIET ONTERECHT.
De hele wereld is achterlijk behalve jij? :")
Ik ken je niet eens en zelfs ik snap waarom jij gebanned zou zijn van de TC!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?
Vertel me nu de reden waarom ik gebanned werd dan?
Dezelfde reden als altijd. Sfeerverneuker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
owh is dat zo?
Vertel me nu de reden waarom ik gebanned werd dan?
HEY ik ben het zieligst hier ik ben FA!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg het is maar een topic op FOK! doe chill en doe leuk mee ipv alle aandacht naar je toe trekken omdat je zogenaamd zielig bent.
Want als we het zieligwedstrijdje gaan doen win ik keihard van je!
juist ja thx heejquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens en zelfs ik snap waarom jij gebanned zou zijn van de TC!
Ghehe, ik zag wel wat je deed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was ook een compliment voor mij zelf he. Die moet je dus delen!
screenshot!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
Wauw ik kom een tijdje niet in de TC en opeens zie ik Twi en Myr voor de cam zoenen met elkaar...crazyyy
want en omdat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dezelfde reden als altijd. Sfeerverneuker.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De glimlach heb je verdiend, maar je moet nog gaan voor de knipoog terwijl je sterft. Gehuld in mysterie.
Ik heb binnen een maand tijd mn stiefpa en mn tante mogen begraven. En dan begin ik nog niet eens over mn overige problemen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
HEY ik ben het zieligst hier ik ben FA!
ik dacht dat je net dramatisch weggestormd was? voor de 4e keer vanavond?quote:
Ja. Sorry.quote:
Wel bij een vrouw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Of naja. Ik heb nog nooit iets bereikt op de piano.
She's still, she's still, Carice from the block.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Maar ook Carice van Houten.
Als je het lief vraagt zoenen ze vast wel nog een keerquote:
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]En de laatste woorden.. Die moeten magisch zijn.
caricequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Maar ook Carice van Houten.
ze willen het vast nog eens doen voor onsquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.
Het is gewoon lullig doen rhub.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je net dramatisch weggestormd was? voor de 4e keer vanavond?
Wat is dan wel een knappe vrouw?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
carice!!!
nee, daar doe ik t niet voor.. maar als ik eens in de buurt ben laat ik t weten hoor
Hoe lang sta jij al droog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Het is gewoon lullig doen rhub.
Ik was niet vervelend op TC.
Werd gebanned omdat (joy?)
De sfeer verziekte door een vraag te stellen?
Blijkbaar kan ik toch nog wel leuk praten als ik uren achter elkaar daar zit.
Maar niet als jij er bent?
ik dacht aan wat anders..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag op plekken zijn waar je niet gewenst bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me maar gewoon, ik zie dat soort dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ze maar niet afmaakt. Iets als: ow ja, je zus . . .*knipoog* en dan wegrollen.
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan wel een knappe vrouw?
Aan het doorzettingsvermogen zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog?
Hoe erg was de breuk met je laatste ex?
Scharen? Of ben je daar niet zo van?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet van
mia kirshner/eliza dushku
Dat ik mijn vingers nog wel eens kraak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik dacht aan wat anders..
mur zei zoiets
Als hij dat nou eens had bij zijn buurmeisje had hij hier niet meer gezeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aan het doorzettingsvermogen zal het niet liggen.
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog?
Hoe erg was de breuk met je laatste ex?
Ik wil gewoon gezellig praten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom wil jij zo graag op plekken zijn waar je niet gewenst bent?
als je zo van de zelfkastijding bent stop dan gewoon je lul in een ventilator
ik proef lieverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Scharen? Of ben je daar niet zo van?
Eliza is heet ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh knap is ze wel, maar die attitude. nou ja, dat kan ik er wel uitwerken, daar niet van
mia kirshner/eliza dushku
Jij krijgt een poederimage?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgen
ga eerst een cursus gezellig praten volgen dan want je kunt het niet echtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon gezellig praten?
Verder niks, maarja iedereen haat me toch....
Dit kan komen omdat ik blond ben hoor maarre wat is er gezellig aan: "boehoe niemand vindt mij aardig" "huilie huilie ik ga een mes in mn keel zetten" "jankmuil jankmuil ik ben gebanned en ik snap echt niet waaromquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon gezellig praten?
Verder niks, maarja iedereen haat me toch....
Pics van het buurmeisje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij dat nou eens had bij zijn buurmeisje had hij hier niet meer gezeten.
Hoi!!quote:
Ik heb gevraagd, maar nee. Zelfs toen ik voorstelde om te zoenen met m'n hand deden ze NIKSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze willen het vast nog eens doen voor ons
absoluutquote:
Que?quote:
nou dat je lange vingers hebt en dus goed bent in uhm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ik mijn vingers nog wel eens kraak?
Tot straks hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
Laat maar hoor ik sluit dit hele topic af voor vanavond, ben er klaar mee.
Daar kan ik in komen.quote:
Het is een groot dramatisch verhaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier spijt van ga krijgen
*stamp stamp*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
Huh?quote:
Aha een echte FOK!ker dusquote:
Denk het niet, maar jij bent nieuw dus geef je nog het voordeel van de twijfel.quote:
ik zag wat je daar deed lawlzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kan ik in komen.
Komen, hehe, zag je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat vind je van Gwyneth Paltrow?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
absoluut
oh ja. wat een gejanksmoel hier zegen ik maar denken dat ik erg was, vrouw zijnde
Nu wel echt je woorden nakomen. Een man een man, een woord een woord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:48 schreef kree het volgende:
hou jij daar ook al van, bedoelde ikquote:
Maar het was niet één woord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wel echt je woorden nakomen. Een man een man, een woord een woord.
Het feit dat je op mij reageert wil al zeggen dat ik gelijk heb sukkelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het niet, maar jij bent nieuw dus geef je nog het voordeel van de twijfel.
Ik heb haar nog nooit gezien helaasch.quote:
die mag er ook wel zijn, zekerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van Gwyneth Paltrow?
Ik ben teleurgesteld in Sinos.
Zo op zijn tijd wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hou jij daar ook al van, bedoelde ik
blablabla dooooeixxxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je op mij reageert wil al zeggen dat ik gelijk heb sukkel![]()
En nieuw kan je mij niet echt noemen hoor
En hoe zie jij dat dan zo snel, ouwe legolas van me?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof me maar gewoon, ik zie dat soort dingen.
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zag wat je daar deed lawlzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah ok, ik moest het wel even zeker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh, wacht. Dat buurmeisje. Topics van jaren terug doemen nu opeens voor me op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien helaasch.
Don't blame the messenger, blame the saying.quote:
hmmmquote:
lkhdfsaoibgoasjgklsdnkogxquote:
Ze heeft zo'n mooi gezicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die mag er ook wel zijn, zeker
hoezo dat?
Nee zover gaat het niet, hij woont er ook pas een paar maanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat buurmeisje. Topics van jaren terug doemen nu opeens voor me op.
Ja weet ik! Shit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Scarlett Johansson!!
BAM That ass in 3D in the Avengers!!
KWIJL!!SOP SOP SOP
is er serieus niet gekust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n mooi gezicht.![]()
Sinos zei dat er gezoend werd. Kom ik, is er niet gezoend.
eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n mooi gezicht.![]()
Sinos zei dat er gezoend werd. Kom ik, is er niet gezoend.
Nou, je enter doet het hoor! Het leuke is, als je een toetsenbord hebt met n-key rollover dan . . . laat ook maar.quote:
Het is dus het buurmeisje van de andere kant?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zover gaat het niet, hij woont er ook pas een paar maanden.
Vooral met Myr.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is er serieus niet gekust?
jammer
goed kussen is heet
Nee, ze gaf het zelfs toe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens
misschien was je te laat
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je enter doet het hoor! Het leuke is, als je een toetsenbord hebt met n-key rollover dan . . . laat ook maar.
ik zou het niet pikken hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral met Myr.
[..]
Nee, ze gaf het zelfs toe.
Op de meet, ik zie dat gelijk, 1 blik op die pimphand van je was genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat dan zo snel, ouwe legolas van me?
Ik zat echt te genieten toen!!quote:
Ik zo om me heen kijken, maar nee, het leek niet veilig te gaan fappen. Dat was niet het moment daar in die bioscoopzaal.quote:
heb jij daar ook al mee gekust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral met Myr.
[..]
Nee, ze gaf het zelfs toe.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is dus het buurmeisje van de andere kant?
Vette shit! Heb je ook de verhouding tussen mijn wijs- middel- en ringvinger gecontroleerd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de meet, ik zie dat gelijk, 1 blik op die pimphand van je was genoeg.
We hadden het toch over buurmeisjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik kan er helaas niks aan doen.quote:
IK niet.quote:
Ik zat met mn zoon in de bioscoop dus ik ging ook maar niet soppenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zo om me heen kijken, maar nee, het leek niet veilig te gaan fappen. Dat was niet het moment daar in die bioscoopzaal.
Ik heb in Myr dr tiet gebetenquote:
geen idee hoe ze er nu uit zien, maar ze waren prima doenbaar jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niks aan doen.
Wat vind je van de Olsen Twins?
[..]
IK niet.
Ja ik had het over kree zijn buurmeisje. Over wiens buurmeisje gaat het nu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hadden het toch over buurmeisjes?
Ik zou wel willen dat mijn moeder me meenam om de tetten van Scarlett te gaan bekijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat met mn zoon in de bioscoop dus ik ging ook maar niet soppen
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Dit betekent dat wij een band hebben!
nouhouuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
zeg lieve usertjes, zeg eens dat rokje dr haar gaat wassen en snel in de trein springt
ik heb hulp nodig
Ze staat er voor open kan ik je vertellen.quote:
Oh. Ja, ik dacht over die van jou. Daar zit het euvel denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik had het over kree zijn buurmeisje. Over wiens buurmeisje gaat het nu?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze staat er voor open kan ik je vertellen.
hoe weet je dan of ze lekker kust?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niks aan doen.
Wat vind je van de Olsen Twins?
[..]
IK niet.
Aha, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik dacht over die van jou. Daar zit het euvel denk ik.
Ik ben zo'n gave moederquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat mijn moeder me meenam om de tetten van Scarlett te gaan bekijken.
schiet op danquote:
Nou uhm ik heb in de boob van Myraela gebeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Als de stoelenstof is geïmpregneerd met een vochtafstotend goedje zou het wel een leuke waterval geven als je opstaat en de stoel omhoog klapt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat met mn zoon in de bioscoop dus ik ging ook maar niet soppen
Sandwiched door twee oude dames dus, zogezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop.
Ik woon tussen twee bejaarde dames in namelijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wou me laatst leren versieren, mijn moeder.was dat in dat wekelijkse onderonsje waar je je piemel op tafel legt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Die van mij was gewoon lame, dat zal het zijn geweest.quote:
maak je maar niet druk hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
schiet op dan
straks ben je ingepikt door myrdat is ook zonde
het is lente hequote:
Nee, dat was na de vraag of ik wel meisjes versierde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was dat in dat wekelijkse onderonsje waar je je piemel op tafel legt?
ik mag wel uitkijken voor jou dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm ik heb in de boob van Myraela gebeten!
En in de boob van nog wel meer FOK!sters hoor![]()
Kind of my trademark
zuchtquote:
lieve fokkers, help mij de lente door en stort op de rekening van rokjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
maak je maar niet druk hoor![]()
ja nou, als de rest van deze sc nu ff per direct gaat doneren, dan kom ik gelijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lieve fokkers, help mij de lente door en stort op de rekening van rokje
Gelukkig is dat nog maar een maand.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lieve fokkers, help mij de lente door en stort op de rekening van rokje
en dan? nou?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog maar een maand.
Rustig maar kerel, dat zegt niets over vingervlugheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vette shit! Heb je ook de verhouding tussen mijn wijs- middel- en ringvinger gecontroleerd?
een maand geilen op een meisje en niks krijgen is lang hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog maar een maand.
En dan ben je de lente door. Dus dat scheelt aanzienlijk in de kosten.quote:
dan moeten we de zomer doorgeholpen wordenquote:
ik zeg: amenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een maand geilen op een meisje en niks krijgen is lang hoor
vraag maar aan de gemiddelde user hier
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan ben je de lente door. Dus dat scheelt aanzienlijk in de kosten.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moeten we de zomer doorgeholpen worden
Een maand?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een maand geilen op een meisje en niks krijgen is lang hoor
vraag maar aan de gemiddelde user hier
Maar heb je de visuele controle uitgevoerd?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig maar kerel, dat zegt niets over vingervlugheid.
Meer een wintertype?quote:
nou het is voor mij lang geleden dat ik zo heb moeten smachten dus help me nou maar gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een maand?Als ik die verhalen hier hoor is dat een schijntje.
Volgens mij weinig verschil, of klopt dat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heb je de visuele controle uitgevoerd?
Gogolquote:
die jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor liquor bedoel je dan? Of bedoel je licor (43)?
kun je daar ook bodyshots mee doen?quote:
Die heb ik nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor liquor bedoel je dan? Of bedoel je licor (43)?
dat moet vast kunnen idd, proberen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je daar ook bodyshots mee doen?
Ok, waar woon je? Dan klaar ik dit klusje wel even.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het is voor mij lang geleden dat ik zo heb moeten smachten dus help me nou maar gewoon
Vrienden van me hebben zo'n band, met veel gogol covers, die hebben exact dezelfde uitspraak. O_quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gogol
Merk op hoe zijn uitspraak nagenoeg gelijk is aan de nederlandse.
wat ben je toch goed voor je medemensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, waar woon je? Dan klaar ik dit klusje wel even.
Is je onvermogen om dat drankje goed te schrijven toe te schrijven aan de drank zelf, of zie je de fles gewoon niet vaak genoeg?quote:
Ik ben een gever.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat ben je toch goed voor je medemens
maak jij je daar druk om?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je onvermogen om dat drankje goed te schrijven toe te schrijven aan de drank zelf, of zie je de fles gewoon niet vaak genoeg?
Dat zei je zeker bij je sollicitatiegesprek voor je huidige baan.quote:
serieus ik heb net gecheckt maar er gaat geen trein meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat moet vast kunnen idd, proberen?
je komt me halen om naar rokje te brengen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, waar woon je? Dan klaar ik dit klusje wel even.
mehquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik heb net gecheckt maar er gaat geen trein meer
dat vind ik dan wel weer opwindendquote:
Wat? Oh ja, dat. Blijf dat maar denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je komt me halen om naar rokje te brengen?
te lief van je
erg 'out of africa' van jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meh.. dan kunnen we ook niet samen onze haartjes wassen
ja ik hoef geen kerelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Oh ja, dat. Blijf dat maar denken.
en bedankt ehquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Oh ja, dat. Blijf dat maar denken.
zie je nou wat je doet Id_do_herquote:
ik kan het niet meer aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zie je nou wat je doet Id_do_her
gemeen hoor
wajooooooooooooo picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom melden dat twi een grote pener heeft.
Weet ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik hoef geen kereldaar hoef ik niet naar te smachten want die heb ik al
Ik kom melden dat die van mij groter is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom melden dat die van mij groter is.
Lacey Chabert. Toch? Ze was de heetste van de Mean Girls.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en bedankt eh
[ afbeelding ]
jeetje wat is dat tc eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
nou danquote:
stimmtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lacey Chabert. Toch? Ze was de heetste van de Mean Girls.
Stiekem geniet ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zie je nou wat je doet Id_do_her
gemeen hoor
Tiny Chatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje wat is dat tc eigenlijk?
wil ik dat weten?
is wel leuk hoor, ik kwam daar ook wel eens.. misschien binnenkort maar eens weerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje wat is dat tc eigenlijk?
wil ik dat weten?
het kon beter hoorquote:
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is wel leuk hoor, ik kwam daar ook wel eens.. misschien binnenkort maar eens weer
doen dan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ik wil ook flirten in de lente en zomer en sjans veel sjans en en
flex enzo jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wow, dat ik haar herkende, echt fetch.
chatroulettequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?
Je moet ook eens afwisselen van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het kon beter hoorbeetje saai, dat 'zelfwerk'
murdera heeft daar nog wel eens een handje van jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het een soort hoe-heet-dat-programma waarbij je allemaal je cam aan moet en dan een random iemand (of blijkbaar piemel) voor je krijgt?
We kunnen niet alles hebben helaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef system_overload het volgende:
ik wil ook flirten in de lente en zomer en sjans veel sjans en en
met wie?quote:
ja, dat wou ik vanavond, maar helaasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet ook eens afwisselen van tijd tot tijd.
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
ik prbeer het wel,maar ze kijken me vreemd aan
Ik probeer het voor je te regeelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wajooooooooooooo pics [ afbeelding ]
i know toch zuigt hetquote:
ja dattequote:
jaquote:
serieus? kan ik mee doen zonder zelf op de cam te moeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
murdera heeft daar nog wel eens een handje van ja
Wat is dezequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mij
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het voor je te regeelen.
met iedereen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
Dat uitstellen maakt het alleen maak lekkerder als je het wel krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, dat wou ik vanavond, maar helaas
tuulkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
s
[..]
serieus? kan ik mee doen zonder zelf op de cam te moeten?
wil die piemel ook wel zien
jij toch ook, just tuck it inquote:
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss mag je wel meedoen met rhubarb en mij
dat is wel zoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat uitstellen maakt het alleen maak lekkerder als je het wel krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
komt helemaal in orde hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijk![]()
sorry moest
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima, ze is wat strak van binnen maar daar hebben wij geen last van natuurlijk![]()
sorry moest
Myra gaat het proberen zegt ze. Maar twi is een beetje preuts.quote:
Ja, het is blijkbaar zo erg met ons gesteldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef xFriendx het volgende:
De dames laten de heren voor wat het is?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is wel zo
oh ja, deze zocht ik voor jeZe is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
twi moet niet zeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra gaat het proberen zegt ze. Maar twi is een beetje preuts.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef xFriendx het volgende:
De dames laten de heren voor wat het is?
Jouw hosseltechniek is zo vreemd toch niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
met wie?
Even quoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuulk
[..]
jij toch ook, just tuck it in![]()
gaan jullie me stoute dingen leren?quote:
ze mag er zijnquote:
vergeet het tuck it in gedeelte niet eh, anders durf ik nietquote:
uhm... IDKquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw hosseltechniek is zo vreemd toch niet?
dat is mijn dingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
gaan jullie me stoute dingen leren?![]()
oeh boobies!
ik zit boven, tv benedenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
ow god dat voetbal is spannend
ik volg het helemaal niet maar je moet dit wel spannend vinden
Laatst keek ik nog een show van een cabaretier uit Amerika, bleek hij de 'slow clapper' uit het publiek te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze mag er zijn
heb je die gezien? not another teen movie? behoorlijk fout, maar wel leuk
ik ook niet... denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft geen kont, dat is dan wel weer jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
hehehe die kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst keek ik nog een show van een cabaretier uit Amerika, bleek hij de 'slow clapper' uit het publiek te zijn._!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet... denk ikik doe het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
als jij m'n youtube linkje luistertquote:
niks, janksmoelengedragquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat heb ik gemist vanmiddag?
de duitsers hebben verlorenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat heb ik gemist vanmiddag?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook niet... denk ikDat is alleen maar goed, voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Leuk was dat ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe die kan ik me nog wel herinneren jageniaal
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de duitsers hebben verloren
Iedereen wil sex met rokje
kree is een dramaqueen
snarf heeft een beker gewonnen
volgens mij was het dat?
melk ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, voor mij.
binnenkort maar weer eens kijkenquote:
Ok, thanks voor de updatequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de duitsers hebben verloren
ik wil sex met rokje
kree is een dramaqueen
snarf heeft een beker gewonnen
volgens mij was het dat?
done!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als jij m'n youtube linkje luistert
mooi, want dat haunting deuntje vind ik sexy tijdens de seks.. just so you knowquote:
Zoveel herinneringen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
binnenkort maar weer eens kijken
alleen die scene met mia en die ouwe bitch!!
zo van: "MIA WAT DOE JEEEEEE"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoveel herinneringen.Ik ga dat ook maar weer eens kijken.
nog meer spannende dingen die je leuk vind? dan kan ik mij vast voorbereidenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mooi, want dat haunting deuntje vind ik sexy tijdens de seks.. just so you know
laat het maar over je heen komenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog meer spannende dingen die je leuk vind? dan kan ik mij vast voorbereiden
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna weer een topic vol. Gaan we weer over peners praten?
Tis poesjes wat de klok slaat hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna weer een topic vol. Gaan we weer over peners praten?
veel geilerquote:
Een persoon met een penis?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
Laat mij maar, ik ben bioloog.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
er zit een eng beest op m'n bed, halp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |